سلامت و دانش

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم کره زمین بینی گوشتی دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی گوشتی به بینی اینشتین نسبت داده می شود. زیرا در عکس های اینشتین مشخص است که بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز شخصیت های برجسته و بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض و اندازه بینی است.

چگونه بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

بینی گوشتی معمولاً دارد منافذ باز شود تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. در بینی گوشتی ترشح سبوم معمولاً بسیار زیاد است. لغزنده های بینی بزرگ هستند و در اکثر بینی های گوشتی بیرون زده اند. نوک بینی بینی گوشتی پهن تر از بینی دیگر است. غضروف بینی در بینی گوشتی معمولاً پهن استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • روکش پارچه ای سنگین
  • تیغه های گرد بزرگ

جراحی بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

جراحی بینی عضلانی شاید یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی باشدبه بینی گوشتی دارای مقدار زیادی پوست ضخیم است. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و ملایم انجام شود. برداشتن نادرست بافت پوست باعث خشن شدن بینی می شود.

بخش مهم دیگر جراحی بینی گوشتی تقویت غضروف بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این وزن ، آن شخص در مشکل است چکه کردن نوک بینی بعد از عمل بودن؛ زیرا ساختار بینی قدرت چندانی برای مقاومت در برابر گرانش و افتادگی بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. این کار معمولاً با تلقیح غضروف گوش یا دنده ها انجام می شود. گاهی برای این عمل غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی برای محکم و محکم نگه داشتن پایه زیر پوست بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان شناور بینی را جمع آوری کرد و استخوان بینی را آماده کرد تا شکل و فرم دلخواه را تشکیل دهد.

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز یا بسته انجام می شود؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و پزشک کلینیک بورلی هیلز شاید این سال را نیز داشته باشید که آیا جراحی بینی باز برای جراحی بینی گوشتی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در واقع ، قبل از توضیح باید تفاوت جراحی بینی گوشتی باز و بسته را بدانید.

جراحی بینی بسته: با جراحی بینی بسته ، کمترین برش در ناحیه زیر شناور بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین سطح دسترسی به استخوان بینی و نواحی فوقانی را دارد.

در این جراحی ، آسیب بسیار کوچکتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در آن بینی ایجاد کند. محدودیت های شدید این روش جراحی امکان جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. به دلیل دسترسی بسیار محدود ون.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، متخصص جراحی را در گوشه تیغه ها و در قسمت پایین بینی با برش های لازم انجام می دهد. دسترسی بهینه به تمام بخشهای ضروری جراحی زیبایی بینی، در این روش موجود است و جراح می تواند هرگونه تغییری در استخوان ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

با توجه به توضیحات داده شده ، می توان گفت جراحی بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و باله های خود ایجاد کنید.به

زمان بهبودی جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

اطلاع از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا بعد از عمل آمادگی خوبی داشته باشند. به گفته دکتر فانک گچ از جانب ۸ کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی گوشتی چند روز طول می کشدبه

بعد از 8 روز ، فرد معمولاً برای برداشتن درزها و برداشتن آتل یا گچ روی بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. با استفاده از چسب بینی و از سرگیری فعالیت های سبک می توانید بعد از 8 روز به سر کار برگردید.

تقریباً از هفته سوم ۲۰ به ۳۰٪ تورم بینی و ناحیه اطراف آن کاهش می یابد و در هفته ششم ، 50-60 appearance ظاهر بینی بدون تورم و کبودی خواهد بود. به خاطر داشته باشید که ضربه ، فشار و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه جراحی ، در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولاً شامل تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی است.

همه چیز در این تبلیغات به بهترین شکل نمایش داده می شود و در دنیای واقعی هیچ پارامتر منفی در این تبلیغات وجود ندارد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد در مواجهه با تبلیغات ، جراحی زیبایی را انتخاب می کنند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق جراحی را بدانید و سپس اقدام کنید. متقاضیان جراحی زیبایی بینی گوشتی در زیر مورد بررسی قرار می گیرند:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • افرادی که واقعیت بینی گوشتی را می دانند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و پرخطر مانند سالن بوکس و ورزش هایی از این دست حضور ندارند
  • افرادی که قادر به مراقبت های بعد از عمل هستند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح کرگدن تهران است. به دلیل تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح کرگدن تهران شد. می توانید منبع مقاله را ذکر کنید. در لینک زیر

منبع: وب سایت دکتر امیرحسین محمدی مفرد

* گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا