بین الملل

دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران

استاندار پنجاب به عنوان پرجمعیت‌ترین ایالت پاکستان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و طرفین پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه تبادل نظر کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد بلیغ الرحمان استاندار ایالت پنجاب ضمن استقبال از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در کاخ نخست وزیری از حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران،  محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور،  محمد صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه،  رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور حضور یافتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سفیر این کشور در پاکستان و برخی از مسئولان دولت ایالت پنجاب نیز از دیگر شرکت‌کنندگان این نشست بودند.

پیش از این، خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و رئیس دولت این استان پرجمعیت پاکستان نیز به دیدار رئیس جمهور رفت.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا