عمومیکسب و کار برتر

پارافریز محتوای فارسی با هوش مصنوعی (معرفی دو ابزار عالی و خفن)

ابزار ترجمه متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بدون دانلود نرم افزار ترجمه متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا که بصورت آنلاین و تحت وب و به صورت چندگانه ارائه می شود. پس از خرید یک گزارش تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد شباهت متون علمی و پژوهشی، به راحتی می توانید محتوای خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به مقالات غیرقابل کپی و منحصر به فرد داشته باشید، این ابزار عالی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با ارائه هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

رونویسی متن توسط نیروی انسانی

در این حالت، متن توسط افرادی که در زمینه منابع انسانی و تولید محتوا کار می کنند، بازنویسی می شود. این بازنویسی‌های سبک معمولاً با کیفیت بالا انجام می‌شوند، بنابراین می‌توانید از خروجی بازنویسی سبک در سطح پایه استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب‌سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه بالای بازنویسی متن و تخریب سریع محتوا باشد.

بازنویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف این کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات حرکت نمی کنند، فقط مترادف آنها جایگزین می شوند.

تبدیل محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد یکی از بهترین تکنیک های بازنویسی متن است. این روش با بازنویسی جمله به صورت مفهومی عمل می‌کند و می‌توان در برخی از جمله‌ها ترتیب کلمات یکسانی داشت و در برخی جملات آن را به طور کامل تغییر داد تا یک جمله جدید اما یکسان ایجاد شود. فهمیده شد

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

خدمات بازنویسی رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی طراحی شده است که زمان کمی برای بازنویسی مقالات روزانه دارند، اما خدمات تجاری محدود به کاربران تجاری نیست.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

بازنویس محتوا نشونت یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید ویرایش نهایی را مستقیماً پس از بازنویسی متن توسط سرویس در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در صورت درخواست است. با این حال، محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که تعداد درخواست های روزانه در نسخه رایگان محدود است و می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست تایپ کنید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا بازنویسی نسخه رایگان متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان در رونویسی متن با کمک هوش مصنوعی وجود دارد؟

بله، نسخه های رایگان و تجاری با استفاده از هوش مصنوعی متن را بازنویسی می کنند.

آیا بازنویسی محتوا به عنوان چرخش محتوا به حساب می آید؟

بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می توانند بهترین نتیجه را ارائه دهند. در تک اسپین هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر جابجا می شوند. Simply spinning به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

تکنیک چرخش مواد

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

اسپین روش چرخش کلمات در یک پاراگراف است.

در این مورد، کلمات در یک پاراگراف نقل می شوند. به عنوان مثال جمله Pro Tool Rewrite پس از چرخش به این صورت تبدیل به “Show Rewrite Tool” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابه جا می شوند و چیزی بازنویسی نمی شود و البته معنی جملات به بدترین شکل از بین می رود و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها هنوز قادر به درک آن نیستند.

اسپین روش بارگذاری پاراگراف ها است

بنابراین، پاراگراف های متن به بالا و پایین منتقل می شوند. به عنوان مثال، بند 1 با 3 و 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب، بین پاراگراف ها جابه جا می شود. چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط پاراگراف جابجا شده است، گوگل می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر جملات و عبارات را از منابع مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این کلمات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا قابل بازنویسی نیستند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته این روش چرخشی بهترین نوع روش چرخشی محسوب می شود مگر اینکه بازنویسی انجام شود. از آنجا که معنای هر دو عبارت حفظ شده است (هر چند تکرار شده) و کل آیه از یک منبع گرفته نشده است، ممکن است مورد خوبی برای این رویکرد وجود داشته باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک قطعه متن به طول حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) استخراج کنید و آن را در قسمتی در ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه Rewrite text کلیک می کنید، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متنی را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

به یاد داشته باشید، این ایده خوبی است که در هر بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متنی را جایگزین کنید تا مقاله شما واقعاً منحصر به فرد باشد. این امر باعث می شود که نتوان دانست که سند به هر حال منتقل شده است.

پارافراسی به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزار ترجمه آنلاین متن خود، می توانید محتوای بازنویسی شده خودکار با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل تشخیص داده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشوند و حتی اگر متن را فقط از یک منبع بیرون بکشید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل تشخیص نمی دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چند منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر دور بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که به هیچ وجه توسط گوگل قابل تشخیص نباشد. . . (حداقل تا الان).

آیا متن بازنویسی شده باید ویرایش شود؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، حتی متن نوشته شده توسط ماشین. در برخی از زمینه ها، به خصوص زمینه های بسیار تخصصی، ممکن است در جملات بازنویسی شده، خطاهای کوچک درک مطلب مشاهده شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. حوزه هایی که بسیار تخصصی و دارای عبارات منحصر به فرد و تکرار نشدنی هستند، می توانند درصد تشابه بیشتری را تجربه کنند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر دهد و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توانم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری خود را با استفاده از این ابزار بازنویسی کنم؟

هدف از معرفی این ابزار استفاده به صورت آنلاین و در زمینه سئو می باشد اما با وجود این برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلفی مانند بازنویسی کارشناسی، کارشناسی ارشد یا پایان نامه و کاهش درصد استفاده کنند. به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

بازنویسی متن سئوسل در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا کاربران عزیز آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران گرامی قرار دهد و برای بازنویسی متون نیازی به صرف هزینه زیاد نیست. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت لزوم می توان از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا