اقتصادیکسب و کار برتر

درگاه پرداخت بین المللی برای سایت دراپ شیپینگ

با ورود Shopify و روش‌های پرداخت Shopify، این امر حتی آسان‌تر شد و به هر کسی این امکان را می‌داد که بدون هیچ دانشی از کدنویسی یک فروشگاه تجارت الکترونیک حرفه‌ای ایجاد کند.اگر قبلاً در زمینه Dropshipping هستید یا در Shopify تجارت الکترونیکی دارید، اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم: آیا تا به حال به ترکیب دراپ شیپینگ و ارزهای دیجیتال فکر کرده اید؟ ترکیب مزایای dropshipping با دسترسی غیرمتمرکز و جهانی به ارزهای دیجیتال یک مفهوم قدرتمند و ایجاد یک سیستم پرداخت جدید ورکشاپ دراپ شیپینگ است. پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده در وب‌سایت شما هزینه‌های پایین و مشتریان جهانی را به همراه دارد.

 

کاوش گزینه های پرداخت برای Shopify Dropshipping

بسیاری از سیستم‌های پرداخت دراپ حمل و نقل محبوب وجود دارد.

در این بخش، روش‌های پرداخت پشتیبانی شده از one Million in Sales With Shopify in One Year را مشاهده می‌کنیم  و در مورد پلاگین Cryptomus خود صحبت خواهیم کرد که به شما امکان می‌دهد یک روش پرداخت رمزنگاری را به وب‌سایت Shopify خود اضافه کنید:

ابتدا، بیایید با روش های پرداخت محبوب Shopify dropshipping و بهترین روش های پرداخت Shopify شروع کنیم:

روش های پرداخت پرداخت Shopify

  • کارت های اعتباری و نقدی: در وهله اول روش های پرداخت سنتی مانند ویزا، مسترکارت و … را داریم. آنها به لطف سادگی خود بهترین روش پرداخت را برای Shopify نشان می دهند.
  • پرداخت‌های Shopify: افزودن روش‌های پرداخت Shopify هیجان‌انگیزترین قابلیتی است که این وب‌سایت پیشنهاد می‌کند، زیرا به شما امکان می‌دهد افزونه‌ای را ایجاد کنید یا افزونه‌ای را نصب کنید که از قبل وجود دارد و به شما گزینه‌های بیشتری برای روش‌های پرداخت برای Shopify می‌دهد.
  • پرداخت های کریپتو کریپتوموس: به لطف سیستم روش های پرداخت چندگانه Shopify و روش های برداشت Shopify، ما یک افزونه Shopify برای شما ایجاد کردیم که تمام وب سایت های ساخته شده با آن پلتفرم را یکپارچه می کند و به شما امکان می دهد یک سیستم پرداخت کریپتو ایمن و کارآمد داشته باشید که این امکان را به شما می دهد. در سرتاسر جهان، با کریپتو انتخابی خود، با کارمزدی که تقریباً در مقایسه با سیستم سنتی وجود ندارد، پرداخت‌های خود را روی کریپتو دریافت کنید.

قبل از توضیح اینکه چگونه می توانید از آن برای دسترسی به دنیای خارق العاده فرصت های رمزنگاری استفاده کنید، اجازه دهید ابتدا مزایای اصلی این نوآوری را ببینیم و بفهمیم که چرا Shopify بهترین روش پرداخت است:و با اولین دراپ شیپر ایرانی آشنا شویم

  • کارمزد کمتر: تراکنش های ارزهای دیجیتال کارمزد کمتری نسبت به پرداخت های سنتی دارند. چرا؟ بدون واسطه، مفهوم ارزهای رمزپایه مبتنی بر فناوری بلاک چین است که به هیچ فردی درگیر در معامله نیست، که به معنای کارمزد کمتر است.
  • تراکنش های سریعتر: در مقایسه با سیستم بانکداری سنتی، انتقال از یک بانک به بانک دیگر می تواند زمان، ساعت، روز یا هفته طول بکشد، اما با رمزنگاری، آنی است. بدون توجه به اینکه در کجای زمین هستید نیازی به صبر نیست.
  • افزایش فروش: گزینه های پرداخت بیشتر: راه اندازی روش های پرداخت Shopify گسترش گزینه های پرداختی که به مشتریان خود ارائه می دهید با افزودن گزینه های بیشتر و ادغام یک سیستم پرداخت ارز دیجیتال می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. این به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت مرزی مشتریان جدیدی را از سراسر جهان جذب کنید و رضایت بیشتری به آنها بدهد و در عین حال شرکت شما را نوآورتر و به روزتر جلوه دهد.

راه اندازی دروازه های پرداخت در Shopify

اکنون که متوجه شدید که چرا ترکیب مزایای پرداخت های رمزنگاری شده با مزایای دراپ شیپینگ می تواند بهترین روش پرداخت Shopify را ارائه دهد، بیایید با هم ببینیم که چگونه این پرداخت را به وب سایت خود اضافه کنید.

چگونه روش پرداخت Shopify را اضافه کنیم

برای ادغام پرداخت کریپتوموس Cryptomus، باید این راهنما را دنبال کنید:

ثبت نام برای یک حساب Cryptomus: از وب سایت Cryptomus دیدن کنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کرده و رمز عبور ایجاد کنید.

ایجاد یک حساب تجاری: به حساب Cryptomus خود متصل شوید و روی دکمه ایجاد تاجر کلیک کنید، نام کسب و کار، آدرس وب سایت و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید.روش پرداخت کریپتوموس را فعال کنید: روی دکمه فعال کردن در صفحه تنظیمات افزونه کلیک کنید.روش های پرداخت Shopify برای مشتریان

مدیریت پرداخت های بین المللی در Dropshipping

ارسال پول به کشوری دیگر به دلیل تشریفات انجام شده توسط بانکداری سنتی ممکن است چند روز طول بکشد و این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای ارسال کنندگان کالا می شود. ارزهای رمزنگاری شده بدون در نظر گرفتن مقصد یا مبلغ، پرداخت فوری را ارائه می دهند.

بهترین روش پرداخت برای Shopify

انتخاب درگاه پرداخت مناسب برای فروشگاه Shopify برای فروش و رضایت مشتری بسیار مهم است. ترجیحات مشتری، هزینه، حفاظت از تقلب، ادغام، فروش جهانی و ویژگی ها را در نظر بگیرید.

اقدامات امنیتی پرداخت

Cryptocurrency و Cryptomus یک سیستم حفاظتی چند لایه ارائه می کنند که از دارایی های شما در برابر تهدیدات مختلف مانند کلاهبرداری و هک محافظت می کند. ترکیب این امر با ماهیت امنیتی بالای بلاک چین، آن را به سیستمی امن تر از بانکداری سنتی تبدیل می کند.

درک هزینه های پردازش پرداخت و مدیریت هزینه

هنگام کار با کارمزدها در یک سیستم سنتی، معمولاً یک واسطه درگیر است، مانند بانک، که هم از شما و هم از مشتریانتان کارمزد می گیرد. با این حال، در تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، هیچ واسطه‌ای درگیر نیست. شما مستقیماً با مشتری خود معامله می کنید، و حتی اگر از دروازه ای مانند کریپتوموس استفاده کنید، کارمزدها در مقایسه با هزینه هایی که توسط یک بانک دریافت می شود بسیار کمتر است.

آیا Dropshipping در فروشگاه حضوری هم ممکن است؟

اصولا دراپ شیپینگ در کسب و کارهای آنلاین، هم درآمد زیادی دارد و هم فرآیند اجرایش آسان است. اما خب در هر حال در یک فروشگاه حضوری هم می‌توانید به‌شکل دراپ شیپینگ فعالیت کنید. البته در این روش باید یک هزینه برای اجاره مغازه و سپس بودجه برای خرید محصول یا محصولات مورد نظر در تعداد کم برای نمایش به مشتری و همینطور فروش حضوری داشته باشید.

مثلا یکی از دوستان من کسب و کارش به همین شکل است. دوست یک مغازه لوازم خانگی دارد و فقط یک نمونه از هر محصول را برای نمایش به مشتری در مغازه دارد. وقتی مشتری مثلا یک یخچال می‌خرد، دوست من با تامین کننده‌ای که دارد تماس می‌گیرد و آدرس مشتری را برای او می‌فرستد. تامین کننده که در این جا معمولا نماینده آن برند است، محصول را برای مشتری می‌فرستد و نصب می‌کند. این مورد یکی از نمونه‌های دراپ شیپینگ است.

اما خب مدل بهتر برای کسب و کارهای حضوری، اجرای دراپ شیپینگ در دفاتر فروش است. منظورم آن دفاتری است که کار فروش را صرفا به‌شکل تلفنی انجام داده و قرار نیست مشتری برای دریافت جنس به محل‌شان مراجعه کند.

 

دکمه بازگشت به بالا