وام طلا برای چه کسانی خوب است؟

وام طلا چیست؟

اگر نیاز به دریافت فوری وام دارید و یا به دنبال دریافت وام بدون ضامن هستید می‌توانید طلاهای خود را در بانک گرو گذاشته و وام طلا دریافت کنید. وام طلا به معنای وام جهت خرید طلا نیست بلکه به این معنی است که شما وام می‌گیرید و به عنوان ضمانت از طلای خود استفاده می‌کنید.

Who is a gold loan good for

شرایط دریافت وام طلا چگونه است؟

وام روی طلا شرایط و قوانین سخت و پیچیده‌ای ندارد و حداکثر در دو ساعت شما می‌توانید با ضمانت طلا وام بگیرید. توجه کنید وام طلا را می‌توانید از شرکتهای خصوصی و بانک‌ها دریافت کنید. بانک‌ها امنیت بیش‌تری برای دریافت وام دارند اما مبلغ وام بسیار کمی به شما پرداخت می‌کنند. در ادامه در مورد وام طلای بانک کارگشایی، وام طلای بانک ملی، وام طلای بانک شهر، وام طلای بانک رسالت و… صحبت می‌کنیم.

وام طلا را از کدام بانک بگیریم؟

بانک‌های زیادی نیستند که وام طلا پرداخت می‌کنند و به طور معمول بانک‌ها مبالغ پایینی را برای وام طلای خود در نظر گرفته‌اند اما بدون ضامن بودن وام طلا نکته مثبت این وام است البته یک نکته مثبت دیگر هم وجود دارد که باهم بررسی خواهی کرد. در ادامه در مورد بانک‌هایی که وام با طلا پرداخت می‌کنند توضیح داده‌ایم.

چرا وام به طلا پیشنهاد خوبی است؟

از گذشته‌های دور و حتی پیش از ایجاد نظام بانکداری امروزی و مدرن، همواره طلا به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای پس‌انداز بوده. افراد به وسیله اندوختن طلا برای خود پس‌اندازی برای روز مبادا ایجاد می‌کردند و در صورت نیاز آن را می‌فروختند. اما در همان زمان‌های گذشته هم امکان دریافت وام با وثیقه طلا وجود داشت. یعنی افراد طلای خود را به عنوان تضمین نزد افرادی مطمئن می‌سپردند، سپس وجهی را دریافت کرده و در قبال پرداخت مبلغی سود، پس از پرداخت کامل وجه، طلا را پس می‌گرفتند.

این روزها هم حتی با وجود تغییرات زیادی که در نظام پولی و سرمایه‌داری ما انسان‌ها بوجود آمده است، همچنان وام روی طلا رواج دارد، با این تفاوت که این روزها این کار توسط شرکت‌های معتبر، موسسات مالی و بانک‌ها انجام می‌شود.

دریافت وام طلا این مزیت را دارد که شما در عین حفظ سرمایه و طلای خود، می‌توانید در زمان کمی وجه نقد مورد نیاز را دریافت کرده و مشکلات مالی را برطرف کنید. چرا که در صورت فروش طلا، خرید مجدد آن کار ساده‌ای نیست، به علاوه اینکه با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا و شرایط تورم این روزهای ما، ارزش پول به سرعت افت کرده و خرید مجدد طلا را تقریبا غیرممکن می‌کند.

یکی از راه‌های خوب برای تامین وجه مورد نیاز است. به اندازه طلای خود وام دریافت کنید. این نوع وام امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند و در مجموع در تمام نقاط دنیا، یکی از انواع معمول وام است.

چرا دریافت وام با طلا به‌صرفه است؟

در اوضاع اقتصادی فعلی فروش طلا  کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما بسیاری از افراد به‌ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند.در این بین دریافت وام روی طلا می‌تواند راهکار مناسبی باشد تا از فروش آن جلوگیری کنید و در عین حال نیاز مالی خود را برطرف کنید. وام طلا درواقع ساده‌ترین و در دسترس ترین نوع از وام‌ها هست. روش دریافت وام از این طریق، به این دلیل مناسب است که همه ما مقداری طلا در منزل داریم که می‌توانیم با به ضمانت گذاشتن آن نزد مجموعه طلا جم وام آنی و بدون ضامن دریافت کنیم.

در نهایت هم برای تسویه تسهیلاتی که به شما ارائه می‌شود راه‌های مختلفی وجود دارد که بر اساس خواسته مشتری انجام می‌گیرد. بعد از اینکه وام را دریافت کردید، هرچقدر از مبلغ وامی را که گرفته‌اید، تسویه می‌کنید به همان میزان از طلای خود را تحویل می‌گیرید. از دیگر مزایای این روش می‌توان به دریافت فوری وام تا سقف نامحدود اشاره کرد.

در طلای جم، وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک‌ماهه الی دوساله پرداخت می‌شود و نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را اخذ می‌نماییم.

مزایای وام طلا کدامند؟

  • از مهم‌ترین مزایای این وام می‌توان به سریع بودن روند آن اشاره کرد. این نوع از وام بهترین راه برای برآورده کردن نیاز ناگهانی به پول نقد است، چه برای فعالیت‌های تجاری، چه برای تحصیل فرزندن و یا ازدواج آنها و هر نیازی دیگر.
  • در وام با ضمانت طلا نیازی به قرار دادن سپرده بانکی برای دراز مدت وجود ندارد، برای دریافت آن لازم نیست مدت‌ها در انتظار بمانید تا نوبت شما بشود.
  • از دیگر مزایای وام فوری بدون ضامن بودن است. شما نیازی به ضامن ندارید، همچنین برای دریافت این وام هیچ چک و سفته‌ای هم لازم نیست. تنها ضمانت شما همان طلایی است که در نزد شرکت طلای جم قرار می‌دهید. همین امر پیچیدگی‌های دریافت این وام را کاهش می‌دهد.
  • نرخ سود یکی از موضوعات مهم در زمینه دریافت وام است که وام طلا با سود کم از نرخ سود مناسبی هم برخوردار است.

از کجا وام طلا بگیرم؟

برای بسیاری از افراد علاقه‌مند به دریافت وام با وثیقه طلا این سوال وجود دارد که وام خود را از کجا دریافت کنند. مجموعه طلای جم به عنوان یک شرکت ثبت شده تحت عنوان شرکت جم بینش سام با شماره ثبت 556667 یک مجموعه معتبر برای دریافت وام طلا و وام سیم کارت است که بیش از 15 سال سابقه فعالیت دارد و وجود بیش از هزار مشتری راضی پشتوانه ما برای ادامه فعالیت است.

وام فوری با سقف نامحدود

به کمک وام به طلا از شرکت طلای جم وام فوری تا سقف نامحدود دریافت کنید. نظر بر اینکه دریافت تسهیلات یا وام بانکی آن هم در زمان نیاز همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است. در این میان برخی از مردم برای رفع نیاز ضروری‌شان به‌سراغ سیستم بانکی و برخی دیگر سراغ صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی و … می‌روند.
اما در شرکت جم بینش سام وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک ماهه الی 18 ماهه پرداخت می‌شود ولی نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را در نظر می‌گیریم. امید است که در این شرایط بتوانیم به بهبود وضعیت اقتصادی هموطنان خود کمکی کنیم.

مراحل دریافت وام با ضمانت طلا کدامند؟

برای دریافت این وام تنها چند مرحله ساده پیش روی شما قرار دارند:

  1. مراجعه به شرکت طلا جم و ارزش‌گذاری طلای شما
  2. عقد قرارداد رسمی
  3. پرداخت آنی سرمایه و وجه نقدی مورد نیاز شما
  4. نگهداری طلای در صندوق امانات بانک یا گاو صندوق سازمانی
  5. قسط بندی از 1 تا 18 ماه
  6. تحویل طلا به ازای پرداخت هریک از اقساط پرداخت شده

چطور به طلای جم اعتماد کنم؟

یکی از دغدغه‌های مشتریان برای دریافت وام روی طلا، مسئله اعتماد است. البته لازم به ذکر است که در این بین یافتن افراد معتمد هم کار ساده‌ای نیست. شرکت جم بینش سام با شماره ثبت 556667 که بیشتر از 16 سال است که با نام تجاری طلای جم فعالیت دارد و سال‌هاست که تحت سایت  فعالیت می‌کند. این شرکت به جز سابقه درخشان تمامی مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت را هم دارا می‌باشد.

آیا جای طلای من امن است؟

بله، از این بابت خیال شما کاملا راحت باشد. شرکت طلای جم با سال‌ها سابقه، یک مجموعه خوش‌نام و به ثبت رسیده است. برای دریافت وام به طلا شما طلای خود را به شرکت می‌سپارید و شرکت هم طلاهای شما را در صندوق امانات بانک نگهداری می‌کند. چرا که ما به خوبی از تعلق خاطر شما به طلاها و زیورآلات ارزشمندتان مطلع هستیم. لذا تمامی طلاها در صندوق امانات بانک نگهداری می‌شوند تا از هر جهت آسودگی خاطر برای مشتریان ما فراهم شود.

ما از اوایل سال 85 با شعار «شما شایسته خاص‌ترین‌ها هستید» در صنعت طلا و جواهر ایران شروع به کار کردیم.

دکمه بازگشت به بالا