عمومیکسب و کار برتر

چرا وام طلا نیاز به ضامن ندارد؟

طلا از سال‌های دور به عنوان یک سرمایه با ارزش شناخته می‌شد و در حال حاضر در برخی از اقتصادها پشتوانه پول و ارزش پول ملی کشورها به حساب می‌آید، طلایی که در ایران دارای دو جنبه زینتی و سرمایه‌گذاری دارد را اکثر افراد با تاکید بر این دو جنبه با توجه به میزان درآمد و پس انداز خود خریداری می‌کنند. بنابراین فروش این کالای ارزشمند درمواقع ضروری برای رفع مشکلات مالی گزینه مناسبی نبوده و بهتر است با ضمانت گذاشتن این سرمایه ضمن حفظ آن، معادل صد درصد ارزشش وام دریافت نمایید تا مشکل مالیتان حل شود و سرمایه خود را نیز حفظ کنید. اگر با توجه به این مسائل باز هم شکل دارید که چرا وام طلا انتخاب مناسبی است، در ادامه همراه ما بمانید.موسسه وام پایتخت چه خدماتی ارائه میدهد؟

بیشتر بخوانید :

فروش یا دریافت وام بر روی طلا؟

با توجه به نوسانات بازار طلا و سکه در ایران فروش این سرمایه ارزشمند در این شرایط کار سنجیده‌ای به نظر نبوده و ممکن است ضرر مالی بسیاری برای شما به همراه بیاورد یا حتی ممکن است در آینده‌ای نزدیک حسرت بخورید که چرا طلایی که ارزشش دو برابر شده را فروختید. کماکان بسیاری از افراد به ناچار جهت برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش این سرمایه ارزشمند می‌شوند، بنابراین بهتر توجه نمایید که وام طلا این امکان را برایتان ایجاد میکند که بدون فروش طلا و یا سرمایه مسئله ی مالی خود را برطرف کنید.

حال که متوجه شده‌اید چرا وام طلا انتخاب بهتری است باید بدانید که دریافت آن قاعده پیچیده ایی ندارد و هر مبلغی که درخواست وام داشته باشید، معادلش به نرخ روز طلای شما محاسبه می‌شود و در صورتی که ارزش طلا با مبلغ وام و کارمزد برابر شد، طلا را به عنوان ضمانت قبول می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :

چرا وام طلا نیاز به ضامن ندارد؟

بسیاری از اشخاص در مورد گرفتن انواع وام از بانک ها فقط به علت نداشتن ضامن مایوس خواهند شد و این موضوع در سال‌های اخیر با کم شدن استخدام های رسمی بیشتر شده و کمتر کسی در میان اطرافیان و آشنایان خود که اعتماد کامل به او داشته باشند، دارای یک دوست یا قامیل کارمند رسمی دولتی می‌باشد که از این رو که در مورد دریافت آن احتیاجی به ارائه ضامن وجود ندارد و تنها طلای سپرده گذاری شده در بانک خود ضامنی جهت دریافت وام است، به نفع بسیاری از افراد شده و مشکل بزرگ دریافت وام را حل نموده است.

در این وام تنها ضامن شما طلایی که به امانت می‌گذارید است و به همین دلیل نیاز به معرفی ضامن کارمند یا چک و سفته نادارید.

بیشتر بخوانید :

چرا وام طلا جایگزینی مناسب برای فروش آن محسوب می‌شود؟

متاسفانه به علت پایین امدن سطح درآمد و نقدینگی افراد و بازاریان در کشور، مردم و بازاریان با مشکلات متعددی از قبیل رکود و نداشتن نقدینگی و رونق کسب و کار روبرو هستند و در این حالت کسانی که به وام فوری و ضروری از بانک‌ها نیازمندند، با طولانی شدن و سخت گیری‌های بیش از اندازه بانک باید دغدغه‌ای به مشکل خود اضافه کنند تا پس از هزار و یک پیچ و خم روال اداری بانک منتظر تایید یا عدم تایید وام مربوطه باشند.

در این وضعیت با توجه به کمبود نقدینگی در کشور و عدم توانایی مردم برای خرید و رونق کسب و کارشان، به ارائه انواع وام فوری در قبال سپرده طلا روی آورده است که هم کسب و کار خودش رونق پیدا کند و هم مشکل مردم حل شود. اگرچه سود وام موسسات مقداری از سود بانک‌ها بالاتر می‌باشد اما در شرایطی که بانک‌ها نیاز فوری مردم را نمی توانند با ارائه وام ضروری و فوری تامین کنند و هزار و یک ضامن و وثیقه و چک و سفته درخواست می‌کنند، سود بالاتر وام های خصوصی به مراتب بهتر از این شرایط دست و پا گیر در بانک‌ها می‌باشد، به خصوص که پرداخت فوری این وام مشکلات آنی مردم را حل کرده و سرمایه آن‌ها را حفظ می‌نماید.

بیشتر بخوانید :

برای چه افرادی انتخاب مناسبی است؟

  • کسانی که ضامن معتبر بازاری و یا کارمند ندارند.
  • شخصی که شرایط سپرده‌گذاری در بانک را ندارد.
  • کسی که طلا دارد، اما مایل به فروش آن نیست.
  • شخصی که برای مدت زمان کوتاهی به وجه نقد نیاز دارد.
  • آن دسته از افرادی که فرصتی برای تامین وجه نقد مورد نیازشان ندارند.
  • افرادی که برای دریافت وام از بانک دسته چک ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چرا وام طلا در ، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :

دریافت وام با طلا در گروه وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. چون برای دریافت این وام می‌توانید از سرمایه طلایی خود به‌عنوان ضمانت استفاده کنید. بسیاری از ما مقداری طلای زینتی در خانه داریم که فقط در زمان جشن‌ها از آن استفاده می‌کنیم. درحالی‌که می‌توانید از این اندوخته طلایی برای دریافت وام هم استفاده کنید تا بدون معرفی ضامن، مبلغی را که می‌خواهید دریافت کنید. در ادامه این مطلب از مجله لندو از چگونگی دریافت این نوع وام خواهیم گفت.

دریافت وام با طلا چگونه است؟

اگر به دنبال وام بدون ضامن و فوری هستید، می‌توانید روش دریافت وام با طلا را امتحان کنید. در این روش باید اندوخته طلایی خود را در بانک به امانت بگذارید. این اندوخته در واقع نوعی ضمانت محسوب می‌شوند تا بدون معرفی شخص ضامن به بانک، بتوانید وامتان را دریافت کنید. از آن‌جایی‌که در این روش درگیر پیدا کردن ضامن نمی‌شوید، در زمانتان صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین می‌توانید بدون دردسر در زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر تسهیلات بانکی با کمک طلا وام بگیرید. اگر وارد صفحه در سایت لندو شوید، دید بهتری نسبت به تمایز یا نقاط مشترک انواع تسهیلات پیدا می‌کنید. در این مطلب علاوه بر تفاوت بازه زمانی درخواست تا دریافت وام، به سایر ویژگی‌های انواع وام اشاره شده است. حتما بخوانید : سایت تعادل

کدام بانک طلا میگیرد سود میدهد | وام طلا بانک رسالت ۱۴۰۱

مزیت‌های وام با طلا

این وام شما را چندان درگیر فرآیندهای زمان‌بر اداری و بانکی نمی‌کند و راحت‌تر به هدف‌تان می‌رسید. از مزیت‌های دیگر این وام، استفاده مالی از طلاهایی است که قصد فروش آن‌ها را ندارید و بلااستفاده در خانه مانده است. اگر فرصت کمی برای فراهم کردن بودجه دارید، وام با طلا یکی از بهترین پیشنهادها است و این تسهیلات در گروه وام‌های فوری قرار می‌گیرد.

همان‌طور که گفتیم، بدون ضامن هم می‌توانید با کمک طلا وام دریافت کنید. البته این تنها وامی نیست که برای دریافت آن نیازی به ضامن ندارید؛ اگر وارد صفحهدر سایت لندو شوید، علاوه بر ضامن به چک ضمانت هم نیازی ندارید. وام لندو با همکاری بانک آینده به صورت آنلاین داده می‌شود و ارائه سفته برای ضمانت آن کافیست. این وام بدون ضامن، چک و پیش‌پرداخت در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و مخصوص خرید کالاهای متنوع از صدها فروشگاه آنلاین معتبر طرف قرارداد با لندو است.

برای دریافت وام با طلا از بانک کارگشایی به چه چیزهایی نیاز است؟

برای درخواست وام با طلا، همان‌طور که از نام آن مشخص است، به مقداری طلا به‌عنوان وثیقه نیاز دارید. مقدار این طلا به میزان وام درخواستی شما بستگی دارد. 30 گرم طلا، حداقل مقدار طلای مورد نیاز برای دریافت کمترین مبلغ وام از بانک کارگشایی است. مدارک شناسایی اصلی مثل شناسنامه و کارت ملی هم بدون شک باید در زمان درخواست همراه داشته باشید. در ضمن، میان مدارکی که به بانک ارائه می‌دهید، حتماً فاکتور خرید طلایتان را هم قرار دهید.

نکته‌ای که باید بدانید: دریافت وام با طلا معمولاً با وثیقه طلاهای تزئینی امکان‌پذیر است و نباید از سکه‌های طلا به‌عنوان ضامن استفاده کنید.

شرایط ترهین طلا در بانک کارگشایی و نحوه بازپرداخت آن

طرح وام با طلا در اصلاح بانکی با عنوان «ترهین طلا» شناخته می‌شود و تعدادی از بانک‌ها از جمله بانک کارگشایی این طرح را اجرا می‌کنند. بانک کارگشایی یکی از اصلی‌ترین مراکز برای ارائه وام با طلا است و در زمان دریافت وام دو انتخاب در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در بانک کارگشایی شما می‌توانید با وثیقه‌ 100 گرمی از طلا برای دریافت وام 20 میلیون تومانی اقدام کنید. زمان بازپرداخت وام به صورت ماهانه نیست و باید آن را سر موعد یک‌ساله به صورت یک‌جا پرداخت کنید. در صورتی که در موعد یک‌ساله پرداخت نکنید، درصدی به‌عنوان جریمه دیرکرد به حساب شما اضافه می‌شود.

سود بازپرداخت وام طلا چقدر است؟

سود وام قرض‌الحسنه بانک کارگشایی 4 درصد است. البته یادتان باشد که 7 درصد هم باید به‌عنوان کارمزد به بانک پرداخت کنید. در مجموع سود این وام بسیار کم است و حدود 200 هزار تومان باید بیشتر پرداخت کنید. اما سود وام 20 میلیونی جعاله از بانک کارگشایی 20 درصد است. این وام 20 میلیونی نیازی به ضامن ندارد و همان 100 گرم طلا برای وثیقه کافیست. اگر این 20 میلیون را برای خرید کالا نیاز دارید، می‌توانید به جای درخواست وام طلا، وارد صفحه در لندو شوید و درخواست‌تان را ثبت کنید. این وام 20 میلیونی با همکاری بانک آینده داده می‌شود و برای دریافت آن نیازی به ضامن و چک ندارید. از مزیت‌های وام لندو عدم تعریف جریمه دیرکرد در قوانین آن است.

وام با طلا یا دیگر وام‌ها؟

در زمانی که متقاضی وام هستید، حتماً پیش از درخواست از شرایط تمامی وام‌ها مطلع شوید تا بتوانید برای مناسب‌ترین و کم‌سودترین آن درخواست دهید. علاوه بر تسهیلات بانکی حتماً شرایط وام‌های سامانه‌های مالی را هم بررسی کنید. بسیاری از این سامانه‌ها شرایط مطلوب‌تری نسبت به وام‌های بانکی دارند. در صفحه می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد تسهیلات مختلف به‌دست آورید و بعد برای درخواست وام اقدام کنید.

به نظر شما بهترین نوع وام کدام است و چه شرایطی دارد؟

 

دکمه بازگشت به بالا