سلامت و دانش

این کاربران توییتر می‌توانند ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای آپلود کنند

İlan Mask قول داده است که آن را به یک شبکه اجتماعی مناسب برای تولیدکنندگان ویدیو تبدیل کند. اکنون این پلتفرم کاربران خود را معرفی کرده است توییتر بلو آنها می توانند از نسخه وب استفاده کنند، فیلم های 60 دقیقه ای با وضوح 1080p و 2 گیگابایت دارن کار میکنن.

قبل از اینکه توییتر صفحه سرویس آبی را به روز کند، کاربران این سرویس پولی تنها قادر به دانلود ویدیوهای 10 دقیقه ای با وضوح 1080p و حداکثر حجم 512 مگابایت بودند. البته این محدودیت برای کاربران نسخه iOS و اندروید نیز وجود دارد و تنها در نسخه تحت وب می توانید ویدیوهای طولانی تر و بزرگ تری را در این شبکه اجتماعی آپلود کنید.

اپلود فیدویهای ترونتر، کلتود برای توییتر می‌کند؟

توییتر کیں است که سعی می‌کند ویدیوها را با کامیك کہے می‌کند، بااینحال بااین‌حال بااینہ بنابر رابادیلی را کاکتیلی کند کند. در واقع این دستکاری رزولوشن و بیت ریت ویدیو با توجه به سرعت و پایداری کاربر اینترنت به شکلی در می آید که موضوع عجیب نیست.

توییتر بلو

اگرچه امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر برای کاربران کاربردی است و حتی می توان از توییتر همانند پخش یوتیوب استفاده کرد، اما از سوی دیگر می تواند با چالش های بیشتری برای این شبکه اجتماعی همراه باشد.

با توجه به اینکه توییتر بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرده و نظارت کمتری بر محتوای آن دارد، شاید کاربران از این فرصت استفاده کرده و فیلم و سریال را در این شبکه اجتماعی آپلود کنند. برای یک ماه پیش توییتر سیستم کاپیرایت توییتر داکری شد به یک پیش توییتر به اپلود فیلم های کامل در کسمت های دو دقیقه ای کیرد منتشر شد. அக்குக்கு பர் சினிந்திய்க்கியுக்க்குக்குக்குக்குக்க்க்க்க்குத்து சினிந்திய்க்கியுக்க்குக்குக்குக்குக்க்க்க்க்குத்து.

با توجه به این موضوع، کارکنان بخش مانیتورینگ محتوا و سیستم‌های خودکار مورد استفاده برای این موضوع باید بیش از پیش روی این موضوع تمرکز کنند تا کاربران اقدام به انتشار ویدیوهای دارای حق چاپ در این شبکه اجتماعی نکنند.

در حال حاضر حدر نمی‌دانیم آلان ماسک می‌باعر از آپوپلود توییترهای تووییتر ویدیویتر ایندزایی داد به هما سری توییتر بلو بسنده می‌کند. شاید این پلتفرم مانند یوتیوب شروع به انتشار چندین آگهی بلند مدت کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا