عمومیکسب و کار برتر

چگونه در ایکس باکس ۳۶۰ اکانت پاک کنیم

یکی از قابلیت‌های کاربردی کنسول شرکت مایکروسافت، ساخت پروفایل متعدد و مدیریت آن است. بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند تا برخی از پروفایل‌های موجود بر روی کنسول را پاک کنند. یکی از کنسول‌های محبوب شرکت مایکروسافت کنسول ایکس باکس 360 است که افراد می‌توانند مدیریت مناسبی بر روی پروفایل‌های ساخته شده داشته باشند. ما در این بخش از مقاله‌های آموزشی قصد معرفی آموزش حذف پروفایل ایکس باکس 360 را داریم.

چگونه اکانت ایکس باکس 360 بسازیم | چگونه بازی های حذف شده ایکس باکس ۳۶۰ را برگردانیم

گاهی ممکن است برای فروش کنسول خود نیاز داشته باشید تا پروفایل خود را به صورت کامل از روی کنسول پاک کنید. در این زمان شما می‌توانید با استفاده از این مقاله آموزشی به راحتی پروفایل خود را از روی کنسول حذف کنید. اگر دارای کنسول ایکس باکس 360 هستید و می‌خواهید در مورد حذف پروفایل در این کنسول بیشتر بدانید بهتر است تا پایان این مقاله از همراه ما باشید.

مراحل حذف پروفایل ایکس باکس 360

کنسول ایکس باکس 360 دارای قابلیت منحصر به فرد در زمینه مدیریت پروفایل است که افراد می‌توانند به راحتی مدیریت کاملی بر روی پروفایل خود داشته باشند. وجود تنظیمات مختلف در مدیریت پروفایل این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند در صورت نیاز، پروفایل خود را از روی کنسول پاک‌سازی کنند. برای حذف پروفایل Xbox 360 مراحل زیر را دنبال کنید: مرحله اول حذف پروفایل ایکس باکس 360

در گام نخست باید بدانید که پروفایل کاربری شما بر روی چه هاردی ذخیره شده است. کنسول Xbox 360 به گونه‌ای است که ممکن است پروفایل شما بر روی هارد داخلی، هارد اکسترنال یا فلش ذخیره شود. برای شناسایی دقیق محل ذخیره بهتر است به تنظیمات کنسول رفته و دکمه راهنما را که در مرکز دسته بازی قرار دارد فشار دهید. جهت حذف پروفایل ایکس باکس 360 در این بخش، حافظه داخلی کنسول را انتخاب کنید تا با مشاهده گزینه پروفایل بتوانید محتویات موجود در آن را حذف کنید. قبل از حذف می‌توانید با مشاهده اطلاعات درون پروفایل، به راحتی مدیریت بهتری بر روی آن داشته باشید.

  • نکته: در صورتی که پروفایل مورد نظر خود را پیدا نکردید بهتر است به صفحه Storage Device  رفته و محل نمایش ذخیره سازی پروفایل را تغییر دهید چرا که ممکن است برای حذف پروفایل Xbox 360 مجبور باشید تا حافظه خارجی را انتخاب کنید. در این بخش با باز شدن صفحه مدیریت پروفایل می‌توانید مدیریت بهتری بر روی جزئیات داشته باشید. حذف پروفایل ایکس باکس 360  مرحله پنجم حذف پروفایل Xbox 360 جمع بندی درباره حذف پروفایل ایکس باکس 360 بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا مدیریت مناسبی بر روی پروفایل کنسول خود داشته باشند. آموزش حذف پروفایل ایکس باکس 360 به زبان ساده در بالا بیان شده است و در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات پروفایل خود را به صورت کامل پاک سازی کنید. اگر به مقالات آموزشی ایکس باکس 360 علاقه‌مند هستید می‌توانید را مطالعه کنید.

شما برای ما از حذف پروفایل ایکس باکس 360 بنویسید حذف پروفایل ایکس باکس 360 را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.  اگر دوست داشتید می توانید نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید. همچنین می توانید برای دریافت تازه ترین اخبار بازی های روز دنیا به بخش سایت ایموجو مراجعه کنید. لینک مستقیم  خرید fc24 برای xbox .

آموزش ساخت و حذف پروفایل در ایکس باکس تعمیرات کنسول بازی ایکس باکس به عنوان کنسول بازی عرضه شده توسط کمپانی مایکروسافت، قابلیت های متعددی دارد که به واسطه ی آنها توانسته رقابت بسیار نزدیکی با پلی استیشن ایجاد کند. یکی از امکانات جالب توجه و کاربردی Xbox One و Xbox 360 ، قابلیت ایجاد پروفایل برای این مدل ها است. پروفایل، امکان استفاده از کنسول را برای چند کاربر فراهم می کند. در واقع شما می توانید برای هر یک از کاربران این دستگاه (اعضای خانواده، دوستان و …) تنظیمات و موارد دیگر را به صورت دلخواه هریک از کاربران ذخیره نمایید.

البته ایجاد و حذف پروفایل ایکس باکس ، نیاز به آموزش داشته و اگر جزیئات آن به خوبی انجام نگردد، عملا کاری از پیش نخواهید برد. به منظور افزایش اطلاعات شما همراهان گرامی، مقاله ی امروز را به بیان نکاتی در این مورد اختصاص داده ایم. در صورت نیاز، شما عزیزان می توانید راهنمایی های مورد نظرتان را از تکنسین های تعمیر کنسول بازی در مرکز سخت افزار ایران دریافت نمایید. ایجاد پروفایل در ایکس باکس برای اضافه کردن پروفایل یا حساب کاربری در کنسول بازی ایکس باکس، باید اول دکمه‌ ی دستگاه را فشار دهید و سپس، به ترتیب زیر عمل نمایید: گزینه ‌ی Download Profile را انتخاب کنید. (مشاهده نکردن این گزینه به این معنا است که با پروفایل کاربری دیگری وارد شده ‌اید. ضمن فشار دادن دکمه‌ ی X و تایید، از اکانت متفرقه خارج شوید.)

در بخش پایین صفحه، گزینه ای تحت عنوانDownload Profile مشاهده می شود که برای ساخت پروفایل ایکس باکس ، باید این گزینه را انتخاب نمایید. آدرس ایمیل خود در سرویس ایمیل مایکروسافت را وارد کنید. (اگر قبلا حساب مایکروسافت نداشته اید، باید این کار را انجام دهید؛ کار با ایکس باکس بدون وجود این حساب، به مشکل خواهد خورد و تمامی تنظیمات باید در اکانت مایکروسافت شما ذخیره گردد.) رمز عبور حسابتان را وارد کنید. (فراموش نکنید چنانچه حساب کاربری از نوع Child و مخصوص کودکان باشد، به اطلاعات حساب کاربری والدین نیاز پیدا خواهید کرد.

) در ادامه ی مراحل ساخت پروفایل Xbox ، اگر از هارد اکسترنال استفاده می ‌کنید، محل ذخیره کردن اطلاعات پروفایل جدید را انتخاب کرده و در غیر این صورت فرایند را ادامه دهید. بعد از دانلود شدن پروفایل، سیستم از شما می پرسد که تمایل به ذخیره شدن رمز عبور دارید یا نه. با انتخاب گزینه ی Remember Password ، راحت تر به اکانت وارد می شوید اما امنیت پروفایل شما کاهش خواهد یافت. مهندسین مجرب نمایندگی تعمیرات ایکس باکس مرکز سخت افزار ایران، توصیه می کنند که تا حد امکان این گزینه را انتخاب نکنید.

حذف پروفایل ایکس باکس گاهی ممکن است یکی از پروفایل هایی که در ایکس باکس خود ایجاد کرده اید، اضافی باشد و نیازی به آن نداشته باشید. در این صورت، باید برای حذف کردن پروفایل مورد نظر، مراحل زیر را طی کنید: پیش از هر کاری، باید دکمه‌ ی Guide را که شبیه آکون ایکس باکس است فشار دهید. با این کار، منو نمایان می شود. با اسکرول کردن، گزینه ی Settings را پیدا و انتخاب کنید. در بخش تنظیمات ایکس باکس، گزینه یSystem و سپس گزینه ی Storage را انتخاب نمایید.

در صورت استفاده از هارد اکسترنال، گزینه ی All Devices و در صورت عدم استفاده از هارد، گزینه ی Hard Drive را برای ادامه ی فرایند حذف پروفایل ایکس باکس انتخاب نمایید. حالا بایدProfiles را انتخاب نموده و ضمن مشخص کردن پروفایلی که قصد حذف کردن آن را دارید، گزینه ی Delete را انتخاب کنید. اگر گزینه ی Delete Profiles Only را انتخاب کنید، فقط پروفایل کاربری حذف می ‌شود و می توانید سایر موارد ذخیره شده را حفظ کنید. این در حالی است که انتخاب کردن گزینه ی Delete Profile and Items ، منجر به حذف همه ی اطلاعات شما می گردد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا