قهوه موکا دکتر بیز برای زگیل تناسلی

گانودرما و خواص آن

گانودرما قارچي كمياب و منحصر به فرد مي باشد كه بر روي تنه درختان مي رويد . اين قارچ اولين بار در شرق اسيا كشف شد . به مرور زمان كاربرد هاي ان و استفاده هاي متعدد از ان باعث شگفتي و اهميت مردم به اين گياه شد .

طبق پژوهش ها و تحقيقات به عمل امده قارچ گانودرما ميتواند در درمان و پيشگيري ها در أنواع بيماري ها موثر باشد.

بيماری زگيل تناسلی

همانطور كه در ابتدا به ان اشاره كرديم يك بيماري پوستي عفونی مي باشد . همچنين از جمله بيماري هاي اميزشي است كه  در اثر اميزش هاي پر خطر و به دور از چارچوب فرد مبتلا مي شود .

عامل اصلي بوجود امدن اين بيماري ويروس HPV است كه ريشه در دنا دارد و بسيار سر سخت است .

ويروس HPV  از دهان ، گردن ، مقعد ، الت ،واژن و یا دهانه واژن به پوست و بدن افراد نفوذ می کند .

ممکن است خیلی ها از وجود داشتن این بیماری بر روی پوست خود اگاه نباشند.

برون ریزی زگیل تناسلی | پک درمان زگیل تناسلی

زائده های زگیل تناسلی معمولا در 3 بخش از بدن رشد میکند که در آن ناحیه رابطه جنسی برقرار شده است و به این ویروس مبتلا شده است.

زائده های زگیل تناسلی در ناحیه تناسلی و مقعد و همچنین دهان و لب ممکن است رشد کند. این بدین معنی است که برای این ویروس فرقی نمیکند در کدام ناحیه رشد کند، فقط کافی است با فردی که دچار زگیل تناسلی شده است ارتباط پوستی و یا همان ارتباط جنسی داشته باشید این ویروس سریعا شما را درگیر میکند.

گانودرما و زگیل تناسلی

جهت اطلاعات بیشتر شما عزیزان بهتر است بگوییم که گانودرما سابقه زیادی در طول تاریخ دارد به طوری که گفته میشود بیش از 4 هزار سال است که کشف شده است و از همان زمان تا کنون در طب سنتی از گانودرما استفاده های زیادی شده است برای درمان انواع بیماری ها، و ما قصد داریم بررسی کنیم که ایا گانودرما یک روش درمان کننده زگیل تناسلی است یا خیر.

گانودرما تاریخچه بسیار پر رنگی دارد و مطالعات و تحقیقات زیادی در سراسر دنیا بر روی این قارچ صورت گرفته است، و جالب است بدانید دانشمندان برای ازمایش که آیا گانودرما در درمان زگیل تناسلی موثر است به کسانی که به ویروس زگیل تناسلی مبتلا بوده اند با گانودرما ازمایش کردند تا ببینند این گیاه میتواند ویروس HPV را درمان کند یا نه! نتایج شگفت انگیز بوده است و طی همین ازمایشات مقاله های علمی زیادی در سایت های معتبر دنیا منتشر شده که نمونه ای از آن را برای شما میزاریم

قهوه فوری موکا خواص شگفت انگیز بسیار زیادی دارد و کمپانی دکتر بیز در ایران اولین کمپانی بود که سالها پیش توانست با کمک پودر قارچ گانودرما قهوه های گانودرما را در طعم های مختلف تولد و عرضه کند.

و جالب است بدانید این قارچ همان قدر که خواص درمانی دارد باید به مقدار مصرف آن هم توجه داشته باشید چرا که اگر بیش از حد استاندارد مصرف کنید ممکن است خطراتی را برای شما داشته باشد.

قهوه فوری سوپریم اصل قیمت خیلی زیادی ندارد و اگر قیمت خرید قهوه های گانودرما بیز را از سایت ما بخواهید که دیگر کمتر هم می شود

دکمه بازگشت به بالا