سلامت و دانش

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی ارتش در دوران کرونا/ ۱۲ بیمارستان دائمی در کشور راه‌اندازی شد

مجله لوکس/ اصفهان فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای رفع محرومیت و درمان بیماری کووید 19 در کشور 500 میلیارد تن در بحران تاج و تخت هزینه کرده است.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز (شنبه 13 آذرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید در عرصه دفاع مقدس تقدیم کرده و بهترین فرزندان را به مرزها معرفی کرده است. و کشور به کشور از همه نظر.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در طول 8 سال دفاع مقدس 500 هزار ساعت عملیات هوایی و پروازی داشته است.

به گزارش مجله لوکس، فرمانده دانشکده هوافضای ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت و امنیت را سرلوحه کار نظامیان قرار داده و گفت: ارتش به دلیل تعهد خود اقدام ارزشمندی در عرصه نظامی انجام داده است. ، صداقت و حکومت داری

وی ادامه داد: ارتش همیشه در کنار مردم و در کنار مردم نقش آفرینی کرده است که نسبت به دشمنان سرسخت و با مردم بسیار مهربان است.

وی به حضور نیروهای نظامی در زمان وقوع بلایای طبیعی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط خاص بخشی از ماموریت خود را به ارتش ارائه می کنیم.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه ارتش قبل از فرماندهی بحران همواره در بلایای طبیعی و غیرطبیعی حضور دارد، خاطرنشان کرد: بخشی از ارتش را برای کمک به مردم و کمک به مردم در شرایط خاص سرمایه گذاری کرده است زیرا محرومیت زدایی یک واجب شرعی و مقام معظم رهبری است. انقلاب نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

فرمانده دانشکده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت های ارتش و مقابله با این ویروس، خاطرنشان کرد: همه بیمارستان های ارتش به صورت 24 ساعته آماده بوده و بیش از 500 میلیارد تن هزینه شده است. در دو سال گذشته

وی همچنین گفت: 12 بیمارستان دائمی در کشور راه اندازی شده و به لطف خدمت سربازی 1300 تخت در سراسر کشور توسعه یافته است.

فرمانده دانشکده نیروی هوایی گفت که ارتش در مناطقی که بیشترین نیاز را داشت، بیمارستان های اردوگاهی ساخته است.

وی به سوال مجله لوکس پاسخ داد وی در خصوص فعالیت های چشمگیر در حوزه محرومیت زدایی تصریح کرد: بیمارستانی در کما در 7 روز ساخته شد که در این مدت 24 هزار ساعت کار کردند. 2 بیمارستان در سیستان، بیمارستان های لاهیجان، تهران، گیلان، شهرکرد و اصفهان و… اقدامات مهم بعدی ارتش.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح بیمارستان نظامی اصفهان گفت: این بیمارستان در جنب اورژانس بیمارستان الزهرا(س) واقع شده و مجهز است. این بیمارستان 80 تختخوابی دارد و برای ساخت آن حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

رحمانی با اشاره به تزریق 300 هزار دوز واکسن کراون توسط ارتش افزود: در این راستا علاوه بر ساخت بیمارستان، خدمات تکمیلی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده دانشکده نیروی هوایی ارتش به بیمارستان در حال ساخت صفر در مرز ایران در راز و جرگلان در شمال کورس اشاره کرد و گفت: این بیمارستان هفته آینده به بهره برداری می رسد. آبرسانی به روستاهای خاش نیز انجام شد و در پنجمین اجلاس تاج، ارتش اقدامات ارزنده ای در سیستان داشت.

وی با بیان اینکه آبرسانی به خاش، زابل، خوزستان و 2 شهر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برخی از این پروژه ها تاکنون تکمیل شده و برخی نیز همچنان به بهره برداری می رسد.

رحمانی ادامه داد: رسانه ها باید به اقدامات ارتش توجه بیشتری داشته باشند و زمان بیشتری را صرف ارائه خدمات ارتش کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا