عمومیکسب و کار برتر

مقایسه گوشی شیائومی نوت 9 پرو با شیائومی پوکو x3

مقایسه Poco X3 با Note 9 Pro از نظر نمایشگر و وضوح تصویر

در مقایسه Poco X3 با Redmi Note 9 Pro ، هر دو مدل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و از نوع IPS LCD دارند و رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می‌دهند و حتی تراکم پیکسلی برابری دارند. وضوح و کیفیت تصویر هر دو عالیست، اما وقتی حرف از مقایسه باشد، بایستی گفت که پوکو ایکس تری از HDR10 پشتیبانی می‌کند، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد و ماکسیمم روشنایی آن بیشترست و این یعنی اینکه پوکو ایکس تری نسبت به ردمی نوت ۹ پرو نمایشگر سریع‌تری دارد، رنگ‌ها را زنده‌تر نشان می‌دهد و در نور زیاد روز می‌تواند یک نمایشگر ایده‌ال باشد.

قیمت گوشی پوکو ۹ | قیمت گوشی پوکو x3 پرو ۱۲۸ گیگ

و اما مقایسه پوکو x3 با نوت ۹ پرو از نظر سخت‌افزاری که برای گیمرها بسیار مهم است

در ادامه مقایسه poco x3 با note 9 pro  هر دو مدل را با تراشه‌هایی از شرکت کوالکام راهی بازار کرده است، ردمی نوت ۹ پرو قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون ۷۲۰G می‌گیرد و قلب پوکو ایکس تری با تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G می‌تپد و فراموش نکنید که G پشت این اسم‌ها نشان از گیمینگ بودن آنها دارد.
جالب است بدانید هر دو مدل از پردازنده‌ی گرافیکی یکسانی استفاده کرده‌اند و امتیاز تئوری که از بنچمارک آنتوتو کسب می‌کنند تا حدودی به یکدیگر نزدیک است، ولی پوکو ایکس تری با امتیازی برابر با ۲۸۷۸۲۴ قوی‌تر از ردمی نوت ۹ پرو است.

مقایسه Poco X3 و Note 9 Pro از نظر دوربین

Xiaomi Poco X3 Xiaomi Note 9 Pro
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل ۶۴ مگاپیکسل
لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسل هشت مگاپیکسل
سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسل دو مگاپیکسل
لنز ماکرو دو مگاپیکسل پنج مگاپیکسل
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل ۱۶ مگاپیکسل

هر دو گوشی POCO X3 و Note 9 Pro از تنظیمات دوربین مشابهی استفاده می‌کنند. این گوشی‌ها از سیستم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین‌های ماکرو و سنسورهای عمق استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانند فیلم‌هایی با کیفیت 4K را به خوبی ضبط کنند و دارای حالت‌های تصویر برداری در شب و ضبط به صورت اسلوموشن هستند که با نرخ واحد ۹۶۰ فریم در ثانیه در اختیار شما قرار می‌گیرد. قیمت گوشی شیائومی کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد.

گوشی POCO X3 با داشتن یک دوربین سلفی واضح‌تر و با قدرت ۲۰ مگاپیکسلی، می‌تواند کارایی بهتری نسبت به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی Note 9 Pro داشته باشد. البته در کنار این دوربین، یک دوربین دیگر ۱۳ مگاپیکسلی نیز قرار دارد که از هشت مگاپیکسل دوربین مشابه Note 9 Pro، بازهم عملکردی از خود نشان داده و رقابت را پیروز می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا