عمومی

دلایل اصلی خالی شدن سریع شارژ گوشی آیفون 6s چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]از زمانی که گوشی آیفون 6s  به بازار عرضه شد تاکنون، کماکان مورد توجه کاربران فراوانی بوده و حتی با وجودی که از نسل های جدیدتر آن  با قابلیت و امکانات بیشتر رونمایی شد اما افراد زیادی هنوز هم این مدل را ترجیح می دهند.

آنچه که موجب شده تا کاربران گوشی آیفون 6s به ان وفادار بمانند ویژگی های منحصر به فردی است که از ان برخوردار است، اما همانگونه که تمامی دستگاه های هوشمند با هر برندی ممکن است دارای ضعف هایی نیز باشند لذا این قاعده در مورد آیفون 6s نیز صدق می کند که ما در این مقاله قصد داریم دلایل اصلی خالی شدن باتری این مدل آیفون را مورد بررسی قرار می دهیم برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

خالی شدن سریع شارژ گوشی آیفون 6s
خالی شدن سریع شارژ گوشی آیفون 6s

اصلی ترین مشکلی که آیفون 6s  با ان روبرو است خالی شدن باتری ان در کمترین زمان ممکن است که دلیل آن را می توان خراب شدن باتری دانست، در چنین شرایطی باتری تغییر شکل پیدا کرده و این امر می تواند نشانه واضحی از خراب شدن این قطعه باشد.

اما گاهی نیز ممکن است دلیل خالی شدن باتری این مدل گوشی، به عوامل دیگری ارتباط داشته باشد از قبیل خراب شدن بورد گوشی و یا حتی در برخی موراد اختلالات نرم افزاری نیز می تواند دلیلی بر این امر باشد.

بستن برنامه باز در  آیفون 6s

برخی افراد تصور می کنند برای اینکه مانع از خالی شدن سریع باتری آیفون 6s   شوند بهتر است برنامه های باز روی گوشی که اخیرا استفاده کرده اند را ببندند تا از این طریق مصرف باتری را کاهش دهند، اما لازم است که بدانید طی اعلامیه ای که اپل در این خصوص بیان کرده این کار هیچگونه تاثیری در مصرف باتری دستگاه نخواهد داشت

فعال کردن Airplane Mode زمانی که  آیفون 6s   با مشکل آنتن دهی مواجه است

این امر می تواند یکی از دلایل اصلی در خالی شدن سریع شارژ گوشی آیفون 6s   باشد زیرا در چنین شرایطی گوشی سعی در یافتن سیگنال دارد که این عمل موجب خالی شدن شارژ باتری خواهد شد.

زمانی که با چنین مشکلی روبرو می شوید بهتر است اینترنت همراه خود را خاموش کرده و گوشی را در مد هواپیما قرار دهید بدین ترتیب مانع از مصرف بی رویه شارژ باتری خواهید شد.

نطارت بر برنامه های نصب شده در گوشی آیفون 6s

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است موجب خالی شدن سریع گوشی آیفون 6s   شود نصب برخی برنامه هایی است که موجب ایجاد اختلالال در ساختار گوشی می شوند.

اگر برنامه ای را در گوشی خود ذخیره دارید و به صورت مداوم درحال استفاده از آن هستید لازم است که بدانید ان برنامه در مصرف شارژ باتری تاثیر فراوانی دارد اما اگر گوشی شما بدون این که از برنامه خاصی استفاده کنید و به صورت غیر ارادی شارژ خالی می کند بایستی حتما دلیل ان را بررسی و فورا برای برطرف نمودن آن اقدام کنید.

حذف برنامه FaceBook در آیفون 6s

برنامه فیس بوک یکی از برنامه هایی است که ب صورت غیر مستقیم در مصرف باتری گوشی تاثیر زیادی دارد اگر از این برنامه استقاده ندارید پیشنهاد می کنم آن را پاک کنید و از این طریق ذخیره شارژ باتری را بیهوده هدر ندهید.

رفرش برنامه ها را محدود کنید

رفرش نمودن برنامه ها موجب دانلود اطلاعات ان ها نمی شود که این امر تاثیر بسزایی در خالی شدن سریع شارژ گوشی آیفون 6s   دارد برای این که از این امر جلوگیری کنید کافی است برنامه هایی را که به ندرت از ان استفاده می کنید را غیر فعال نمایید.

خاموش کردن برخی اعلان ها در آیفون 6s

دسته ای اعلان ها از قبیل تقویم- گالری و… که بر روی صفحه اصلی گوشی قرار دارد موجب مصرف سریع شارژ باتری می شوند، که برای جلوگیری از هدر رفتن درصد شارژ باتری کافی است که اعلان این برنامه ها را در صورتی که از آن استفاده ای ندارید خاموش کنید

عدم استفاده از تصویر پس زمینه متحرک

تصاویر متحرک یکی دیگر از عوامل خالی شدن شارژ باتری آیفون 6s  محسوب می شوند لذا توصیه می کنیم به منظور ذخیره شارژ بیشتر این ویژگی را غیر فعال کنید.

صفحه نمایش در آیفون 6s   را مدیریت کنید

برای ممانعت از مصرف بیهوده شارژ باتری بایستی صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید

برای ین منظور پیشنهاد می کنیم روشنایی صفحه نمایش را تا جایی که امکان دارد کاهش دهید زیرا موجب مصرف باتری می شود، اگر شارژ باتری گوشی به یکباره کاهش فراوانی پیدا کرد بهتر است قبل از هرکاری به تنظیمات صفحه نمایش مراجعه کرده و آن را تغییر دهید.

مرجع خرید انوان باتری های آیفون:

https://fonishop.com/

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-iphone/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا