عمومیکسب و کار برتر

تلویزیون شیائومی 55 بهترین تلویزیون ارزان هوشمند

انتظار خیلی طول کشید، اما سرانجام اولین تلویزیون های هوشمند سازنده آسیایی وارد ایران شدند. ما اولین برداشت های خود را پس از آزمایش به شما ارائه می دهیم و اکنون زمان بررسی کامل 55 اینچ Xiaomi Mi TV 4S یک تلویزیون هوشمند 4K است که نسبت قیمت، عملکردی را ارائه می دهد که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد.
در حقیقت، شیائومی چهار مدل مختلف با 32، 43، 55 و 65 اینچ ارائه داده است، اما ما برای آزمایش بر روی ایده آل ترین مدل تمرکز کرده ایم و همانطور که در این تست تلویزیون هوشمند جدید شیائومی مشاهده خواهید کرد این یک دستگاه کاملاً جدید و بی عیب و نقص است.

طراحی و ویژگی های تلویزیون شیائومی 55 اینچ

از نظر حس زیبایی شناختی، خود را با یک تلویزیون هوشمند کاملاً جدید و پیشرفته خواهید یافت. در یک نگاه تلویزیون 55 اینچ شیائومی Mi TV 4S دارای ظاهری بسیار مینیمالیستی، با حداقل قاب های جلویی و پوشش های آلومینیومی براق است تا جلوه ای بسیار ساده و شیک را به خود گیرد.
اگر صادق باشیم پایه های تلویزیون هوشمند ثابت است، بنابراین نمی توانیم آنها را با سلیقه خود مطابقت دهیم. با این حال، می توان آنها را به راحتی جدا کرد تا تلویزیون به دیوار متصل شود. باید در نظر بگیریم که پشت تلویزیون دارای پوشش پلی کربنات است، اما این کمترین قسمت قابل مشهاده است، بنابراین جزئیات قابل توجه نیست.

با اتصال به تلویزیون شیائومی، متوجه می شوید که این تلویزیون دارای 3 خروجی HDMI یکی از ARC، به علاوه 3 پورت USB، اتصال اترنت، خروجی هدفون، ورودی AV، خروجی صدا توسط فیبر و سوکت آنتن است. کاملا واضح است که این یک تلویزیون هوشمند 4K ارزان است، بنابراین نمی توانیم گزینه های اتصال زیادی را توقع داشته باشیم، اما با این حال به سادگی نیازهای هر کاربر را برآورده می کند.

جزئیات بیشتر از تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K

در سطح سخت افزاری، این تلویزیون با پردازنده 4 هسته ای آمیخته شده همراه با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه WiFi و بلوتوث عرضه شده است. این تلویزیون ویژگی هایی که دارد بیش از حد زیاد است و به سادگی قابل حمل است زیرا وزن زیادی ندارد و همچنین دارای Android TV می باشد که ا ویژگی های منحصر به فردش است. درسته که سرعت آن از مدل های دیگر کندتر است، اما با توجه به قیمتی که دارد نمی توان انتظار زیادی داشت.

در ادامه، یکی از نقاط قوت تلویزیون این است که همراه با Android TV به همراه کروم کست درون ساخت ارائه می شود. به این ترتیب می توانیم انواع بازی ها یا برنامه ها را بارگیری کنیم و به یاد داشته باشید که می توانیم مستقیماً برنامه ها را روی یک هارد اکسترنال نصب کنیم و همینطور دانگل گوگل که به ما امکان می دهد صفحه نمایش گوشی خود را به سرعت و به راحتی سوییپ کنیم و به منظور راحتی کاربران است.

این تلویزیون مدلی است که میکروفون داخلی دارد و به ما امکان می دهد دستیار Google را به سرعت و به راحتی اجرا کنیم. در سطح چندرسانه ای، تلویزیون هوشمند شیائومی کیفیت 4K را ارائه می دهد. ما در حال صحبت کردن در مورد یک پنل 55 اینچی هستیم که توسط ال جی مورد تایید قرار گرفته است. و در این حالت، این یک مدل IPS است که عملکردی عالی دارد. همچنین تلویزیون از پشتیبانی HDR برخوردار است، بنابراین کیفیت تصویر برای هر کاربر متوسط ​​بیش از اندازه کافی است.

آیا این تلویزیون هوشمند ارزان ارزش خرید دارد؟ قطعاً یک شما یک معامله سودمند خواهید داشت

به خاطر داشته باشید که این یک تلویزیون بسیار ارزان است، بنابراین نمی توانید انتظار کیفیت تصویر یک صفحه OLED با قیمت تقریبی 50 میلیونی را داشته باشید، اما این تلویزیون بیش از انتظارات کسانی که به دنبال یک تلویزیون هوشمند ارزان برای اتاق نشیمن هستند می باشد و همینطور بد نیست بدانسد زاویه دید 178 درجه آن یکی دیگر از نقاط قوت آن است.

با این حال، روشنایی 330 نیت آن کمی محدود است، بنابراین ایده استفاده از آن بدون نور زیاد است زیاد عملیاتی نیست. به طور خلاص ، مدلی یک تلویزیونی که تنها 13 میلیون است و دارای اندروید و ویژگی های هوشمند پیشرفته است، یک گزینه عالی برای بررسی است. آیا به فکر خرید 55 اینچ شیائومی Mi TV 4S هستید؟ این یک فرصت استثنایی است. در ادامه، اگر به این مقاله علاقه مند بودید شما می توانید به آدرس https://mimalls.ir/product/mi-tv-4s-55inch-global/ جهت مشاهده ادامه مطلب و بررسی بیشتر مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا