سلامت و دانش

شهر عجیب و باورنکردنی چین شبیه داستان‌های علمی تخیلی / عکس

دفتر طراحی AT برای اولین بار در سال 2015 برنامه هایی را برای ساخت یک شهر بزرگ شناور در چین منتشر کرد. این شهر در روست ساخت قبب جاه‌تلبانه‌ترین پریک شهری تاریخ را از آن خود کرد. این شهر که احتمالاً در مناطق گوانگدونگ، هنگ کنگ و ماکائو ساخته می شود، مسیرهای ویژه ای در آب خواهد داشت.

بر اساس گزارش های گسترده، این شهر بزرگ شناور در حالت اولیه از بدنه بتنی پیش ساخته به طول 150 متر و عرض 30 متر در اطراف زمین اصلی ساخته می شود. طراحان برای این شهر یک اسکله برای زیردریایی های غیر معمولی، یک اسکله برای قایق های تفریحی کوچک و یک بندر ویژه برای کشتی های کروز بزرگ در نظر گرفتند. همچنین بزرگراه های شهرهای مختلف به یکدیگر متصل خواهند شد.

अभी व बुवरनकर्दनी، شهر رویایی چین این داستان ایلمنی یکھی / اختر

AT Design Office که در انگلستان و چین مستقر است، توسط شرکت ساخت و ساز چینی CCCC-FHDI برای طراحی شهری شناور به مساحت 4 مایل مربع سفارش داده شد. اگرچه مدل های ساخته شده از این شهر شبیه به داستان های علمی تخیلی است، اما ساخت آن عملی شده و در آینده نه چندان دور از چین به عنوان عجیب ترین شهر تاریخ نمایان خواهد شد.

شرکت و ساز کینی CCCC-FHDI برای ساخت این شهر شناور از همان فناوری های مورد استفاده برای ساخت یک پل 50 کیلومتری در سه شهر هنگ کنگ، ماکائو و ژوهای استفاده کرد. معمار در این عنوان خاص، بخشی از این پل در واقع به تونلی در زیر آب متصل می شد که به یک جعبه بتنی از پیش ساخته شده به طول 150 متر متصل می شد.

अभी व बुवरनकर्दनी، شهر رویایی چین این داستان ایلمنی یکھی / اختر

ماژول های شش منطقه قرار است به یکدیگر متصل شوند تا یک شهر شناور را تشکیل دهند. تمرکز طراحان این شهر بر مزارع، تأسیسات جمع آوری زباله و تأسیسات جمع آوری زباله نیز بوده است.

AT Design Office در شاهدة تعريف ساخت در شهر تقديم كردن ساخت كورد شوكت شوكن تصائرهاي روي جيمي و يكتوسي كيں كيدہ علاوه بر این، فرصت های جدید آموزش، سرگرمی، اشتغال و فعالیت های تجاری را همراهی خواهد کرد.

5858

دکمه بازگشت به بالا