آیا مشاهده پست های پیج پرایوت شده در اینستاگرام امکان پذیر است؟

دیدن حساب های خصوصی در اینستاگرام

در صورتی که شما می خواهید عاشقانه های دوست سابق خود را ببینید و یا فقط از هویت فردی از طریق اینستاگرام اطلاع پیدا کنید، دیدن عکس های حساب خصوصی کار ساده ای نمی باشد. ممکن از شما از زدن دکمه فالو خجالت بکشید اما هنگامی که پروفایل فرد مقابل شما خصوصی است گزینه های شما محدود می باشد. روش های کمی برای دیدن حساب خصوصی دیگران وجود دارد. خیلی از آن ها تضمین شده نیستند، در واقع کسانی که پروفایل خصوصی دارند هدفشان این است که کسانی را که پروفایل آن ها را مشاهده می کنند را کنترل کنند.

درخواست فالو کردن

کاملا می دونیم که این جوابی نیست که شما منتظرش بودید، با این حال مگر این که شما در اینستاگرام بلاک شده باشید یا این که آن فرد با صراحت به شما اجازه ندهد که او را فالو کنید. این ارزش تلاش را دارد. نگران نباشید گلوله را بچرخانید و دکمه فالو را فشار دهید.

در حساب های خصوصی اینستاگرام این اجازه به کاربران داده شده تا آن ها تصمیم بگیرند چه کسانی را قبول کنند و چه کسانی را قبول نکنند. وارد پیج آن ها شوید و دکمه دنبال کردن را بزنید و سپس منتظر قبول و یا رد درخواست خود باشید. متاسفانه در صورت رد شدن درخواست شما شما خبردار نمی شوید و فقط در صورت قبول شدن درخواستتان اینستاگرام به شما خبر می دهد. در صورتی که شما دوباره وارد آن پروفایل شوید، اگر درخواست شما رد شده باشد شما گزینه دنبال کردن را مشاهده می کنید و در صورتی که هنوز واکنشی نسبت به درخواست شما نشان داده نشده باشد شما گزینه درخواست ارسال شده است را مشاهده می کنید.

Is it possible to view private page posts on Instagram

آیا راهی برای دیدن حساب های خصوصی اینستاگرام وجود دارد؟

حساب های خصوصی اینستاگرام واقعا خصوصی هستند. اینستاگرام در زمینه محافظت از امنیت کاربران بسیار جدی می باشد، بنابراین آن ها راهی را برای باز شکستن این قوانین باز نمی گذارد. با این حال برخی برنامه ها وجود دارند که به وسیله آن ها می توان وارد حساب های خصوصی شد.

برنامه های دیدین حساب های خصوصی در اینستاگرام

این برنامه ها حساب های خصوصی افراد را به شما نشان می دهند. این به طور کامل روشن نیست که این برنامه ها این کار را چگونه انجام می دهند، بنابراین ما برخی از آن ها را امتحان می کنیم. بر اساس جست و جوهای ما خیلی از این وبسایت ها به دلیل مسائل امنیتی بسته شده اند. مرورگر من حتی اجازه نده من بیشتر صفحات را باز کنم، این نشانه ای است که شما احتمالا نباید امنیت خود را در این وب سایت ها به خطر بیاندازید . دیگران شما را به لینک های به ظاهر سایه دار که نیاز به ارائه اطلاعات بیش از حد شخصی شما دارند، و یا پر کردن یک نظرسنجی که به نظر می رسد احتمالا یک ویروس را دانلود کنید توصیه می کنند. باز هم توصیه نمیکنیم امنیت سایبری خود را خطرناک کنید تا سعی کنید شخصیت اینستاگرام را ببینید ممکن است حتی کار نکند.

البته اینها فقط ادعاهای این سایت است ما این ابزار را امتحان کردیم بعد از اینکه شما نام پروفایل را وارد کردید شما برای ادامه ملزم به دانلود اپلیکیشن هایی خواهید شد و از این طریق به اهداف مادی خود خواهند رسید. مانند تصویر زیر سه آپشن برای ادامه برای شما نمایش داده می شود، مشاهده عکس، دانلود عکس و مشاهده پروفایل. ما گزینه مشاهده عکس را انتخاب می کنیم.

که ما هر چقدر منتظر ماندیم تا مرحله تایید به اتمام برسد، به اتمام نرسید و نتوانستیم نتیجه نهایی را مشاهده کنیم. در صورتی که می خواهید صاحب خط سیم کارت را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم پست پیدا کردن و فهمیدن صاحب خط ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و اینستاگرام امروزه یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی بوده و دارای بیش از 2 میلیارد کاربر فعال است. اینستاگرام با ارائه محیطی جذاب و قابلیت های خاص باعث شده که به یک پیام رسان محبوب تبدیل شود.
اگرچه اکثر کاربران اینستاگرام دوست دارند محتوای خود را با عموم به اشتراک بگذارند، اما برخی ترجیح می دهند تصاویر و ویدیوهای خود را بصورت خصوصی منتشر کنند و فقط برای فالوورهای خودشان نشان داده شوند. در این صورت میتوانند حساب خود را به حساب خصوصی یا پرایوت تغییر دهند. حال اگر شما قصد دیدن اکانت پرایوت اینستاگرام شخصی را بدون دنبال کردن او داشته باشید، چگونه میتوانیم قفل پیج اینستاگرام دیگران را باز کنیم؟ در این مقاله قصد داریم شما را با این موضوع که امکان باز كردن پيج قفل اينستاگرام وجود دارد یا خیر، آشنا کنیم پس تا پایان با ما را همراه باشید.

آیا باز كردن قفل اينستاگرام ديگران ممکن است؟

یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام امنیت بالای آن، رمزنگاری قدرتمند و حفظ حریم خصوصی کاربران است. به این معنا که اگر شخصی حساب خصوصی یا پرایوت داشته باشد، شکستن قفل پیج آنها کار دشواری است! اینستاگرام دارای کاربران بی شمار و درآمد های هنگفتی هستند. به همین سبب از مکانیزم های امنیتی پیچیده ای استفاده می نمایند تا به راحتی ضربه نخورده و کاربران خود را از دست ندهند.  پس چگونه قفل اینستاگرام دیگران را باز کنیم؟ یکی از بهترین چیزها در مورد عصر دیجیتال این است که نرم افزارهای مختلف برای اهداف مختلف وجود دارد. اما بسیاری از برنامه های ارائه دهنده خدماتی نظیر شکستن قفل اینستاگرام و یا باز كردن پيج قفل اينستاگرام، صرفا یک نرم افزار جعلی بوده و در درجه اول به دنبال هک خود شما یا بدست آوردن اطلاعاتی از شما می باشند.

روش های شکستن قفل اینستاگرام دیگران

همانطور که اشاره شد، برنامه خاصی برای شکستن و باز کردن قفل اینستاگرام وجود ندارد و با توجه به هزینه های امنیتی گزافی که شرکت فیسبوک برای حفظ امنیت اینستاگرام، بعید به نظر می رسد که سایت های ساده ای قادر به باز كردن پيج قفل اينستاگرام باشند. پس با توجه به تکنیک های مهندسی اجتماعی که هکرها از آن برای استفاده میکنند، باید گفت اکثر این سایت ها و ربات تلگرام دیدن پیج پرایوت، سایت ها و ربات های مخربی هستند که تنها هدفشان آلوده کردن و سرقت اطلاعات خود شخصی است که اقدام به نصب این برنامه ها می نماید. اما نگران نباشید در ادامه به شما چند روش مطمئن برای دیدن اکانت پرایوت اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد:

ارسال درخواست فالو

یک حساب کاربری مطمئن داشته باشید و پروفایل خود را تکمیل کنید تا با حساب های جعلی اشتباه نشود. اگر کاربر درخواست شما را قبول نکرد میتوانید با نوشتن متنی در دایرکت برای او پیام ارسال کنید.

ساخت یک اکانت جعلی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش های ساده و در عین حال مطمئن، برای دسترسی به محتوای اکانت اینستاگرام و دیدن اکانت پرایوت اینستاگرام دیگران این است که با یک اکانت فیک یا جعلی درخواست فالو را برای شخص مورد نظر ارسال کنیم. معمولا این روش بسیار کارآمد بوده و به راحتی قابل انجام می باشد. معمولا افراد با دیدن اسم و احیانا یک الی دو تصویر از فردی که خود را به جای او جا زده اید، به سادگی گول خورده و اقدام به تایید شما خواهند کرد و از آن پس شما قادر به دیدن تصاویر شخصی وی نیز می باشید. معمولا افراد در برخورد با اینگونه از درخواست ها به خصوص اگر از طرف فردی باشد که وی را می شناسند، آنچنان دقت عمل به خرج نداده و خیلی سریع شما را تایید می نمایند. میزان موفقیت در این کار بستگی به میزان مهارت شما در ساخت اکانت جعلی و جا زدن خود به جای فردی دیگر بستگی دارد.

ربات تلگرام دیدن پیچ پرایوت اینستاگرام

اگر به دنبال دیدن پیج های پرایوت اینستاگرام هستید احتمالا درباره ربات تلگرام دیدن پیج پرایوت اینستاگرام چیز هایی شنیده اید. اما آیا چنین رباتی وجود دارد و واقعا کار میکند؟ آیا میتوان با ربات تلگرام دیدن پیج پرایوت اینستاگرام به پست ها، استوری ها و بقیه اطلاعات یک پیج خصوصی در اینستاگرام دسترسی داشته باشیم؟ پاسخ این سوال منفی است. رباتی برای وجود ندارد.

اینستاگرام از مکانیزم های امنیتی خیلی قوی برای محافظت از دیدن پیج های پرایوت استفاده میکند تا از حریم خصوصی کاربران خود محافظت کند. بنابرین تبلیغات ربات دیدن پیج پرایوت برای مشاهده پیج های قفل اینستا دروغ است. اگر شما روی این ربات ها کلیک کنید معمولا وارد یک کانال تگرامی میشود و در آنجا میتوانید آی دی یک ربات را کلیک کنید و آن را استارت کنید. این ربات ها معمولا رایگان هستند ولی اگر لینک یک پیج خصوصی یا قفل اینستا را برای آنها ارسال کنید کاری که وعده آن را داده اند انجام نمیدهند. چون چنین توانایی ندارند.

سایت دیدن پیج پرایوت

برخی از سایت های در اینترنت این وعده را میدهند که دیدن پیج پرایوت اینستاگرام را برای شما امکان پذیر میکنند. برخی از این سایت ها را در ادامه لیست کرده ایم:

  • Insta Stalker
  • Glassagram
  • Insta Looker
  • IstaPrivate
  • IGLookup

کافی است نام یکی از این سایت دیدن پیج پرایوت را در گوگل وارد کنید و سپس وارد سایت آنها شوید. در این مرحله باید نام کاربری یا لینک پروفایل قفل اینستاگرام را در سایت وارد کنید. پس از آن احتمالا سایت دیدن پیج پرایوت از شما درخواست میکند که نظرسنجی هایی را تکمیل کنید و یا یک سری موارد اضافی را انجام دهید و لازم است که شما این مراحل را دنبال کنید. بهترین نرم افزار دیدن پیج پرایوت اینستاگرام یک نرم افزار کنترلی است. شما میتوانید انی کنترل را نصب کنید و با استفاده از آن تمام اطلاعات پیج قفل اینستاگرام را مشاهده کنید.

چگونه فالوورهای پیج خصوصی را ببینیم

اگر درباره یکی از دوستان یا آشنایان خود کنجکاو باشید ممکن است این سوال برای شما مطرح شده باشد که چگونه فالوورهای یک پیج قفل را ببینیم. شما میتوانید فالوورهای پیج خصوصی اینستاگرام را ببینید به شرط اینکه آن پیج را فالو کرده باشید و صاحب اکانت نیز درخواست شما را پذیرفته باشد. در غیر اینصورت در پیج قفل اینستاگرام امکان دیدن فالوور های فرد وجود ندارد.

برنامه های مشاهده پست های یک حساب خصوصی اینستاگرام

برنامه های متعددی ادعا می کنند که می توانند پست های یک پیج قفل شده ایسنتا را به نمایش در آورند و معمولا با شکست نیز مواجه شده اند. در ادامه به معرفی دو برنامه در این رابطه پرداخته ایم.این ابزار ادعا کرده است که بدون آن که یک حساب خصوصی را دنبال کنید، می توانید به پست های آن دسترسی پیدا کنید. طبق این ادعا از طریق این نرم افزار با وارد کردن نام پروفایل صفحه خصوصی  دیگران، می توانید به پست های آن دسترسی داشته باشید.

افراد زیادی این ورش را انجام داده اند که طبق نظرشان و با استناد برگفته های آن ها، برنامه نا موفق عمل کرده است و هیچ پستی نمایش داده نشده است.طبق ادعای سازندگان این نرم افزار، می توان به راحتی به پست های حساب های قفل شده اینستاگرام دسترسی پیدا کرد که طبق نظر استفاده کنندگان این نرم افزار، پست های پیج خصوصی نشان داده نشده است. این نرم افزارها و هر نوع نرم افزار دیگری در انجام این امر عاجز مانده اند و افراد برای مشاهده پست های یک حساب خصوصی اینستاگرام با فالو کردن، راه را برای خود آسان کنند.

تنها راه دیدن پست های یک پیج خصوصی در اینستاگرام

اگر به دنبال مشاهده پست های یک پیج خصوصی در اینستاگرام هستید، باید گفت که تنها یک راه برای انجام این کار وجود دارد که آن هم ارسال درخواست فالوو برای کاربر و شخص مد نظر است.خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی اینستاگرام نشان دهنده یکی از روش های ایمن کردن حساب ها، در فضای گسترده اینستاگرام است. گفته فوق نشان می دهد اگر افرادی قصد دارند که پست های منتشر شده در یک اکانت خصوصی را مشاهده کنند، باید حتما آن پیج را دنبال کنند زیرا به هیچ وجه نمی توانند این کار را انجام دهند و حتما باید صاحب پیج درخواست فالو آن ها را قبول کرده باشد.

اکثر کسانی که قصد راه اندازی کسب و کارشان در اینستا را دارند در تلاسش هسند که خیلی زود پیج کاری شان راه اندازی شده و با تبلیغ های گسترده به درآمد برسند. یکی از این روش های برای بهتر دیده شدن پیج و قرار گرفتن در الگوریتم های اینستاگرام استفاده از روش هایی مانند  buy instagram story views  می باشد.

دکمه بازگشت به بالا