اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

افزایش قد با گانودرما

قهوه برای افزایش قد تاثیر داره؟

شاید تا به حال این جمله را شنیده اید که نوشیدن قهوه به دلیل داشتن کافئین برای افزایش قد مضر میباشد.

خرید اینترنتی محصولات دکتر بیز: قهوه های تلخ شامل اسپرسو، عربیکا قهوه گلد و …. شامب کافئین زیادی میباشد که به گفته میشود نوشیدن قهوه کافئین دار موجب جلوگیری از افزایش قد میباشد که هنوز سند و مدرکی برای این گفته ها نیست!

برای افزایش قد در محصولات گانودرما میتواند بسیار تاثیر داشته باشد، قهوه موکا دکتر بیز دارای کافئین بسیار کمتری است و اصلا طعم تلخی ندارد و بسیار خوشمزه است.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز دارای پودر قارچ گانودرما شکر و کافی میت است، با نوشیدن قهوه موکا گانودرما میتوانید به افزایش سیستم ایمنی بدن خود و همچنین افزایش قد خود کمک کنید.

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد جواب میده؟

 

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد واقعا تاثیر داره، این تبلیغ نیست! یک حقیقت در دنیای امروز است.

امروزه که ثابت شده گانودرما خواص بسیار زیادی دارد و کمپانی دکتر بیز گانودرما رو تبدیل به 4 نوع قهوه بسیار خوشمزه و لذیذ کرده است.

پودر قهوه سوپریم دکتر بیز قهوه موکا گانودرما برای افزایش قد میتونه خیلی بهتون کمک کنه، ولی فراموش نکنید که اگر ورزش هم در کنار مصرف این قهوه داشته باشید خیلی بیشتر تاثیر خوبی دارد.

پس یعنی مصرف قهوه موکا دکتر بیز برای قد من تاثیر خوبی داره؟

برای جواب این سوال باید گفت بله! قهوه موکا گانودرما با خواص شگفت انگیزی که دارد خیلی خوب میتونه در افزایش قد شما تاثیر مثبتی داشته باشد و نحوه مصرف آن هم بسیار مهم است، فراموش نکنید که مصرف مداوم قهوه موکا گانودرما خیلی مهم است که تاثیر خود را نشان بدهد پس اگر شروع به مصرف کردید بعد از یک ماه یا دوماه نا امید نشوید.

نحوه مصرف قهوه موکا گانودرما برای افزایش قد چجوری هست؟

قهوه های گانودرما دقیقا مثل ویتامین ها هستند، همانگونه که ویتامین را ناشتا مصرف میکنید قهوه موکا دکتر بیز را هم باید یک ساشه ناشتا مصرف کنید تا تاثیر خوبی داشته باشد.

قهوه موکا گانودرما را بهتر است روزانه دو ساشه مصرف کنید تا بهتر و زودتر نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

 

افزایش حتمی قد | افزایش قد در بزرگسالی

یک ساشه هر روز صبح ناشتا و یک ساشه هم تایم عصر مصرف کنید

از قهوه گانودرما نترسید!

قهوه گانودرما دکتر بیز عوارضی ندارد و به شایعات گوش ندهید، هرچیزی اگر بیش از حد مجاز استفاده شود مضر است حتی ویتامین!

قهوه گانودرما در کل به سیستم ایمنی بدن شما کمک میکند و قهوه فوری موکا گانودرما تاثیر خوبی در افزایش قد شما دارد.

چرا قهوه موکا را قهوه فوری میگویند؟

قهوه های گانودرما دکتر بیز در سریع ترین زمان ممکن آماده میل کردن میشوند. به این دلیل که داخل بسته های قهوه گانودرما 20 ساشه وجود دارد که داخل هر ساشه 20 گرم از آن قهوه وجود دارد که کاملا استاندارد و دوز بندی شده است.

فقط باید منتظر بمانید آب جوش بی آید، بعد از آن میتوانید داخل یک لیوان آب جوش را بریزید و یک ساشه قهوه موکا گانودرما را باز کرده و داخل آن بریزید.

کسی هم با این قهوه نتیجه گرفته است؟

قبل از پرسیدن این سوال به این فکر کنید که اگر قهوه های گانودرما دکتر بیز تاثیری نداشت چرا این همه در گوگل و شبکه های اجتماعی و در بین دوستان و آشنایان ترند شده است؟ چرا سر زبان ها افتاده است؟ اگر تقلبی بود و نتجیه این نداشت چرا سالهاست که عرضه و تقاضا دارد و هر روز تقاضا برای این قهوه جذاب گانودرما بیشتر میشود؟

قهوه موکا گانودرما برای کودکان ضرر ندارد؟

قهوه موکا گانودرما برای کودکان زیر 10 سال ضرری ندارد، فقط بای توجه داشته باشید که در ماه اول روزانه یک ساشه قهوه موکا گانودرما مصرف کنند و از ماه دوم روزانه دو ساشه مصرف کنند

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر بر قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می باشد.

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قهوه فوری گانودرما سوپریم بیز یکی از مشهورترین قهوه های ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز تقریبا نرخ بالاتری نسبت به دیگر قهوه های ایرانی دارد. چرا که از مواد کاملا ارگانیک تولید شده است. قارچ گانودرما که ماده اصلی تشکیل دهنده ی این نوشیدنی می باشد، آنچنان تلخ و تند است که هیچ گاه به صورت خام قابل استفاده نخواهد بود. لذا شرکت دکتر بیز این گیاه دارویی را فرآوری کرده و به صورت انواع قهوه ی گانودرما سوپریم درآورده است تا علاقمندان به قهوه، علاوه بر خوردن این نوشیدنی، بتوانند از خواص بی نظیر قارچ گانودرما نیز بهره مند شوند.

قهوه گانودرما دکتر بیز چیست؟

در رابطه با این سوال که قهوه گانودرما سوپریم چیست باید گفت امروزه محبوب ترین نوشیدنی در میان مردم جهان، قهوه است که یکی از محبوب ترین آنها قهوه گانودرما سوپریم بیز نام دارد. اگر چه قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز نسبتا بالا است اما مغذی ترین و لذیذترین قهوه ای می باشد که در شرکت دکتر بیز تولید می شود و با نام کافه سوپریم شهرت دارد. بالا بودن قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز به دلیل استفاده از پودر قارچ گانودرما در این قهوه می باشد. باید گفت این قارچ هزاران سال است که در میان مردم آسیا شناخته شده و در کشور چین با نام “قدرت معنوی” شهرت دارد و ژاپنی ها نام “پادشاه گیاهان “را بر قارچ گانودرما گذاشته اند. شاید بتوان دلیل دیگر بالا بودن قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را استفاده از میوه خرنوب گیاه دیگری با نام جینسینگ دانست که غالبا این گیاه، قهوه سوپریم را سرشار از فیتوکمیکال می کند. فیتوکمیکال به مواد مغذی درون گیاهان گفته می شود که بیشتر جنبه دارویی دارند تا جنبه تغذیه ای. این ماده، طعم تندی داشته و به همین دلیل است که در حالت طبیعی گیاه جینسینگ با طعمی تند خود را در قهوه گانودرما سوپریم بیز نشان می دهد. جالب است بدانید نزدیک به ۵۰۰۰ سال پیش مردم کشور چین از گیاه جینسینگ پاناکس برای جوانسازی استفاده می کرده اند.

قهوه سوپریم دکتر بیز
ترکیبات قهوه ی گانودرما دکتر بیز

دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در قهوه گانودرما سوپریم ترکیباتی گیاهی و اورگانیک را مورد استفاده قرار دهد از این رو محتویات این قهوه شگفت انگیز عبارتند از:

_ پودر قارچ گانودرما لوسیدوم

_ پودر گیاه جینسینگ که بیشتر ریشه آن مفید است

_ پودر میوه خرنوب که بسیار شیرین است و طعمی شبیه به عسل دارد

_ شکر به میزان کم

_قهوه فوری

_ خامه غیر لبنی برگرفته از چربی گیاهی

_ شربت گلوکز جامد و برخی مواد دیگر

در حقیقت مواد مهم تشکیل دهنده این قهوه را بیشتر قارچ گانودرما، میوه خرنوب، گیاه جینسینگ و همچنین دانه های پودر شده قهوه در بر گرفته است. دکتر بیز علاوه بر خواص فراوان و بی نظیر قارچ گانودرما سعی کرده است تا با قرار دادن میوه شیرین خرنوب و گیاه تند جینسینگ خواص قهوه گانودرما سوپریم بیز را مضاعف کرده و ارزش دارویی و غذایی این محصول را افزایش دهد.

ارسال رایگان و پرداخت درب منزل

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۵۱ ۵۸ ۱۹۳ ۰۹۱۰ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) ۳۴۰٫۰۰۰ قیمت ویژه ۲۳۰٫۰۰۰ هزار تومان

دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) ۶۸۰٫۰۰۰ قیمت تخفیفی ۴۴۰٫۰۰۰ هزار تومان

سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) ۱٫۰۲۰٫۰۰۰ قیمت تخفیف ویژه ۶۶۰٫۰۰۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز

لازم است بدانید شرکت دکتر بیز، قهوه اعجاب انگیز گانودرما سوپریم را در طعم های مختلفی ارائه داده است تا مصرف کنندگان با هر ذائقه ای بتوانند از نوشیدن طعم های مختلف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز لذت کافی را ببرند. خوب است بدانید تنوع بالای این قهوه فوق العاده سبب شده است تا قیمت قهوه فوری گانودرما سوپریم بیز و دیگر انواع این نوشیدنی در نرخ های متعددی قرار بگیرد. این تنوع تا جایی است که نمونه ای از این قهوه به عنوان یک نوشیدنی شگفت انگیز برای بیماران دیابتی به حساب می آید. نمونه دیگری از قهوه سوپریم دکتر بیز علاوه بر کاهش دادن قند مضر بدن، این قابلیت را دارد تا آثار مخرب بیماری هایی مانند سرطان و بیماری صرع را نیز از بین ببرد. همچنین مصرف نمونه دیگری از این قهوه دلچسب برخلاف دیگر قهوه های موجود در بازار به هیچ عنوان برای بیماران قلب و عروق ضرری نخواهد داشت و حتی مفید هم خواهد بود. در واقع دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با توجه به قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز و دیگر محصولات خود، انواعی از شایسته ترین و متناسب ترین قهوه ها را با در نظر گرفتن شرایط جسمی افراد مختلف تولید و در اختیار آنها قرار دهد

 

دکمه بازگشت به بالا