سلامت و دانش

بهترین کلینیک های کاشت ابرو در اصفهان

به دلایل زیادی افراد به دنبال راهی برای پر کردن ابروهای خود هستند. به‌طور سنتی آن‌ها از محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو خود و درمان ابروهای نازک یا کم‌پشت استفاده می‌کردند. با این‌حال همه به دنبال راه‌حل دائمی برای رفع این مشکل می‌گردند. کاشت ابرو یکی از این راه‌حل‌ها است که توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می‌شود. در این روش جنبه‌ها مختلفی باید در نظر گرفته شود از هزینه گرفته تا خطرات و عوارض جانبی. ما در این مقاله با شما هستیم تا چند کلینیک معتبر کاشت ابرو در اصفهان به شما معرفی کنیم.

best-clinic

کاشت ابرو چیست ؟

به استفاده از بانک مو جهت بازسازی نواحی آسیب‌دیده، ترمیم ریزش و تغییر مدل ابروها کاشت ابرو یا پیوند ابرو طبیعی گفته می‌شود. اگر پیاز مو در هر ناحیه از پوست بدن منتقل شود زنده می‌ماند و رشد می‌کند؛ بنابراین پیوند و کاشت موی طبیعی در هر ناحیه از بدن که لازم باشد قابل انجام است. کاشت ابرو یکی از پرکاربردترین مورد کاشت موی طبیعی است. کاشت ابرو در حال حاضر به دو روش اصلی انجام می‌گیرد که عبارت‌اند از: روش FUT میکرو گرافت (برداشت نوار) و روش FIT ماکرو گرافت (برداشت تار به تار).

عوارض کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو در تمام مراکز در اصفهان با بی‌حسی تمام انجام می‌گیرد و عوارض جانبی آن بسیار کم است. البته باید قبل از انجام کاشت ابرو اطلاع داشته باشید که پس از پیوند کردن فولیکول‌های مو در بخش‌هایی که پزشک مشخص می‌کند، کبودی در ناحیه کاشت اتفاق می‌افتد. تورم و التهاب دور چشم پس از کاشت ابرو یک اتفاق رایج است و جای نگرانی نخواهد داشت. این تورم و التهاب حداکثر تا دو روز از بین می‌رود. از عوارض کاشت ابرو می‌توان به درد ناشی از تزریق ماده بی‌حسی به دلیل حساسیت زیاد ناحیه اطراف چشم، ایجاد خارش زودگذر پس از اتمام کاشت ابرو، تورم پیشانی و دور چشم، احتمال بروز عفونت، خونریزی در زمان عمل، کبودی، التهاب و ورم در ناحیه ابرو، خارش شدید طولانی‌مدت که نشان‌دهنده عفونت در محل کاشت است و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت ابرو توجه دارند که این موهای جدید طبیعی هستند زیرا متعلق به خود شما هستند. این روش همچنین نیاز به آرایش ابرو را محدود می‌کند. بااین‌حال موارد منفی نیز برای این روش گزارش‌شده است. یکی از آن‌ها هزینه کاشت ابرو است. همچنین ممکن است چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌های جدید گرفته شود تا نتایج کامل را مشاهده کنید. سرانجام این احتمال وجود دارد که این فولیکول‌های جدید موهای جدید تولید نکنند.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو نقاط پیوند زده را باید به‌آرامی و با ملایمت شستشو دهید. در روزهای ابتدایی در طول روز سه بار این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که آسیبی به فولیکول‌های جوان نرسانید. بعد از هر بار شستشو نیز محل پیوند با پماد آنتی‌بیوتیک ضدعفونی گردد. از دست‌کاری و کندن پوست‌های خشک اطراف محل پیوند خودداری کنید. این پوسته‌ها نیز خود مانند کبودی‌ها بعد از چند روز برطرف خواهند شد. داروها و پمادهایی که توسط پزشک تجویز می‌شوند باید تهیه و در زمان معین‌شده مصرف شوند. مراقبت بعد از کاشت ابرو تأثیر زیادی بر جواب گیری فوق‌العاده از این عمل خواهد داشت.

بهترین کلینیک های کاشت ابرو در اصفهان

بهترین کلینیک های کاشت ابرو

کلینیک دکتر نوایی

فعالیت حرفه‌ای تیم تخصصی کاشت ابرو کلینیک دکتر نوایی از سال 1384 در اصفهان آغاز شد. هزاران نفر از سراسر ایران و حتی کشور‌های منطقه مانند کشورهای عربی و نیز بیمارانی از کشورهای اروپایی و آمریکا، از آن زمان تابه‌حال توسط این کلینیک تحت عمل پیوند ابروی طبیعی قرارگرفته‌اند. تجربه یک عمل راحت و مطمئن را در کلینیک دکتر نوایی می‌توانید به ارمغان بیاورید.

به جرئت میتوان گفت بهترین کاشت ابرو در اصفهان متعلق به کلینیک دکتر نوایی عزیز میباشد که به کمک تیم تخصصی و تجربه چند ساله ی خود در حوزه پیوند ابرو و کاشت ابرو نتایج بسیار خوبی را به دست آورد.

دلیل موفقیت دکتر نوایی، تیم پزشکان و تکنیسین‌های این کلینیک است که همواره آخرین روش‌ها، تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا را مورد استفاده قرار می‌دهند.

البته محیط آرام و زیبای این کلینیک تخصصی نیز در این امر بی‌تأثیر نیست. پزشکان در تیم کلینیک دکتر نوایی همگی دارای بورد تخصصی از مراجع معتبر بوده و به‌طور مرتب در کنگره‌ها و همایش‌های تخصصی مربوطه در سراسر دنیا حضور دارند.

کلینیک دکتر رامین مدرسی

مسئولیت و مدیریت کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی که کار خود را در سال 88 آغاز کرد، با دکتر رامین مدرسی، پزشک پوست و مو، است. استفاده و بهره‌وری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستاوردهای علم و تکنولوژی در محیطی مدرن هدف این کلینیک معتبر در اصفهان است. درواقع می‌توان با قاطعیت گفت که این کلینیک بهترین خدمات پوست و مو و زیبایی را توسط بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک ارائه می‌دهد.

کلینیک تخصصی آراد

درمان ریزش ابروها با کاشت ابرو در کلینیک بین‌المللی و تخصصی آراد توسط آقای دکتر علیزاده صورت می‌گیرد که یکی از پزشکان ماهر و باتجربه در کشور عزیزمان ایران است. در این کلینیک برای شما و همراهانتان مشاوره کاملاً رایگان پوست، مو و زیبایی انجام می‌گیرد.

درمانگاه تخصصی بهین

استفاده از مجرب‌ترین متخصصین ایران و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا از مزیت‌های کلینیک کاشت موی تخصصی بهین در اصفهان است. در این درمانگاه کاشت مو، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، لیزر جوان‌سازی، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر لیپولیز و … انجام می‌گیرد. کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی بهین توسط دکتر محسن سلیمانی ارائه می‌شود.

کلینیک تخصصی ایرانیان

کاشت مو در اصفهان توسط دکتر کهنموئی، مدیرعامل کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی، لیزر و زیبایی ایرانیان انجام می‌گیرد. یکی از معتبرترین مراکز پیوند موی طبیعی در ایران و در سطح بین‌المللی کلینیک ایرانیان است که کاشت مو و درمان انواع بیماری‌های مو در آن ارائه می‌شود. امکانات این کلیپ منحصربه‌فرد هستند به‌عنوان‌مثال پرسنل در این کلینیک مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند. همچنین امکاناتی ازجمله تور بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و نیز اسکان در بهترین هتل‌های اصفهان برای مراجعین در نظر گرفته می‌شود.

سخن پایانی

کاشت ابرو یک روش دائمی برای زیبایی ابرو است که شما را از تتو، هاشور و لوازم‌آرایشی ابرو بی‌نیاز خواهد کرد. کاشت ابرو ظرافت و حساسیت زیادی را می‌طلبد؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند ابرو طبیعی داشته باشند باید در انتخاب مرکز و کلینیک کاشت ابرو دقت کافی را داشته باشند. همان طور که قبلا هم گفتیم کلینیک دکتر نوایی در اصفهان به آدرس “hairheadface.com” نسبت به باقی دیگر کلینیک ها موفقیت و رضایت بیشتری در اصفهان داشته است.

اگر به دنبال مراکز معتبر کاشت ابرو و مو هستید باید بگوییم که اصفهان یکی از شهرهای پیشتاز در این زمینه است. در این مطلب سعی کردیم که چند مرکز معتبر کاشت ابروی طبیعی را در اصفهان به شما معرفی کنیم.

source

دکمه بازگشت به بالا