اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

آیا مصرف سبوس برنج برای کسانی که دارای چاقی مرکزی هستند، مفید است؟

سبوس یک درجه 1 برنج مصرف خوراکی تازه تولید روز

با چربیهای شکم و پهلو خداحافظی کنید.

خرید پکیج لاغری: بهترین گزینه برای افرادی که دنبال لاغری هستند سبوس برنج است. اشخاص چاق را سریع لاغرمی کند و برای درمان چربی شکم و پهلو مناسب ترین گزینه است. علت مفید بودن سبوس برای درمان یبوست سرشار بودن از فیبر نامحلول است که این ماده را تبدیل به یک ملین کرده و یبوست را برطرف می‌کند.

سبوس همان‌طور که خواص مفیدی دارد اگر بیش‌ از اندازه مصرف شود، می‌تواند مشکل‌ساز شود. اگر میزان مصرف سبوس برنج خیلی زیاد باشد باعث کاهش جذب املاح مورد نیاز بدن می شود.

پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز: سبوس برنج خواص دارویی و درمانی زیادی برای انسان دارد که یکی از خاصیت های مهم آن ،بالا بردن سوخت و ساز بدن و چربی سوزی ، افزایش تحرکات موجی روده ها و جلوگیری از جذب چربی های اضافه و در نهایت کاهش وزن و لاغری افراد است. سبوس برنج به نسبت میوه ها و سبزیجات فیبر بالاتری دارد و با وجود کالری کمتر برای رفع مشکل چاقی مفیدتر است.

 رژیم غذایی سبوس برنج چیست؟

درمان زود انزالی آقایان: این واقعیت که سبوس برنج کالری پایینی دارد و دارای ارزش غذایی بالایی است، باعث می شود که سبوس برنج را به راحتی به مواد غذایی خود اضافه کنید. در سبوس برنج، مقدار زیادی مواد مغذی اساسی که می تواند در برنج قهوه ای سالم نیز یافت شود را پیدا خواهید کرد.

ارزش غذایی هر 100 گرم سبوس برنج :

  • کالری :246
  • چربی :7 گرم
  • کربوهیدرات :66 گرم
  • فیبر :15 گرم
  • پروتئین :17 گرم
  • قند :1.5 گرم

با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید.

آماده سازی برای استفاده از سبوس برنج به چه صورتی انجام می گیرد؟

برنج را به مدت 2 تا 3 دقیقه در یک ماهی تابه بریزید و حرارت دهید. مراقب باشید که سبوس برنج را نسوزانید. سبوس برنج آماده شده را می توان در یخچال نگه داشت و به مدت 10 روز سالم باقی خواهد ماند. هنگامی که سبوس برنج را خریداری می کنید، حتما مطمئن شوید که آفت کش ها در کشت برنج مورد استفاده قرار نمی گیرند، به این دلیل است که اگر به کار برده شده باشد، این برنج به طور شیمیایی آلوده شده است.

اگر می خواهید با سبوس برنج لاغر شوید به دستورالعمل زیر توجه کنید:

۱ده دقیقه قبل از شام و نهار یک قاشق غذاخوری از پودر سبوس را در داخل یک کاسه ماست مخلوط کرده و میل بکنبد که باعث افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و یک اندامی دلخواه و مطلوب را به شما می دهد. برای کاهش کلسترول خون مصرف روزانه ۱۲ تا ۸۴ گرم سبوس برنج کافی است.

با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید.

۲ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری از پودر سبوس را در یک لیوان شیر ریخته و پس از هم زدن میل کنید که جدا از متابولیسم چربی های اضافه بدن به شما یک شادابی و نشاط هم هدیه می دهد.

۳ برای لاغری هم می توانید یک یا دو قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان آب یا آب میوه ریخته و میل بفرمایید.

۴سبوس برنج را به صورت های دیگر چون نان های سبوس دار ،کوکی ها و شیرینی جات هم استفاده می کنند که کم و بیش اثر چربی سوزی در اشخاص دارد.

۵ سبوس برنج را به صورت دم کرده ، سوپ و دمنوش هم مصرف می کنند.

۶ از روغن سبوس برنج هم برای کاهش چربی های زیاد بدن استفاده می کنند که برای لاغری خیلی مفید است. ثابت شده است که روغن سبوس برنج کلسترول را ۱۴٪ کاهش می دهد، LDL 20٪، تری گلیسیرید ۲۰٪، و HDL را ۴۱٪ افزایش می دهد.

دوز مناسب مصرف سبوس برنج چه اندازه است؟

مقدار زیر در تحقیقات علمی مورد مطالعه قرار گرفته است:

برای کاهش کلسترول بالا:12 تا 84 گرم سبوس برنج در هر روز یا 4.8 گرم روغن سبوس برنج در روز. برای کاهش خطر سنگ کلیه:10 تا 5 گرم سبوس برنج به مدت 3 تا 5 سال است.

با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید. سبوس برنج برای لاغری شکم و پهلو

عوارض جانبی استفاده بیش از حد از سبوس برنج چیست؟

مصرف زیاد سبوس منجر به حرکات روده غیر غیرقابل پیش بینی، ناراحتی شکم و گاز روده می شود. سبوس برنج در زمان اضافه شدن به حمام موجب قرمزی پوست و خارش پوست می شود. از آن به مقدار متوسط استفاده کنید. در برخی افراد خوردن سبوس برنج سبب ایجاد واکنش های آلرژیک مانند خارش و قرمزی پوست می شود.

داروهایی که با سبوس برنج تداخل دارند، عبارتند از:

سبوس برنج حاوی مقدار زیادی فیبر است. فیبر می تواند میزان دارویی که بدن جذب می کند را کاهش دهد. مصرف سبوس برنج به همراه دارو خوراکی دریافت می کنید می تواند اثربخشی داروهای شما را کاهش دهد. برای جلوگیری از این تعامل، حداقل یک ساعت پس از داروهایی که مصرف می کنید، سبوس برنج را مصرف کنید.

از برنج قهوهای بهجای برنج سفید استفاده کنید.

دارای کالری کمتری است، از طرفی فیبر بیشتری هم دارد که باعث می‌شود برای مدتی طولانی‌تر احساس سیری داشته باشید. از طرفی برنج قهوه‌ای حاوی سبوس است که می‌تواند میزان کلسترول را کاهش دهد.

خواص دیگر سبوس برنج چیست؟

  • باعث لاغری می شود.
  • سبوس برنج باعث خوش چهرگی و پر شدن صورت اشخاص می شود.
  • به بدنسازی فرد کمک زیادی می کند.
  • فشارخون را کاهش می دهد.
  • کلسترول خون را کاهش و مانع از بروز سکته های قلبی می شود.
  • سبب کاهش سرطان می شود.
  • برای درمان سنگ کلیه مفید است.
  • باعث تقویت حافظه می شود.
  • در درمان کم خونی یا آنمی موثر است.
  • عامل درمان دیابت می باشد.
  • برای درمان پوکی استخوان خیلی مفید است.
  • برای درمان یبوست موثر است.
  • باعث مرطوب کردن و شفافیت پوست صورت و مانع از ریزش مو و تقویت کننده فولیکول ها است.

خرید اینترنتی ارزان برنج ایرانی

اگر به دنبال با قیمت مناسب هستید، حتی یک ثانیه را هم از دست ندهید. ما به شما برنج آرتا رحیمی را پیشنهاد می کنیم. بسیاری از مردم در زمینه تشخیص برنج خوب و با کیفیت تخصص و توانایی ندارد. همچنین خرید این محصول به صورت مستقیم از شالیزار و خود کشاورز هزینه، زمان و زحمت زیادی را به دنبال دارد. ما همین کار را برای شما با هزینه کمتر و صرف کمترین زمان انجام می دهند. شما می توانید انواع برنج شمال را به صورت اصل و خالص از ما خریداری کرده و از طعم و عطر آن لذت ببرید.

بهترین زمان مصرف سبوس برنج قهوه ای برای لاغری | سبوس برنج برای چاقی صورت نی نی سایت

برنج ایرانی مرغوب را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و را پایین تر می فروشند. با این اوصاف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج آراتا رحیمی انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

فرآیند خرید برنج در فروشگاه اینترنتی ، به دو صورت انجام می شود.

روش اول: خرید آنلاین برنج از فروشگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین هزینه ی آن ( بعد از تکمیل فرآیند خرید، کارشناسان ما در سریعترین زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خرید، ارسال می نمایند.)

روش دوم: خرید به صورت ثبت سفارش: عموماً این روش برای خرید های بالای 500 کیلوگرم استفاده میشود ، چرا که حجم خرید بسیار بالا می باشد و برای امور تجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد، لذا به همین منظور، می توانید خرید برنج مورد نیاز را از طریق فرم ثبت سفارش خرید برنج، تکمیل نمایید تا کارشناسان ما، در اسرع وقت، فرآیند ثبت سفارش شما را پیگیری نمایند.)

دکمه بازگشت به بالا