شکم بند نخی

امروزه یکی از دغدغه های بیشتر افراد لاغری است. اما بدلیل مختلف مانند نداشتن وقت کافی بدنبال انواع وسایل مختلف برای لاغری هستند به همین شکم بند لاغری را با قیمت پایین ساخته اند تا همه ی افراد بتوانند براحتی و بدون مشکلی لاغر شوند درگدشته شکم بند های مختلفی ساخته شده بود که برای درست کردن فرم شکم خانم ها بعد از بارداری بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت اما چون بیشتر افراد به دنبال لاغری بودن این شکم بند ها ساخته و به بازار با قیمت پایین عرضه کرده اند. قیمت گن ساعت شنی قزن دار  مخصوص لیپوماتیک در بازار بسیار متفاوت است.

 

شکم بند ها هیچ ضرری برای بدن ندارند  بیشتر این شکم بند ها ساده بوده و مانند سایر شکم بند ها بسته میشود اما بعضی از آنها به کمک حرارت چربی های بدن حرکت داده و میسوزانند.

چگونه باعث چربی سوزی میشود؟

شکم بند های لاغری به کمک حرارت تعرق بدن شده و باعث چربی سوزی سریع بدن میشود این شکم بند ها برای چربی سوزی شکم و پهلو مورد استفاده قرار میگیرند.روش های مختلفی برای چربی سوزی وجود دارد و یکی از روش هایی که امروزه طرفدار زیادی نیز دارند شکم بند ها هستند. چون شکم بند ها  به کمک حرارت چربی بند را میسوزانند هیچ ضرری برای بدن ندارند. امروزه بیشتر افراد از این شکم بند ها استفاده میکنند.شکم بند های لاغری طوری ساخته شده که از آن در طول روز بدون مشکل و ناراحتی استفاده کنید.و در هنگام انجام دادن کار های روزمره خود نیز میتوانید از آنها استفاده کنید. این شکم بند ها بدلیل جنس مخصوصی که دارند باعث میشود با انجام دادن کارهای روزمره خود مانند کارهای خانه و یا ورزش عرق کرده و چربی سوزی کنید کمر بند لاغری هیچگونه عوارضی برای بدن و پوست شما ندارد. دراین پست از سایت اتاق بهترین و پر فروش ترین مدلهای شکم بند لاغری را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

شکم بند ها چه فوایدی دارند؟

مزیت های کمربند لاغری ساده فقط مختص به چربی سوزی شکم نیست اما بسیاری شاید حتی در ویژگی لاغری شکم بند ها نیز شک داشته باشند که البته در بالا برایتان گفتیم که چگونه بهترین شکم بند و باعث چربی سوزی می شود .
این شکم بند ها علاوه بر مزیت لاغری که دارند باعث اصلاح و بهبود شرایط و فرم بدنی می شوند زیرا که وضعیت قرار گرفتن بدن را در شرایط بهتر و استاندارد تری قرار می دهند که همین وضوع سبب بهتر شدن فرم بدن و اصلاح حالت های بد می شود .

از دیگر ویژگی های آن باید به کمک کردن برای درد های کمر اشاره کرد ، زیرا که مانند محافظی از کمر نگهداری میکند و با ایجاد گرما درد را نیز کمتر میکند  .
اما بهترین شکم بند لاغری نیز معایبی دارد و شما باید حتما قبل از استفاده از شکم بند ها از آن ها آگاه باشید به طوری که بستن شکم بند ها در طولانی مدت باعث فشار به دستگاهای داخلی میشه و اصلا مدت زمان زیادی از آن استفاده نکنید ، همچنین به دلیل فشاری که میاورند هنگام ورزش نیز آن ها را نبندین .
برخی ممکن است به جنس شکم بند ها حساسیت داشته باشند لذا اینکه به دلیل فشاری که میاورند در مدت طولانی ممکن است باعث زخم شدن پوست بدن شما شود .

معرفی گن شکم بند

خرید گن لاغری ساعت شنی مردانه که دارای چربی شکمی زیادی هستند و می خواهند در مهمانی ها اندامی ایده آل داشته باشند بسیار مناسب است. با کلیک در اینجا می توانید انواع گن های شکم بند را در فروشگاه شرق مشاهده نمایید. اما گن شکم بند یک وسیله ای ست که در قسمت شکم باعث صاف تر دیده شدن اندام شما می گردد و با فرم دادن به بدن شما باعث زیباتر دیده شدن آن می شود. اما شاید شما هم مثل بسیاری از افراد ندانید که گن شکم بند دارای انواع مختلفی ست و در ابتدای ورود این محصول به بازار تنها به عنوان یک کالای طبی مطرح شده بود. یعنی اشخاص پس از عمل جراحی در ناحیه شکم یا زایمان از آن برای بستن شکم به جهت جلوگیری از افتادگی عضلات شکم استفاده می کردند. اما امروزه این وسیله ی طبی مصارف دیگری نیز دارد.

گن شکم بند بارداری یکی از همین موارد دیگر مصرف گن شکم بند است. بانوانی که باردار هستند، بعضاً به توصیه ی پزشک از گن شکم بند بارداری استفاده می کنند و این وسیله کاملاً طبی می باشد. اما مورد دیگری که گن شکم بند در آن مطرح می شود گن های لاغری هستند. این گن ها با اعمال فشار کشسانی بر روی چربی های شکم باعث می شوند سایز شکم شخص به صورت آنی کم شده و اندام او را لاغرتر و خوش تراش تر نشان دهد. اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که پوشیدن گن لاغری به تنهایی باعث لاغر شدن به صورت دائمی نمی شود. یعنی شما پس از بازکردن و درآوردن گن لاغری خواهید دید که بدن شما به فرم اصلی خود باز می گردد. اگر به دنبال اندامی ایده آل هستید بهتر است با ورزش و یک رژیم غذایی مناسب به سمت لاغری پیش بروید.

اما در این حین می توانید از گن لاغری ساعت شنی مردانه نیز برای سفت تر شدن عضلات شکم خود و زودتر لاغر شدن و جمع شدن آن استفاده نمایید. معرفی گن شکم بند در این مقاله بیشتر به منظور آشنایی افراد با کارکرد اصلی گن های شکم بند می باشد و در اینجا نوع آن چندان تفاوتی ندارد. ما می خواهیم شما بیشتر با ویژگی گن شکم بند آشنا شوید تا در موقع لزوم نسبت به استفاده از آن تردید نکنید. پس با ما در فروشگاه شرق بمانید.

ویژگی های گن شکم بند

گن های شکم بند اغلب دارای یک ویژگی مشترک هستند و آن هم قابلیت کشسانی آن هاست. شکم بند در حقیقت یک پارچه ی کشی و با انعطاف پذیری بالایی می باشد که در عین حال بسیار محکم و سفت بوده است. این پارچه ی کشی با کشیده شدن دور بدن شخص هر آنچه که در زیر آن قرار می گیرد به سمت داخل فشرده شده و صاف دیده می شوند. این ویژگی گن شکم بند یعنی خاصیت کشسانی آن باعث شده تا هر سایز آن برای بیشتر افراد با اندام مختلف بدون فشار در هنگام انجام فعالیت های مختلف روزانه قابل استفاده باشد.

مهم ترین ویژگی گن شکم بند در خصوص جنس آن، ضد حساسیت بودن این شکم بند است. این گن ها به گونه ای طراحی شده اند که برای هر پوستی قابل استفاده باشند. گن شکم بند از یک نوع پارچه ی پلیمری که یک نوعی از پارچه های مخصوص لباس غواصی ست تولید می شود. دلیل استفاده از آن هم اینست که این پارچه دارای خاصیت عایق رطوبت است و همین موضوع سبب شده تبادل گرما و رطوبت مابین پوست و هوای محیط صورت نگیرد و باعث تعریق و افزایش دمای بدن و در نهایت کاهش سایز می شود.

خرید گن تاپی ساعت شنی ۲۵ فنره می تواند اولین قدم در رسیدن به اندامی مناسب برای افرادی که دارای شکم بزرگ در اثر چاقی یا زایمان هستند، باشد. این گن ها با قابلیت کشسانی و محکمی که دارند عضلات شکم را کاملاً جمع کرده و فرم اندام را صاف تر نشان می دهند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که هنوز در خصوص خرید گن شکم بند تردید دارید،

دکمه بازگشت به بالا