سرم لیفت برای افتادگی پلک

افزایش سن و اثرات عوامل مخرب محیطی باعث کاهش شادابی و طراوت پوست می‌شود و پوست را دچار چین و چروک و افتادگی می‌کند. کرم سفت کننده پوست بدن از با کیفیت ترین مواد اولیه و به روزترین فرمولاسیون جهان با بهره‌گیری از تکنولوژی منحصر به فرد تولید شده که مانع پیری و افتادگی پوست می‌شود. این کرم معجزه‌آسا بهترین گزینه برای کسانی است که دچار افتادگی پوست در تمام بدن خود هستند.

کرم گاتیو سفت کننده پوست بدن یکی از محصولات بی‌نظیر شرکت بیز است که باعث جوانسازی و لیفت پوست بدن می‌شود. کرم سفت کننده گاتیو یک کرم قوی و بدون رقیب است که از شل شدگی و افتادگی پوست بدن جلوگیری می‌کند. برای رفع افتادگی سینه، باسن، شکم، بازوها و سایر نقاط پوستی می‌توانید از این محصول فوق العاده استفاده کنید. کرم لیفت گاتیو بهترین گزینه برای افرادی است که دچار افتادگی پوست بدن هستند. کرم لیفت بدن گاتیو با تولید کلاژن و الاستین در پوست باعث سفت شدن و تقویت پوست بدن در نواحی شکم، باسن، سینه، بازو و غیره می‌شود.

افتادگی پلک به علت های مختلفی ایجاد میشه:

  • ژنتیک
  • بالارفتن سن
  • بیماری عضلانی
  • بوتاکس
  • مشکلات عصبی

تمام مواردی که به مرور زمان ایجاد شدن و از اول نبودن، قابل درمان با این سرم هستن. بهتره همراه با ماساژی که بهتون گفته میشه، استفاده کنید تا نتیجه رو سریعتر ببینید. این محصول ترکیبات گیاهی داره و قابل استفاده برای دور چشم و بالای پلک هست. فقط مواظب باشید خیلی نزدیک به چشم نزنید که داخل چشم تون نره. خیلی آروم به سمت بالا تا زیر ابرو ماساژ میدین تا جذب پوست بشه‌. استفاده مداوم رو دست کم نگیرید.

نکات مهم:

بعد همون لحظه که استفاده کردین، متوجه تغییرات کمی روی پوست میشین. برای نتیجه گیری باید استفاده رو به روش درستی که گفته شد ادامه بدین تا مشکل تون کامل برطرف بشه.

تاثیر سرم لیفتینگ گاتیو معمولا سریع اتفاق میفته و بیشتر به این بستگی داره که برای چه منظوری ازش استفاده می کنید و میزان اون افتادگی پوست چقدره.

ولی به طور کلی بعد چند بار استفاده متوجه تغییرات و بهبود پوست تون میشین و برای تغییرات و بهبود کامل لازمه که روند استفاده رو ادامه بدین. این سرم امکان استفاده برای همیشه رو داره چون هر چی بیشتر به پوست رسیدگی کنید و مواد مغذی بیشتری به پوست تون برسه، کمتر دچار مشکل میشین.

سرم لیفت گاتیو مناسب چه کسانی هست؟

کسانی که:

  • پوست شون شل شده
  • چین و چروک ریز و یا حتی زیاد دارن
  • میخوان از تمام این مشکلات پیشگیری کنن
  • پوست شون خشک و دهیدراته شده
  • خطوط ریز دارن
  • افتادگی پوست و پلک دارن

برای رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های پوستی می‌توانید از کرم سفت کننده بدن گاتیو استفاده کنید که باعث ایجاد پوستی یکدست و سفت می‌شود. کرم لیفتینگ گاتیو قوی‌ترین کرم سفت کننده پوست بدن در بازار ایران است که مانع افتادگی پوست شده و به جوانسازی پوست کمک خوبی می‌کند. این نوع کرم از مواد قوی و اثر بخشی تولید شده که باعث مقابله با افتادگی پوست بدن می‌شود. کرم سفت کننده پوست دکتر بیز از ترکیبات کاملا قوی و گیاهی تشکیل شده که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.
سدیوم هیالورونات ، سرامید

برای چه کسانی مناسب نیست؟

افتادگی پلک ژنتیکی دارن

یه روزه میخوان نتیجه ۱۰۰ درصدی بگیرن

سرم لیفتینگ گاتیو محدودیت مصرف داره؟

سرم لیفتینگ گاتیو چون حاوی هیالورونیک اسید هست و طبیعیه، محدودیت استفاده نداره.

قبل استفاده روی کل پوست، این سرم رو روی بخش کوچیکی از پوست تون امتحان کنید

که مطمئن بشین، پوست تون نسبت بهش حساس نیست.

دوره مصرف

دوره مصرف یک سرم حدودا ۳ ماهه که تاثیرات قابل توجهی رو بدنبال میاره.

اگه میزان مشکل پوستی تون شدید نباشه با یه دوره مصرف رفع میشه.

اگه میزانش شدید باشه لازمه که دمعرفی کرم ضد افتادگی پلک بلفامد

افتادگی پلک از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها در سنین بالا آن را تجربه می کنند. کرم ضد افتادگی پلک بلفامد، یک محصول خاص در پیشگیری و کاهش افتادگی پلک هاست. کرم ضد افتادگی پلک بلفامد علاوه بر کاهش افتادگی پلک های بالایی در کاهش چین و چروک پنجه کلاغ اطراف چشم بسیار موثر عمل کرده و با تحریک کلاژن سازی باعث تقویت و افزایش استحکام و الاستیسیته پوست این ناحیه می شود. از کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو ، به توصیه بسیاری از پزشکان، هم چنین برای بعد از انجام بلفاروپلاستی به روش پلاسماجت نیز مd توان استفاده کرد.

افتادگی پلک یا پتوز، که روی پلک های بالا اتفاق می افتد، علاوه بر تغییر حالت چشم ها، گاهی بر روی بینایی نیز تاثیرگذار است. افتادگی پلک در برخی افراد خفیف و در برخی ممکن اس به وضوح قابل مشاهده باشد. بسیاری از افراد برای درمان این مشکل در مراحل پیش رفته و شدید به انجام عمل های زیبایی روی می آورند. اما در صورت عدم مشکلات ژنتیکی و افتادگی زودهنگام پلک ها در سنین پایین که باید حتما به موقع بررسی شود، پیشگیری از بروز آن در سنین پایین تر با محصولات موضعی بعد از مراقبت های لازم از پوست می تواند یکی از بهترین روش ها باشد.

از دلایل افتادگی پلک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضعف و ناتوانی در ماهیچه هایی که پلک را بالا می‌برند.
  • صدمه به اعصابی که کنترل کننده عضله چشم هستند.
  • شل شدن پوست و کاهش الاستیسیته وقوام پوست پلک بالایی
  • افتادگی ناشی از فرآیند پیری
  • دلایل ژنتیکی و یا یک عارضه قبل از تولد
  • افتادگی در نتیجه یک بیماری یا یک عارضه

راهکار پیشگیری و یا کاهش افتادگی با محصولات موضعی، بیشتر در افتادگی ناشی از فرآیند پیری پوست نتیجه بخش خواهد بود و ممکن است در موارد دیگری که در بالا ذکر شد به صورت موثر کاربردی نباشد، ولی می توان از این دسته از محصولات به صورت مکمل درمانی نیز استفاده کرد.

توصیه می شود افرادی که مستعد شل شدن پوست هستند (این اتفاق در اکثر افراد در سنین بالا رخ می دهد ولی در برخی افراد ممکن است به دلایل متعددی سریع تر اتفاق بیفتد) از محصولات موضعی مراقبتی و  پیشگیری کننده استفاده کنند. یکی از این محصولات که قصد داریم در این متن به معرفی آن بپردازیم، کرم ضد افتادگی پلک بلفامد است که در کاهش و پیشگیری از فرآیند افتادگی پلک بسیار موثر عمل می کند.

مزایای استفاده از کرم ضد افتادگی پلک بلفامد

کرم ضد افتادگی پلک بلفامد محصولی موثر در کاهش و رفع افتادگی پلک هاست. این محصول هم به عنوان یک پیشگیری کننده از فرآیند افتادگی و هم به عنوان بهبود دهنده آن قابل استفاده است، علاوه بر آن کرم ضد افتادگی پلک بلفامد قادر است چین و چروک های پنجه کلاغی ایجاد شده در اطراف چشم را به صورت قابل مشاهده ای کاهش و از عمق آن ها بکاهد. این محصول باعث تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست شده و به جوانسازی آن کمک می کند. بدین صورت که استحکام و اسلاستیسیته پوست افزایش یافته و خاصیت ارتجاعی پوست بیشتر می شود. این مساله مانع از افتادگی پلک و ایجاد چین و چروک می شود.

از این محصول می توان بعد از عمل بلفاروپلاستی جهت حفظ دوام آن و پیشگیری از بروز مجدد افتادگی استفاده کرد.

خواص کرم ضد افتادگی پلک بلفامد

  • لیفت کننده پلک بالایی
  • مناسب برای مراقبت از پوست اطراف چشم
  • جوان سازی پوست و جلوگیری از افتادگی پلک چشم
  • تحریک فرآِیند کلاژن سازی و افزایش اتصالات درم و اپیدرم در بافت پوست
  • تقویت خاصیت کشسانی و الاستیسیته پوست
  • کاهش افتادگی پلک و چین چروک پوست دور چشم
  • ایده آل ترین کرم دور چشم بعد از جراحی افتادگی پلک بالا (بلفاروپلاستی) و تاثیر گذار در بلفاروپلاسی به روش پلاسماجت
  • قابل مصرف به عنوان پیشگیری کننده از افتادگی پلک بالا
  • ضد چروک دور چشم در افراد بالای 30 سال
  • حاوی عصاره روغن بادام شیرین، آلوئه ورا و ویتامین B5

مواد موثر کرم دور چشم ضد افتادگی پلک آپلیفت بلفامد :

عصاره درخت گل ابریشم :

عصاره درخت گل ابریشم، به افزایش روند تولید کلازن کمک کرده و باعث تقویت سلول های پوستی از طریق افزایش خونرسانی می شود. این ماده هم چنین دارای خاصیت ترمیم کنندگی است که باعث ترمیم و بهبود پوست می شود.

عصاره گیاه شاه پسند وحشی :

عصاره این گیاه در تقویت خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست پوست و پیشگیری از افتادگی آن موثر و باعث کاهش آسیب های ناشی از استرس به پوست خواهد شد.

آلوئه ورا:

این محصول با خاصیت آنتی اکسیدان، ضد التهاب و آبرسانی در تسکین و ترمیم پوست موثر است. و به نوعی محافظ پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محسوب می شود.

عصاره گیاه پنجه گرگی:

عصاره این گیاه از ایجاد چین و چروک پیشگیری کرده و یک آنتی اکسیدان محسوب می شود.

لیست ترکیبات کرم ضد افتادگی پلک بلفامد

آب، گلیسیرین، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، ستئاریل الکل، بیز وکس، عصاره پوست درخت گل ابریشم – داروتوزاید، روغن بادام شیرین ، ستئارت 25، عصاره گیاه پنجه گرگی، عصاره ریشه گیاه پنجه شیطان، پلی آکریلامید و C13-14 ایزوپارافین و لورت-7، منیزیم آسکوربیل فسفات، اتیل هگزیل گلیسیرین و فنوکسی اتانول، اتیلن دیامین تترا استیک اسید، ویتامین ب5 ، پودر آلوعه ورا، سدیم هیالورونات، آسکوربیک اسید، بیوتین، رایحه.

طریقه استفاده از کرم دور چشم ضد افتادگی پلک آپ لیفت بلفامد :

صبح و شب از کرم روی پوست تمیز استفاده کنید. میتوانید قبل از استفاده از محصول با تونر مناسب با پوست خود، آن با پاکسازی کرده و بعد از جذب تونر از کرم دور چشم بلفامد استفاده کنید.

کرم را با حرکات ضربه ای و به آرامی  با نوک انگشتان روی پوست دور چشم قرار دهید تا  جذب پوست شود.

عوارض استفاده از کرم ضد افتادگی پلک بلفامد

تاکنون گزارش رسمی مبنی بر عارضه ای خاص ناشی از استفاده از این محصول گزارش نشده است. با این حال در صورت بروز هرگونه حساسیت و قرمزی مصرف محصول را متوقف و در صورت عدم بهبودی، با پزشک مشورت نمایید.

قیمت کرم ضد افتادگی پلک بلفامد

قیمت کرم ضد افتادگی پلک بلفامد که در بالای همین صفحه در دسترس شماست که طبق فاکتور رسمی صادره  از شرکت تولید کننده و با تاریخ انقضای معتبرو همچنین ضمانت اصالت کالاتحت  نظارت معاونت  غذا و دارو تعیین شده است.

برای خرید این محصول میتوانید با افزودن آن به سبد خرید و نهایی کردن سفارش خود در همین صفحه، محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

در صورت نیاز می توانید قبل از اقدام به خرید، با شماره های تماس ما در بالای صفحه با مشاوران پوست و مو و کارشناسان تغذیه داروکده نیز مشورت نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا