خطرات باکتری‌ها و ویروس‌ها چگونه محصولات نانو در تمیزی آشپزخانه و حمام کمک می‌کنند؟

ترکیبات مواد شوینده نانو

محصولات نانوسان در تهران: همانطور که در قبل به آن اشاره کردیم ترکیبات مواد شوینده نانو، دارای یک فرمولاسیون قوی می باشد به همین علت از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است.

در تولید مواد شوینده نانو از مواد شیمیایی استفاده می کنند اما این مواد حاوی الکل نمی باشد به همین دلیل هیچ گونه خطری برای انسان به همراه ندارد و نسبت به دیگر محصولات شوینده که در تولید آن از الکل استفاده شده است، بسیار زودتر خشک می شود.

مواد اولیه شوینده نانو

محصولات نانوسان دکتر بیز: با توجه به مطالب فوق این پاک کننده ها که دارای مواد اولیه شوینده نانوی خاص خود هستند می توانند تمامی آلودگی های سطوح را بدون استفاده از آب، به وسیله ی نانو ذرات تمامی آلودگی ها را  از بین ببرد.

علاوه بر این مواردی که تا اینجا ذکر شد، این محصولات دارای خواص آنتی استاتیک می باشند به همین دلیل از تجمع گرد و غبار بر روی آن به شدت جلوگیری به عمل می آید.

نحوه ی استفاده از این مواد شوینده بسیار راحت است به گونه ای که مقداری از این مواد شوینده را بر روی آلودگی سطح اسپری کرده سپس یک پارچه و یا دستمال تمیز را بر روی سطح آن بکشید تا سطح مورد نظر فاقد آلودگی و لکه شود.

با این کار سطح مورد نظرکاملا تمیز شده و دارای یک جلای خاص همانند پولیش می شود؛ این محصولات در نمونه های نیم لیتری نیز وارد بازار شده است که از هر نمونه ی نیم لیتری آن می توانیم به تعداد دفعات متعدد استفاده نماییم.

تفاوت عفونت ویروسی و باکتریایی گلو | تفاوت ویروس و باکتری علوم ششم

بهترین مواد شوینده نانو

نمایندگی محصولات نانوسان در کرج: امروزه با توجه به حساسیت مردم برای از بین بردن آلودگی های سطوح، بهترین گزینه برای انتخاب مواد شوینده، محصولات نانو می باشد؛ شوینده های نانو در بازار از قیمت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی آن برخوردار است؛ اما قدرت پاک کنندگی بسیار بالاتری دارد.

به همین دلیل اگر این محصولات را تهیه نمایید، برای هر دفعه استفاده ی آن نیازی نیست که مقدار زیادی از آن را صرف کنید؛ شما با استفاده ی مقدار کمی از آن قادر به از بین بردن آلودگی های سطح می شوید و این امر در ماندگاری محصول، تاثیر به سزایی دارد.

 مواد شوینده نانو چیست

افرادی هستند که امروزه اسم این محصولات را بسیار شنیده اند و این سوال برایشان پیش آمده که مواد شوینده نانو چیست و این مواد چه تفاوتی با نمونه های معمولی مواد شوینده دارد؟ در جواب این گونه از سوالات می توانیم بگوییم که این محصولات برای از بین بردن آلودگی هیچ نیازی به آب ندارد.

یعنی شما می توانید در هر شرایطی با همراه داشتن یک پارچه،سطح مورد نظر خود را تمیز نمایید؛ همچنین این محصولات دارای یک منشا گیاهی می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال دارد.

مواد شوینده نانو طرز استفاده

یکی از مهم ترین مزیت هایی که مواد شوینده ی نانو دارد، طرز استفاده آن می باشد؛ همین امر باعث شده است تا این محصولات در بین مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای را داشته باشد.

 مواد شوینده نانو و کاربرد آن

در مطالب بالا به نمونه هایی از مواد شوینده نانو و کاربرد آن در صنعت اشاره کردیم؛ علاوه برموارد گفته شده از این محصولات در کارواش ها نیز استفاده ی زیادی می شود و یک نمونه ی تولیدی بسیار قوی از آن برای انجام این کار در بازار کشور ارائه شده است.

مواد شوینده نانو و بهداشتی

با درخواست زیاد مشتریان امروزه پخش مواد شوینده نانو و بهداشتی در مراکز فروش سطح کشور بسیار رایج شده است اما خریداران باید در خرید این محصول دقت نمایند تا نمونه های اصلی این محصولات را تهیه کنند؛

زیرا تولید کنندگانی هستند که با نام های دیگر به تولید این محصولات به صورت تقلبی پرداخته اند.

فرمول مواد شوینده نانو

با توجه به تولید این محصولات و فرمول مواد شوینده نانو، این محصولات در رتبه بندی کیفیتی از بالاترین درجه برخوردار است زیرا در تولیدات آن از مواد شیمیایی خاص استفاده شده است.

 مواد شوینده نانو و نانوساختارها

در نمونه های تولیدی مواد شوینده نانو با توجه به نامی که دارد باید از نانوساختارهایی در تولید آن استفاده کنند؛ این نانوساختار می تواند یک، دو و یا سه بعدی باشد.

امروزه فروش این محصولات به صورت ویژه در سایت و نمایندگی های این محصول آغاز شده است؛ مجموعه ما به عنوان نماینده رسمی این محصول به ارائه و عرضه مواد شوینده نانو به صورت حرفه ای فعالیت دارد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما، محصولات موجود را مشاهده نموده و با توجه به نیازی که دارید، آن را ثبت سفارش نمایید و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید

میکروفایبر یعنی چه؟

پیش از پرداختن به دستمال‌های میکروفایبر بهتر است اندکی درمورد کلمه میکروفایبر صحبت کنیم. کلمه‌ی میکروفایبر درواقع به ضخامت الیاف به‌کار رفته در ایجاد نخ‌هایی اشاره دارد که برای ساخت پارچه این دستمال‌ها استفاده می‌شود.

۱ میکروفیبر ضخامتی به‌ اندازه یک پنجم موی انسان دارد. این الیاف با خواص جادویی و الکترواستاتیکی ( کششی ) خود کثیفی‌ها، مایعات، روغن، گردوغبار و سایر اجسام ریز را در داخل شکاف‌های کوچک خود به دام انداخته و جذب می‌کند و به گونه‌ای عمل می‌کند که هنگام شست‌‌وشو از آن خارج نشوند.

دستمال میکروفایبر چیست؟

بیشتر دستمال‌هایی که تحت عنوان دستمال میکروفایبر در بازار عرضه می‌شوند مخلوطی از پلی‌استر و نایلون هستند. دستمال میکروفایبر یک تجهیز نظافتی مناسب است که سازگار با محیط زیست بوده و راهی موثر برای نظافت می‌باشد.

چه مزیتی نسب به دستمالهای سنتی دارند؟

نظافت با این دستمال‌ها نسبت به دستمال‌های سنتی بسیار سریع‌تر بوده و به دلیل وزن کم به تلاش بسیار کمی هم نیاز دارد الیاف بسیار نازک میکرو می‌توانند در همه سطح‌ها نفوذ نمایند و تضمین میشود که ۹۹.۹۸ درصد از باکتری‌ها و قارچ‌ها را از سطح حذف می‌نماید.

در بین تمامی محصولات نانو بسیاری از محصولات هستند که تنها نام نانو را یدک می کشند. شاید شما هم اسم جوراب های نانو به گوشتان خورده باشد اما بسیاری از این جوراب ها در واقع نانو نیستند و تعداد کمی از آن ها خصوصیات نانویی دارند.

یک دستمال نانو اصل می تواند تا 99% میکروب ها و عوامل بیماری زا را از بین ببرد.

این دستمال ها در از بین بردن میکروب ها به شدت قدرتمند بوده و استفاده از آن ها در محل کار، محیط های پر رفت و آمد و … به شدت توصیه می شود.

از آن جایی که استفاده از مواد شیمیایی برای ضدعفونی می تواند با خطرات زیادی برای سلامتی به خصوص پوست و ریه ها همراه باشد دستمال های نانو یک جایگزین مناسب و مطمئن هستند که باید بیش از پیش جای خود را در سبد خرید خانوارها باز کنند.

این دستمال ها از بین برنده ی انواع قارچ، باکتری و ویروس هستند و تنها با مرطوب کردن دستمال خاصیت ضد عفونی را انجام می دهد.

مزایای استفاده از دستمال های نانو چیست؟

مزیت فوق العاده ی این دستمال ها در این است که شما در هنگام استفاده هیچ گونه نیازی به مواد شوینده نخواهید داشت! عجیب است اما واقعی! تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی این دستمال ها یا سطح مورد نظر را مرطوب کنید و دستمال را بر روی آن بکشید و مطمئن باشید که یک تمیزی فوق العاده حاصل شده است.

در واقع ذرات نانویی که در میان الیاف این دستمال ها وجود دارند با مرطوب شدن فعال شده و خاصیت ضدعفونی کننده پیدا می کنند.

شرکت ما با در نظر گرفتن کاربردهای مختلف این دستمال ها و با هدف رفع نیاز مصرف کنندگان دستمال های نانو را برای کاربردهای از جمله دستمال نانو چند منظوره، دستمال نانو آشپزخانه، دستمال نانو مخصوص حمام و سرویس بهداشتی و دستمال نانو ماشین طراحی و تولید کرده است.

  • استفاده از این دستمال ها خصوصا در مدارس و ادارات می تواند از شیوع بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند.

-دستمال میکروفایبر برای چه مکان‌هایی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؟؟؟؟

دستمال میکروفایبر کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمیز کردن گاز شیشه‌ای

درها و پنجره‌ها

بدنه یخچال

وسایل و تجهیزات عینک

انواع سطوح

و…

تفاوتی که میان دستمال نانو و میکروفایبر وجود دارد ؟

هردو این دستمال ها از فناوری نانو تشکیل شده

و تفاوت اصلی انها در سایز دستمال و الیافی که در ان به کار برده است .

دستمال میکروفایبر الیافش در حد میکرو است و از 100میکرو تولید شده

ولی دستمال های نانو الیافش نانو است و از 100 نانو ایجاد شده است که نانو از میکروفایبر الیاف کوچک تری دارد .

هر چقدر که اندازه الیاف به کار رفته ریزتر باشد فراوانی ان در تولید بیشتر میشود

پس قدرت پاک کنندگی دستمال نانو از دستمال میکروفایبر بیشتر است .

دستمال نانو قدرت بیشتری در تمیز کردن و پاک کردن الودگی دارد .

دستمال های میکروفایبر نیز قدرت جذب زیادی دارد.

اما اگر شما به دنبال قدرت جذب الودگی خیلی بیشتری هستید از دستمال های نانو خریداری کرده و استفاده کنید.

سوال های متداول:

1.چطور دستمال نانو تقلبی را تشخیص دهیم؟

در حال حاضر به اسم نانو، دستمال های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد که تشخیص آنها کار راحتی نیست. ساده ترین راه این است که از برندهای شناخته شده دستمال تهیه کنید و به هر برندی اعتماد نکنید. دیگر اینکه این دستمال ها قابلیت این را دارند که چندین بار استفاده شوندف بدون نیاز به شستشو. پس اگر دستمال شما بعد از یک یا دو بار استفاده نیاز به شستشو داشت در اصل بودن آن شک کنید.

2.چه تفاوتی بین دستمال نانو و دستمال میکروفایبر است؟

در تولید هر دو این دستمال ها از فناوری نانو استفاده شده است. اما سایز و تراکم الیاف به کار رفته در آنها متفاوت است که سبب ایجاد خواص متفاوت در آن ها شده است.

برای خرید انواع دستمال نانو می توانید با کارشناسان ما در نانو گستر کیمیاگران آروند تماس بگیرید. کارشناسان ما ضمن ارائه قیمت های به روز می توانند شما را برای یک خرید مطمئن و با آگاهی کامل راهنمایی کنند.

و یا به سایت مراجعه فرمایید

دکمه بازگشت به بالا