کرم های لاکچری کوین برای چی خوبه؟

حفظ کردن جوانی پوست از جمله موارد با ارزش برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. یکی از راه‌های تأثیرگذار برای این کار استفاده از محصولات مخصوص و مؤثر در این زمینه است. کرم لاکچری کوین فرانسوی بیز یکی از بهترین محصولات در جوانسازی پوست است. با استفاده از این کرم چین‌وچروک و لکه‌های پوستی از بین رفته و همچنین شادابی پوست حفظ خواهد شد. کرم‌ روز و شب لاکچری کوین بیز اصل را می‌توانید در فروشگاه آقای بیز با آدرس سایتی «aghayebiz.com» تهیه کنید. برای اطلاع بیشتر درباره ویژگی،مزایا و نحوه‌استفاده از این محصول تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

کرم روز و شب لاکچری کوین

کرم شب و روز لاکچری کوین دو کرم جدا از هم هستند. این کرم‌ها یکی از محصولات لاکچری کوین که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد. کارشناسان زیبایی توصیه می‌کنند که در زمان استفاده از کرم شب، بصورت مرتب از کرم روز لاکچری کوین هم استفاده گردد. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

کرم لاکچری کوین فرانسوی

برند لاکچری کوین  یک برند کاملا ایرانیست. اما این برند در منطقه آزاد ارس تولید میشود و تمامی متریال و مواد اولیه از بهترین‌ نقاط دنیا تامین میشود. همچنین کیفیت ساخت محصولات لاکچری کوین تحت لیسانس فرانسه تولید و عرضه میشود. از این بابت این برند به لاکچری کوین فرانسوی نیز شهرت دارد.

بهترین کرم روز و شب ایرانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم لاکچری کوین یک برند کاملا ایرانی است. این درحالیست که کیفت این کرم روز و کرم شب ایرانی با رقبای خارجی خود نه تنها کمتر نیست بلکه کیفیت بسیار بالاتری دارد. همچنین تمامی محصولات لاکچری کوین تاییده وزارت بهداشت را دارد.

خواص کرم روز لاکچری کوین

کرم روز لاکچری کوین به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تأثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود.

با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود. کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز را میتوان به عنوان یک لایه زیرین قبل از آرایش لحاظ کرد.

برای از بین بردن منافذ بزرگ مناسب است.

خواص کرم شب لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تأثیر بسزایی دارد.

این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می‌کند.

برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ مؤثر باشد.

تاثیر کرم روز و شب لاکچری کوین در کنار هم

با توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار هم باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود.

استفاده از این دو کرم موجب سفت شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.

جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان می‌کنید.

کرم سفید کننده لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین به علت داشتن خاصیت لایه بردار بودن باعث این میشود که تیرگی های پوست ازبین رفته. این لایه برداری با ایجاد ترمیمی و محافتی کرم روز تکمیل شده و پوست شما کاملا روشن تر خواهد شد. به علت همین کرم روز و شب این برند را یک کرم سفید کننده هم میگویند.

کرم ضد چروک لاکچری کوین

استفاده مداوم از این کرم روز و شب باعث افزایش سطح هیالورنیک اسید پوست صورت میشود. این ماده به طور طبیعی در پوست وجود دارد، اما درصورت کاهش آن پوست صورت رطوبت خود را ازدست خواهد دارد و شروع به شل شدن میکند. شما با این دو کرم به صورت طبیعی رطوبت از دست رفته را به پوست برمیگردانید. اگر پوست صورت شما دچار چروک یا شلی شده، و یا قصد جلوگیری از این مشکل را دارید. بهترین گزینه برای شما کرم روز و شب لاکچری کوین است.

کرم ضد لک لاکچری کوین

استفاده از این کرم ها یک روتین بسیار مناسبی برای پوست صورت است. با وجود کیوتن و ویتامین E در کرم روز و شب لاکچری کویین لک و کک و مک های صورتی طی فرایندی کاملا طبیعی از بین میرود. با محافظتی که کرم روز انجام میدهد از بروز هرگونه لک بر روی صورت جلوگیری میشود.

کرم ضد افتاب لاکچری کوین

در حال حاضر متاسفانه محصولی با عنوان کرم ضد آفتاب لاکچری کوین وجود ندارد. اما کرم روز لاکچری کوین spf 25% یا همان ضد آفتاب 25 درصد میباشد. این کرم برای محافظت پوست شما در طول روز ساخته شده است. بنابراین وجود مقداری ضد آفتاب در ترکیبات این کرم الزامیست. پس شما میتوانید از کرم روز به عنوان یک کرم ضد آفتاب و زیر ساخت لوازم آرایشی استفاده کنید.

عوارض کرم روز و شب

کرم روز و شب لاکجری کوین به خودیه خود هیچگونه عوارضی را برای نصرف کننده ندارد. در مواردی افرادی که این محصول را از فروشگاه های نا معتبر و با قیمت پایین خریداری کردند. ایجاد لک و قرمزی و سوزش گزارش شده ، که این مورد قطعا به علت منقضی بودن و یا تقلبی بودن این کرم است. پس حتما از افراد و یا فروشگاه های معتبر این کرم را خریداری کنید.

سوالات و نظرات کرم روز و شب لاکچری کوین

دوستان عزیز قطعا در خریدهای اینترنتی، مخصوصا محصولات آرایشی و بهداشتی. سوالات زیادی برای شما مطرح میشود. گاها دیدگاه های افراد عادی میتواند گمراه کننده باشد. از این پس پاسخ به سوالات توسط نماینده رسمی شرکت لاکچری کوین از طریق سایت تریبا امکان پذیر است.

بین کرم روز و کرم شب کدام یک بهتر است استفاده شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که کرم روز و کرم شب هرکدام تاثیرات خاص خود را دارد. اما منطقی است که یک کرم تمام ویژگی ها را از جمله : رفع لک، رفع جوش، روشن سازی، لایه برداری، کلاژن سازی، لیفت طبیعی پوست صورت، از بین بردن چین و چروک، جلوگیری از شل شدن پوست، محافظت در برابر آلودگی‌ها و اشعه آفتاب و… را نتواند در خود جای دهد.

اما نکته اینجاست که استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین به طور همزمان در کنار هم تمامی ویژگی‌ها و تاثیرات ذکر شده در متن بالا را دارد. بنابراین توصیه ما بر این است که کرم روز لاکچری کوین و کرم شب لاکچری کوین را باهم استفاده کنید.

آیا کرم روز و شب لاکچری کوین فقط جهت درمان است؟

با افزایش سن، رطوبت پوست کاهش می یابد، بنابراین برخی ترجیح می دهند از مکمل های رطوبت استفاده کنند. این مکمل می تواند به صورت خوراکی، کرم های موضعی، سرم و یا حتی تزریقی باشد. هیالورونیک اسید یک اسید مفید و گران قیمت عامل رطوبت پوست در تمامی انسان‌هاست. با افزایش سن این ماده در بدن کم خواهد شد. کمتر برند و کرمی را می‌یابد که به عنوان یک کرم مرطوب کننده دارای هیالورنیک اسید باشد.

اما کرم روز و شب لاکچری کوین که از دسته کرم های مرطوب کننده است دارای هیالورنیک اسید است. تا رطوبت از دست رفته پوست شما را به صورت کاملا طبیعی بازگرداند و یا از کم شدن رطوبت پوست پیشگیری نماید. پس میتوان گفت این کرم علاوه بر خواص درمانی، نیازهای اساسی پوست صورت را هم تامین میکند و برای افرادی که هیچگونه مشکلی هم ندارند یک روتین روزانه بینظیر باشد.

پس از استفاده از کرم روز یا شب صورت چرب می‍شود؟

کرم روز بافت بسیار سبکی دارد و به راحتی جذب پوست میشود و کرم شب نیز با وجود لایه برداری و کلاژن سازی که نسبت به کرم روز مقداری سنگین‌تر است اما هیچ اثر چربی روی صورت به جا نمیگذارد.

بهترین زمان استفاده از کرم روز و کرم شب چه وقتی است؟

همانطور که از اسم کرم روز لاکچری کوین پیداست بهترین زمان است استفاده از در ساعات روز مانند صبح و یا ظهر است. و کرم شب لاکچری کوین را یک ساعت قبل از خواب استفاده کنید. حتما توصیه میشود که قبل از استفاده از این کرم‌ها صورتتان را به طور کامل با شوینده مناسب بشویید.

آیا کرم روز و شب ضمانت هم دارد؟

با توجه به مصوبه وزارت بهداشت باز پسگیری محصولات بهداشتی ممنوع میباشد. اما قطعا محصولات خریداری شده در سایت تریبا ضمانت سلامت کالا و تاریخ تولید به روز دارند. در خصوص ضمانت تاثیر گذاری کرم های لاکچری کوین باید این نکته اشاره کرد که حداقل دوره مصرف ۴ هفته میباشد. لذا تصمیم گیری زودتر از این موعد اصلا منطقی نیست. آنچه که تجربه ثابت کرده محال ممکن است از کرم روز و کرم شب استفاده متوالی داشته باشید و نتیجه نگیرید.

خروج از نسخه موبایل