۲۱۰میلیارد جهت بهسازی آسفالت راه روستایی در خراسان شمالی هزینه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به افزایش ۹۶ درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی در خراسان شمالی اظهار کرد: در یک سال گذشته ۵۸ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی خراسان شمالی و طی ۹ ماه سال جاری ۱۱۴ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با صرف ۱۳۹ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در سال گذشته ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار خراسان شمالی احداث و آسفالت شد و این میزان در ۹ ماه امسال ۵۲.۵ کیلومتر بوده که حاکی از افزایش ۳۱ درصدی است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: با احداث و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار طی ۹ ماه قبل، ۲۰ روستا با جمعیت ۲ هزار و ۷۳۷ خانوار از راه آسفالت بهره‌مند شدند.

ربانی ادامه داد: از این تعداد، محورهای چهار روستا در شهرستان اسفراین، چهار روستا در شهرستان فاروج، سه روستا در شهرستان بجنورد، سه روستا در شهرستان جاجرم، دو روستا در شهرستان بام و صفی آباد، دو روستا در شهرستان راز و جرگلان، یک روستا در شهرستان گرمه و یک روستا در شهرستان‌های مانه و سملقان احداث و آسفالت شده است.

وی بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای احداث و آسفالت روستاهای ذکر شده ۲۱۰ میلیارد تومان است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: با احداث و آسفالت این روستاها در مجموع چهار هزار و ۳۶۸ خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار شدند.

خروج از نسخه موبایل