عمومیکسب و کار برتر

یادگیری نرم افزار های پولساز

MYSQL (میانگین درامد: سالیانه ۹۸,۹۷۰ دلار)

MySQL یک سیستم مدیریت پایگاه داده ی اپن سورس است که از زبان SQL استفاده می کند. از این سیستم برای مدیریت پایگاه داده و اتصال آن به نرم افزارهای مختلف استفاده می شود. یکی از مزیت های MYSQL، انعطاف پذیری آن با پلتفرم های مختلف است.

پردرآمدترین نرم افزارها در ایران | پردرآمدترین نرم افزارهای گرافیکی

UBUNTU (میانگین درامد: سالیانه ۱۰۰,۹۱۳ دلار)

توزیع لینوکسی اوبونتو، محبوب ترین سیستم عامل اپن سورس دنیا است که از دلایل محبوبیت آن می توان به سهولت استفاده، امنیت، ابزارهای مدیریت، پشتیبانی، و رایگان بودن اشاره کرد.

UNIX (میانگین درامد: سالیانه ۱۰۱,۲۸۴ دلار)

WEBSPHERE (میانگین درامد: سالیانه ۱۰۳,۴۸۶ دلار)

IBM WebSphere یک نام تجاری از محصولات نرم افزاری کامپیوتر است. این ها در ژانری از نرم افزارهای شرکتی، به نام «اپلیکیشن و یکپارچه سازی میانی» دسته بندی می شوند. این گونه محصولات توسط کاربران عادی، برای ساخت و یکپارچه سازی برنامه های کاربردی استفاده می شود.

POSTGRESQL (میانگین درامد: سالیانه ۱۰۴,۵۶۶ دلار)

PostgreSQL یک سیستم دیتابیس قدرتمند و اپن سورس است که توسط تیمی از توسعه دهندگان داوطلب در سراسر جهان ارائه شده است. در طول این سال ها، PostgreSQL شهرت خود را به لطف معماری اثبات شده، قابل اطمینان بودن، صحت و تمامیت داده ها و … به دست آورده است.

توزیع دبیان سیستم عامل گنو/لینوکس به طور کامل از نرم افزارها و امکانات رایگان تشکیل شده است. به غیر از کاربران دسکتاپ، سیستم عامل دبیان با توجه به ثبات، امنیت و امکانات بسیارش، انتخاب مطلوبی برای سرور به حساب می آید.

کالی لینوکس، محبوب ترین سیستم عامل تست نفوذ پذیری است. این سیستم عامل به طور پیش فرض با صدها ابزار هک مختلف مجهز شده که آن را به یک انتخاب مناسب برای هکرهای کلاه سفید و محققان امنیتی کرده است.

متلب، یک زبان محاسباتی فنی با کارایی بالا است که در محیط کاربری ساده اجازه ی محاسبات، برنامه نویسی، و تجسم را به کاربر می دهد؛ استفاده های معمول متلب عبارتند از الگوریتم توسعه، ریاضی و محاسبات، تحلیل داده ها، مدل سازی، گرافیک مهندسی و غیره.

REDSHIFT (میانگین درامد: سالیانه ۱۱۳,۹۵۰ دلار)

آمازون Redshift، سرویس خدمات مدیریت انبار داده ای مبتنی بر کلود در مقیاس پتابایت است. این سرویس عملکرد پرس و جو سریع با استفاده از ابزارهای مبتنی بر SQL و همچنین برنامه های کاربردی کسب و کار شرکتی را ممکن می سازد.

KMS شرکت آمازون، یک سرویس مدیریتی است که به شما امکان ایجاد و کنترل کلیدهای رمزگذاری داده ها را می دهد که با استفاده از سخت افزار ماژول های امنیتی، به بهبود امنیت کلیدها کمک می کند و با کمک دیگر خدمات وب سایت آمازون به منظور افزایش حفاظت از داده ها، تماما یکپارچه شده است.

مهارت هایی که پولساز هستند و ساده (اینروز ها)

ما در این بخش قسمتی از نرم افزارهای معروف و محبوب را که از زمان کرونا به بعد محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند و خود را در صدر لیست پردرآمدترین نرم‌افزارها قرار داده‌اند برای شما عزیزان توضیح دهیم .

۵ تا از پردرآمدترین نرم‌افزارهای سال ۲۰۲۲

اولین نرم افزاری که یکی از پردرآمدترین ها در سال ۲۰۲۲ اعلام شده است نرم افزار فتوشاپ می باشد همانطور که می دانید نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار مناسب برای تمامی افراد در تمامی سنین از ده سال تا ۶۰ سال می باشد شما با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توانید در آتلیه های عکاسی در شرکت های دیجیتال مارکتینگ و یا شرکت هایی که تراکت ها و کارت ویزیت ها را طراحی می کنند فعالیت داشته باشید و از طریق یادگیری نرم افزار فتوشاپ کسب درآمد کنید.

نرم افزار فتوشاپ بسیار گسترده می باشد به طوری که هر چقدر که بگوید شما در این نرم‌افزار حرفه‌ای هستید باز هم گزینه هایی در این نرم‌افزار وجود دارد که شما حتی به گوشتان نیز نخورده است.

درآمد ماهیانه یک فتوشاپ کار و طراح گرافیست که با نرم‌افزار فتوشاپ کار میکند تقریباً ماهی ۳ الی ۵ میلیون تومان می باشد و از همه مهم تر به صورت دورکاری نیز یادگیری و کسب درآمد در آن امکان پذیر است.

پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید نرم افزار فتوشاپ را از صفر تا صد و به صورت مقدماتی تا پیشرفته آموزش ببینید و در نرم افزار فتوشاپ حرفه ای شوید فیلم آموزش فتوشاپ را از دست ندهید.

مهارت‌هایی که باعث می‌شوند در سال 1399 به سرعت کار پیدا کنیم

راستش را بخواهید هر مهارتی که داشته باشید می‌توانید به کمک آن کسب درآمد کنید. اما برخی از مهارت‌ها خیلی روی بورس هستند و اگر آن‌ها را بلد باشید به سرعت کار پیدا می‌کنید. در ادامه چند مهارت با بازار کار خوب را به شما معرفی می‌کنیم؟

1- برنامه‌نویسی

اگر نگاهی به سایت‌های استخدام و کاریابی بیاندازید، متوجه می‌شوید که تا چه اندازه بازار کار برنامه‌نویسی رونق دارد. به همین دلیل معمولا برنامه‌نویس‌ها خیلی راحت و سریع کار پیدا می‌کنند. برنامه‌نویسی علم گسترده‌ای است که شاخه‌های زیادی دارد.

یکی از ویژگی‌های علم برنامه‌نویسی این است که به مدرک دانشگاهی خاصی نیاز ندارد. فقط کافیست در این زمینه مهارت داشته باشید تا فرصت‌های شغلی زیادی برای شما ایجاد شود. حتی می‌توانید خودتان کسب و کاری را راه‌اندازی کنید و درآمد خوبی هم داشته باشید. چند نمونه از رایج‌ترین زمینه‌های کاری یک برنامه‌نویس عبارتند از:

  • ساخت نرم‌افزار و اپلیکیشن

توسعه نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف بعد از ظهور گوشی‌های هوشمند رشد چشمگیری داشت. اکثر مردم دنیا از اپلیکیشن‌های مختلف روی موبایل‌شان استفاده می‌کنند. به همین دلیل هم فرصت‌های شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد.

  • طراحی سایت

بیشتر کارفرمایانی که در سایت‌های کاریابی آگهی می‌دهند به دنبال توسعه‌دهنده وب می‌گردند. به دلیل این که اکثر کسب و کارهای سنتی در حال کوچ کردن به فضای مجازی هستند، بازار کار طراحی سایت هم حسابی رونق دارد.

2- تولید محتوا

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی پرتقاضا، تولید محتوا است. وظیفه یک متخصص تولید محتوا ساخت محتوای متنی، تصویری و ویدیویی است. این مهارت هم مثل برنامه‌نویسی نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد. برای یادگیری تولید محتوا، اول از همه باید نحوه کار با نرم‌افزارهای موردنیاز این کار را بلد باشید.

3- دیجیتال مارکتینگ

هر کسب و کاری که در فضای مجازی فعالیت می‌کند، حداقل به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد. کار دیجیتال مارکتر این است که استراتژی یک شرکت را برای پیشرفت در فضای مجازی تعیین کند. همچنین باید بر روند رشد و گسترش کسب و کار در فضای مجازی هم نظارت داشته باشد.

برای ثبت درخواست کرک نرم افزار با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید

تلگرام: t.me/DoCrackMe
تلفن تماس: 09368059613

دکمه بازگشت به بالا