فرهنگ و هنر

چگونه می توان زبان را سریع و آسان یاد گرفت؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یشنهاد ما به شما اینه که پکیج های داستان واقعی ، انگلیسی قدرت، مگا داستان، و داستان کوتاه داخل نرم افزار زبانشناس رو مطالعه بفرمایین تا بتوانید زبان را سریع یاد بگرید. کلیه آموزش ها در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به شما داده خواهد شد. برای ورود به سایت ایران آکسفورد روی iranianlc.com کلیک کنید. چیزی که آدم رو نکشه قوی میکنه. اطرافیانتون درسته ممکنه الان شما رو مسخره کنن. اما شما میتونید با یادگیری زبان انگلیسی به اونها ثابت کنید که در اشتباه بودن (البته نه به قصد انتقام). در رابطه با کتابهایی که گفتین. ایده ی خوبی به نظر میاد. فقط بایستی دقت کنین که در سطح شما باشه. نمیدونم این جور کتابها فک کنم کلمات سخت زیاد به کار میبرن بنابراین بایستی کتابی انتخاب کنین که تا جایی که امکان داره ساده باشه. مستندات علمی هم همینطوره. باز ممکنه کلمات سختی توش دیده بشه. اما تا جایی که شما علاقه دارین میشه باهاش کنار اومد. یکی از مشکلات زبان آموزها دقیقا همینه که منابع بسیار زیادی هست. از طرف دیگه روش های غیر علمی و ناکارامد زیادی هم گفته میشه.

به همین دلیل دایره لغاتم مقداری افزوده شد اما با توجه به سن من و فرار بودن زبان بعضی ها را فراموش کردم ولی از این که بروم و نتوانم صحبت کنم احساس خوبی نداشتم لیسنینگم بهتر بود ولی از حرف زدن واقعا واهمه دارم.خیلی تلاش کردم نصرت را هم دانلود کردم اما نتونستم زیاد استفاده کنم .اما سایت شما را که پیدا کردم توضیحات شما به نظرم منطقی اومد اما نمیدونم از کجا شروع کنم و از کجای سایت قسمتهای مورد نظر را پیدا کنم راستش یه مقدار در طراحی شما دچار مشکل شدهام یعنی نمیدونم یه کدام قسمتها مراجعه کنم تا شروعی خوب داشته باشم باز هم از شما سپاسگزارم

که جواب‌های بسیار زیادی برای این سؤال وجود دارد که همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم هیچ‌کدام به‌طور مطلق غلط یا درست نیستند.

…من دانشجو سال آخر کارشناسی هستم و متقاضی کنکور ارشد امسال و وضعیت زبانم طوریه ک درس زبان رو گذاشتم کنار واسه کنکور…شما چ راهکاری پیشنهاد میکنید ک زبانم در حد کنکور برسه؟ ممنونم ازتون. کمی در مورد زمان گذاشتن متعصب باشید. میزان زمانی که صرف می‌کنید سرعت یادگیری شما را تعیین می‌کند.

در این مورد اپلیکیشن زبانشناس ما خیلی میتونه بتون کمک کنه. چون برای تمامی سطوح درس داره. اما اگه چهارسال هیچ کاری نکرده باشه و مثلا سه ماه دیگه بایستی کنکور بده، ممکنه این کلاسها بتونه به صورت دوپینگی یه کارایی برای طرف بکنه. برای دانلود اپلیکیشن هم باید از یک گوشی اندرویدی استفاده کنین. با چی دانلود کردین؟

سلام من زبانم در حد صفره تازه دانشگاه قبول شدم البته ترم سه ام قبلا پنج ترم تو آموزشگاه کتاب تاپناچ رو کار کردم ولی اصلا فایده نداشت همش پرید رشتمم طوریه که خیلی سرم شلوغه وقت واس رفتن به کلاس زبان ندارم میخام تو مکالمه قوی بشم به جز نرم افزار شما اکه کتاب ترجمه کنیم روش خوبیه ؟؟ یا کسل کنندس ؟؟ لطفا راهنماییم کنین خیلی سر درگم شدم.

منم طی سال های گذشته خیلی شده زبان مبخوندم و باز به هر دلیلی نمیشد ادامش بدم ولی تنها کاری که کردم این بوده که شبانه روزی در حال گوش دادن و دیدن ویدیو ها و فیلم های خارجی بودم و شاید باورتون نشه کلی درکم از مفاهیم و جملات انگلیسی بیشتر شده با اینکه شاید حتی اون طوری که بایدم موقعه دیدن فیلم و … تمرکزی روی لغات نداشتم.

از هر جا هم که میخوام شروع کنم زود خسته میشم حتی کتاب لزگی هم که برای ارشد پیشنهاد میدن تهیه کردم اما سردرگم هستم میخواستم اگه بشه منو راهنمایی کنین تا توی این یه سال باقی مونده یه نتیجه خوب بگیرم خیلی ممنون

نمیدونم از کجا شروع کنم چون زمانم خیلی کمه. امیدوارم با این نرم افزار و سایت سلام زبان بتونم به هدفم برسم . تشکر میکنم بخاطر نرم افزار جالب و سودمندتون. به عنوان یک آدم با تجربه پیشنهاد میکنم به جای ورود به رشته ی زبان در دانشگاه، رشته ی دیگری رو انتخاب بفرمایین و زبان رو در کنارش بخونین.

بنابراین سعی کنید تا جایی که میتونید زبان رو در آموزشگاه زبان حرفه ای مثل ایران آکسفورد یاد بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا