عمومیکسب و کار برتر

چگونه درخواست دوستی را در کالاف دیوتی موبایل قبول کنیم؟

به گزارش فروشگاه G4A4، یکی از امکانات بازی call of duty mobile، حالت مولتی پلیر یا همان چند نفره این بازی است. شما می‌توانید گروه تشکیل دهید و با هم‌تیمی‌های خود بازی کنید. برای این کار باید یو آیدی کالاف دیوتی موبایل را پیدا کنید. این آیدی کاربردهای دیگری نیز دارد.

پلیر ایدی کالاف چیست؟

پلیر ایدی شناسه‌ای منحصربه‌فرد است که برای هر پلیر کالاف دیوتی، به‌صورت اختصاصی ایجاد می‌شود؛ در واقع این آیدی شبیه به آیدی تلگرام یونیک بوده و بازیکنان نمی‌توانند تغییری در آن ایجاد کنند. این شناسه کاربردهای زیادی دارد که مهم‌ترین آن پیدا کردن بازیکنان دیگر در کل پایگاه سرور اکتیوژن است. در حالت بازی چند نفره و بتل رویال کالاف، باید از یوآیدی استفاده کنید تا دوستانتان را بشناسید و آن را به نبردهای دسته‌جمعی دعوت کنید.

How to accept a friend request in Kalaf Duty Mobile

در این مقاله با هم یاد می‌گیریم که چطور پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل رو پیدا کنیم. با استفاده از این شناسه، کارهایی مثل پیدا کردن دوست، دعوت کردن دوستان به کلن مشابه، برخی از خریدهای درون برنامه‌ای با استفاده از cp و خرید سی پی امکان‌پذیر می‌شود. شناسه یا همان آیدی، در ارتقای سطح بازی و لذت بردن از آن نقش مهمی دارد.

پلیر آیدی به چه دردی میخوره؟

پس از پیدا کردن یو آیدی کالاف دیوتی موبایل، بهتر است آن را در جایی ذخیره کنید تا همیشه در دسترس شما باشد؛ چون قرار است با این آیدی که در واقع شناسنامه شما در بازی کالاف محسوب می‌شود، کارهای جالب و هیجان‌انگیز انجام دهید.

  • پیدا کردن و افزودن دوست به بازی
  • ایجاد گروه و پیدا کردن هم‌تیمی برای مسابقات و انجام بازی‌های چند نفره
  • فرستادن سی پی به دوستان خود در بازی
  • هدیه دادن به دوستان خود در بازی
  • دعوت از دوستان به کلن مشابه
  • برای برخی خریدهای درون برنامه‌ای باید UID خودتان را در اختیار فروشگاه قرار دهید؛
  • برای خرید مستقیم سی پی

یو ایدی کالاف دیوتی موبایل کجاست؟

اکنون که می‌دانیم پلیر ایدی کالاف چیست، برای پیدا کردن یو آیدی کالاف دیوتی باید چند مرحله زیر را انجام دهید. در ادامه، کاربردهای یو آیدی را بیان کرده‌ایم.

به صفحه اول بازی بروید. بخش تنظیمات (Settings) را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

در منوی کشویی سمت چپ، گزینه‌هایی پیش روی شماست؛ باید روی گزینه LEGAL AND PRIVACY کلیک کنید.

در این مرحله PlayerID به شما نشان داده می‌شود.

در مرحله آخر برای ذخیره یو آیدی، روی گزینه کپی (Copy) کلیک کنید.

محل یوآیدی کالاف دیوتی موبایل داخل بازی

  • روش اضافه کردن دوست جدید یکی از کاربردهای پلیر آیدی، امکان بازی چند نفره است. برای اضافه کردن دوست به بازی کالاف، کافیست مراحل زیر را انجام دهید.
  • به صفحه اصلی بازی بروید و در سمت راست بالای صفحه با کلیک روی آیکون آدمک وارد قسمت friend شوید.
  • در این مرحله گزینه add friend (افزودن دوست) را از منوی سمت چپ انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی پلیر آیدی بازیکن مورد نظر که شبیه به یوآیدی خودتان است را وارد کرده و روی گزینه جستجو (Search) ضربه بزنید.
  • پس از مرحله جستجو، اکانت پلیر مورد ظر روی صفحه ظاهر می‌شود که باید به او درخواست (request) بدهید و منتظر قبول درخواست از طرف او باشید.

درخواست دوستی در کالاف دیوتی؛ چطور متوجه شویم؟

درخواست‌های دوستی در کالاف دیوتی که با کپی یو آیدی و ارسال آن به بازیکنان دیگر انجام می‌شود، به‌صورت نوتیفیکیشن در تب friends نمایش داده خواهد شد؛ بنابراین اگر به این بخش از بازی بروید، تمام درخواست‌هایی که به آن‌ها پاسخ نداده‌اید، قابل مشاهده خواهد بود.

چطور دوستان خود را به بازی کالاف دیوتی موبایل دعوت کنیم؟

گفتیم که یکی از مزایای uid دعوت از دوستان برای انجام بازی‌های چند نفره است. برای این کار کافیست به سراغ منوی چند نفره بروید و با کلیک روی گزینه دعوت از دوستان، به لیست دوستان خود دسترسی پیدا کنید. سپس روی نام دوستی که می‌خواهید وارد مسابقه شود، کلیک کرده و منتظر پذیرش درخواست توسط او باشید.

با پیدا کردن یو آیدی کالاف دیوتی موبایل نه تنها می‌توانید دوستان خود را پیدا کرده و در بازی‌های چندنفره شرکت کنید. بلکه یک روش عالی برای خرید cp با پلیرآیدی هم محسوب می‌شود. در این روش، خرید cp بدون نیاز به ایمیل، فیسبوک یا وی‌کی‌ ایدی انجام می‌شود. فقط کافی است، شماره ایدی یا همان UID شخصی خود و اسم کارکترتان در بازی را به دیاموند لند بدهید.

در هنگام خرید مستقیم از طریق uid، باید یو ایدی را خیلی دقیق وارد فرم خرید کنید. در صورت اشتباه وارد کردن یو آیدی، سی پی برای شخص دیگری واریز خواهد شد؛ به همین دلیل است که اموزش پیدا کردن ایدی در کالاف دیوتی موبایل اهمیت زیادی دارد.

سوالات متداول در مورد یو ایدی کالاف دیوتی موبایل

برخی سوالات متداول درباره یو آیدی یا همان پلیر ایدی کالاف دیوتی موبایل پرسیده می‌شود. مثلا اینکه آیا می‌توان آیدی‌های پیدا شده را حذف کرد. جواب این سوال بله است. شما می‌توانید وارد بخش Friends در منوی اصلی بازی شده و با کلیک روی اکانت موردنظر، او را از لیست دوستان خود از حذف نمایید.

سوال رایج دیگر در مورد پلیرآیدی، نحوه مرتبط کردن آن به ایمیل یا شماره تلفن همراه است. با اینکار امنیت حساب کاربری افزایش می‌یابد. همچنین در دریافت پاداش‌های بازیکن، حائز اهمیت است. برای مرتبط کردن پلیرآیدی با ایمیل یا شماره تلفن همراه کافیست وارد بخش تنظیمات شوید. گزینه مدیریت حساب (account Management) کرده و سپس پلیر آیدی را با شماره ترفن یا ایمیل خود مرتبط نمایید.

سخن پایانی
در این مقاله یاد گرفتیم که چطور پلیر ایدی کالاف دیوتی موبایل را پیدا کنیم؟ همچنین نحوه اموزش زدن ایدی در کالاف دیوتی موبایل برای یافتن دوست و افزودن آن به لیست دوستان را بیان کردیم. یو آیدی کالاف دیوتی موبایل، لذت این بازی را چند برابر می‌کند و امکانات بیشتری را در اختیار پلیر قرار می‌دهد.

مهم‌ترینِ آنها، امکان پیدا کردن دوستان و دعوت از آنها برای مسابقات چندنفره است؛ بدین ترتیب ارتقا و پیشرفت بازی، سریع‌تر از حالت معمول اتفاق می‌افتد. نحوه پیدا کردن یوآیدی چندان دشوار نیست. کافیست وارد بخش تنظیمات شده و از طریق گزینه AND PRIVACY به uid خود دسترسی پیدا کنید.

جوایز رایگان در بتل پس

محتوای بتل پس یکی از عوامل مهم در ترغیب گیمر‌ها برای صرف هزینه و پرداخت پول واقعی است که معمولا در بازی‌های چند نفره و آنلاین، پیاده‌سازی می‌شود. در این بین، بازی Call of Duty: Mobile از جمله آثار محبوب در زمینه‌ی ارائه محتوا جذاب برای بتل‌پس‌ محسوب می‌شود که آیتم‌های ارزشمندی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین درکنار جوایز اختصاصی که به خرید بتل پس احتیاج دارند، می‌توان اسکین‌های متنوعی را نیز به‌صورت رایگان دریافت کرد؛ بنابراین بهتر است که به مأموریت‌های بخش بتل پس هم توجه داشته باشیم تا جوایز رایگانی که در دسترس قرار می‌گیرند را پیش از اتمام فصل دریافت کنیم.شما برای آگاهی از نحوه دریافت جوایز میتوانید به فروشگاه G4A4 مراجعه فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا