سلامت و دانشکسب و کار برتر

پزشکان چه کرم پودرهایی را توصیه میکنند؟

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان چیست؟ چه کرم ها و پودرهایی برای استفاده روزانه توسط متخصصین پوست و زیبایی توصیه می شود؟ بهترین مارک کرم پودر با مواد موثر برای سلامت پوست چیست؟ با خواندن این مقاله بهتر می توانید به این سوالات پاسخ دهید. برای خرید کرم پودر مناسب به موراشین مراجعه کنید.

کرم پودرها محصولات آرایشی مهمی هستند که در تماس مستقیم با پوست هستند و پیامدهای زیادی برای سلامتی دارند. اگر از کیفیت کرم فونداسیون خود غافل شوید، باید منتظر پیری و مشکلات پوستی مانند چین و چروک، آکنه، خشکی و چین و چروک باشید. پزشکان و متخصصان کرم پودر را توصیه می کنند زیرا ترکیبات آن کمترین آسیب را به پوست وارد می کند و برای سلامت پوست شما مفید است.

1- مدل L’Oreal Flawless 24H

کرم پودر لورآل اولین محصولی است که به نام بهترین کرم پوست توصیه شده توسط متخصصین پوست به شما معرفی می کنیم. حباب، حباب و حباب. این کرم فاقد چربی بوده و حاوی مقدار زیادی SPF18 می باشد. این کرم پودر توسط پزشکان به عنوان یک ضد آفتاب اضافی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید توصیه می شود. از دیگر ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن است و به طور طبیعی رطوبت فوق العاده ای به پوست می دهد.

2- گلیم اوفا RS 2

کرم فونداسیون نارس یکی دیگر از محصولات پرطرفدار است که عرق، گرما و رطوبت را در بافت خود منعکس می کند. بنابراین، اگر شما بسیار فعال هستید و پوست شما دائما در حال ترکیدن است، این محصول برای شما مناسب است و توسط متخصصان پوست توصیه می شود. این محصول با ترکیب هندوانه، تمشک و سیب فرموله شده است تا بهترین سلامت پوست را فراهم کند. علاوه بر این، این محصول برای انواع پوست مناسب است. در نهایت باید گفت پوستی مات، بدون پوست، مرطوب کننده، ماندگاری بالا، بدون پارابن و سولفات… از دیگر ویژگی های خوب این کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان است.

3- Make Up Factory CC Crema V Brahu

کرم پودر CC Makeup Fabric محصولی آلمانی است که برای انواع پوست مناسب است. این محصول حاوی SPF10 است که از پوست شما در برابر اشعه های خشن خورشید محافظت می کند. کرم پودر بدون پارابن توصیه شده توسط پزشکان. تاپ کتی که نه تنها برای استفاده روزانه، بلکه در مناسبت های مهم نیز قابل استفاده است، نقاط دیدنی را می پوشاند و با یک دست جلوه زیبایی ایجاد می کند. همچنین از آنجایی که از تنفس پوست جلوگیری نمی کند، مهم است که باعث ایجاد مشکلات پوستی مانند لک و آکنه نشود. ترکیبات این کرم پودر کاملا طبیعی بوده و برای کسانی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است.

4: روغن گابرینی مات HD

اگر به دنبال یک کرم پودر بدون روغن هستید، ما کرم پودر مات Gabrin HD را به شما پیشنهاد می کنیم که یک انتخاب عالی برای آرایش مات است! این محصول فرمولی سالم دارد و ماندگاری آرایش شما را تضمین می کند.

5- کرم پودر از مدل های استی لودر دو لایه

یکی از بهترین محصولاتی که می توانیم در لیست بهترین کرم پودر به گفته پزشکان ارائه دهیم کرم پودر دابل استی لادر است که برای مدت طولانی از سلامت پوست مراقبت می کند و خوب است. متخصصان پوست در سرتاسر جهان مواد تشکیل دهنده این محصول را آزمایش کرده اند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان آن را غیر چرب، ضد آکنه و ضد التهاب نام برد. با استفاده از این کرم روند پیری پوست به تعویق می افتد و پوستی جدید و سالم خواهید دید.

6- کرم پودر بورژوا AIRMAT

کرم پودر Bourgeois AIRMAT حاوی spf10 است که یکی از دلایل اصلی نام کرم پودر ایرانی توصیه شده است. این محصول می تواند برای مدت طولانی بدون تغییر ظاهر روی پوست شما بماند، بنابراین نیازی به آرایش مجدد در طول روز ندارید. با خرید این محصول متوجه می شوید که این کرم پودر در رنگ های مختلف موجود است. این محصول یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های حساس و مستعد آکنه است که می توانید آن را از فروشگاه های معتبر و فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

7- کرم پودر مات فلورمار مدل فول کاور

یکی دیگر از محصولات فلورمار که اغلب جزو بهترین فونداسیون ها است، فونداسیون مات کاور پرفکت فلورمار است که با عصاره بادام و روغن زیتون انتخاب خوبی برای حفظ سلامت پوست شماست. این کرم برای انواع پوست مناسب است و حاوی SPF15 می باشد. در آخر باید اشاره کنیم که این کرم با روکش مات و پوشانندگی بالا می تواند انتظارات شما را از یک کرم پودر برآورده کند.

8- پرایمر در هنگام پودر آرایش مات Maybelline Dream

آخرین محصولی که به عنوان بهترین کرم پودر از نظر پزشکان و متخصصان پوست ارائه می کنیم موس مات میبلین دریم می باشد که حاوی پرایمری است که ممکن است با بافت سبک و ماندگاری عالی شما را شگفت زده کند. این کرم پودر برای انواع پوست های خشک، معمولی، چرب و حساس مناسب است.

به مقاله ای در مورد بهترین کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان رسیده ایم. اگر محصولی وجود دارد که بتوان از آن به عنوان یک کرم پودر عالی برای پوست سالم استفاده کرد و نتوانستیم آن را ارائه دهیم، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا با کمک شما این مقاله کاربردی را مفیدتر کنیم. همچنین در صورت تمایل به خرید کرم پودر می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی موراشین خریداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا