عمومی

پروفایل ویزیت چیست و چه تأثیری دارد؟

خرید پروفایل ویزیت به چه معناست؟

اگر در شروع کسب و کار خود نسبت به راه اندازی صفحه‌ی کاری مرتبط در اینستاگرام اقدام کرده باشید، احتمالاً به شما خرید پروفایل ویزیت را پیشنهاد داده‌اند. اما پروفایل ویزیت چیست و چه کاربردی دارد؟ منظور از پروفایل ویزیت، تعداد افرادی است که با اکانت‌های اینستاگرام خود، صفحه‌ی اصلی شما را مشاهده کرده‌اند. البته این تعداد متغیر می‌باشد و ممکن است کم یا زیاد شوند، چرا که مجموع کل افرادی که از ابتدای راه اندازی پیج، صفحه‌ی شما را مشاهده کرده‌اند را نشان نمی‌دهد. بلکه نشان دهنده تعداد افرادی است که در هفت روز اخیر پروفایل شما را مشاهده کرده‌اند.

خرید بازدید پروفایل اینستاگرام
خرید پروفایل ویزیت

البته توجه داشته باشید که آمار مربوط به پروفایل ویزیت کاملاً یونیک بوده و از ثبت بازدیدهای تکراری اجتناب می‌شود. برای مثال اگر فردی در هفت روز اخیر با اکانت خود، چهل بار به پروفایل شما سر زده باشد، عدد چهل ثبت نمی‌شود بلکه تنها یک بار در کل آمار لحاظ می‌شود.

پروفایل ویزیت در اصل شامل قسمت‌های مختلفی از جمله بیو، عکس پروفایل، تعداد کل فالوورها، تعداد کل پست‌ها، بخش هایلایت استوری و غیره می‌باشد. به عبارتی آن بخش از حساب کاربری است که کاربران دیگر در نگاه اول می‌توانند به طور یک جا ببینند.

راه‌های افزایش پروفایل ویزیت
خرید پروفایل ویزیت

راه‌های افزایش پروفایل ویزیت

پیش از خرید پروفایل ویزیت بهتر است بدانید که راه‌های افزایش بازدید از پروفایل متفاوت بوده و از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هر استوری تا 24 ساعت پس از انتشار در صفحه‌ی شما باقی می‌ماند. سعی کنید استوری‌های هدف دار که دارای محتواهای جذابی هستند، منتشر کنید و از گذاشتن استوری‌هایی که نظر سنجی‌های جذابی را به همراه دارند، غافل نشوید. به یاد داشته باشید که هر اندازه پیج شما در مقابل چشم مخاطب جذاب بیاید، مخاطب به پیج شما و محتوای منتشر شده از طرف شما وابسته می‌شود.
  • بیو پیج خود را کامل کنید و تا جایی که ممکن است عکس پروفایل صفحه را عوض کنید، این موضوع در جذب مخاطب بیش‌تر و حفظ مخاطبین پیشین بسیار مؤثر است.
  • انتشار محتوای با کیفیت و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. یکی از اصلی‌ترین نکاتی که موجب جذب مخاطب به ویژه از سطح اکسپلور می‌شود، محتوای جذاب و با کیفیت است. محتوای استاندارد و جذاب موجب افزایش تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها شده و به طور کلی نرخ مشارکت را بالا می‌برد. با افزایش این نرخ، پست‌های شما به راحتی وارد اکسپلور می‌شوند و اینستاگرام آن‌ها را به مخاطبان بیش‌تری نشان می‌دهد. در نهایت نیز با داشتن پروفایل و بیو مناسب و استاندارد می‌توانید این بازدیدها را به فالوور واقعی تبدیل کنید.
  • علاوه بر حفظ کیفیت پست‌های منتشر شده به تعداد پست‌ها نیز دقت کنید. به هیچ عنوان پشت سر هم و پی در پی مطالب خود را منتشر نکنید. به عبارتی در طول روز به مقدار مشخصی پست منتشر کنید، برای مثال اگر می‌خواهید در طول روز پنج پست ارسال کنید، این کار را به فاصله‌ی سه تا چهار ساعت از یکدیگر انجام دهید. همچنین سعی کنید پست‌ها را در ساعت مشخصی ارسال کنید تا مخاطبینتان به ساعت انتشار پست‌های شما عادت کنند. به زمان ارسال پست‌ها نیز دقت کنید، مناسب‌ترین زمان برای ارسال پست‌ها و محتواهایتان، ساعات شلوغی اینستاگرام است که کاربران بسیاری در آن لحظه در اینستاگرام آنلاین هستند.
دکمه بازگشت به بالا