عمومیکسب و کار برتر

ویژگی های یک عطر خنک مردانه چیست؟

با توجه به تنوع زیادی که در بازار عطر و ادکلن ها وجود دارد، انتخاب یک عطر خنک مردانه کار نسبتا سختی است. شما باید با توجه به سلیقه و استایل خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله از وب سایت درین عطر قصد داریم بهترین عطرها خنک مردانه را به همراه شرح مختصری از هر یک در اختیار شما قرار دهیم و ویژگی های ادکلن خنک مردانه را با شما در میان بگذاریم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی های عطر خنک مردانه چیست؟

همه ی عطرهای موجود در بازار به طور کلی براساس طبع‌شان به سه دسته تقسیم می شوند:

عطرهای خنک با توجه به عناصری که در ساختشان به کار رفته است، مناسب استفاده در فصول گرم سال همچون بهار و تابستان هستند. اگر شما از عطرتان در فصل مناسبش استفاده نمایید، بازدهی عطر یعنی پخش بو و ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. معمولا در ساخت عطر های خنک مردانه از عناصری با طبع خنک همچون مرکبات، اسطوخودوس، نت‌های آبی، نت‌های گلی و … استفاده می شود.

10 عطر خنک مردانه برای روزهای گرم بهار و تابستان!

در لیست زیر نام 10 ادکلن خنک مردانه به همراه شرح مختصری از هر یک آورده شده است تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و بودجه ای که مد نظرتان است، بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید عطر به صورت اینترنتی یکی از مطمئن ترین خریدهاست به خصوص که از یک فروشگاه معتبر انجام شود. ما بهترین عطرهای موجود در بازار را برای شما داریم.

1) عطر کرید اونتوس مردانه، عطر خنک مردانه بی رقیب!

  • نت‌های اولیه: ترنج، انگور سیاه، سیب و آناناس
  • نت‌های میانی: گل رز، گل یاس، توس و نعناع هندی
  • نت‌های پایانی:عنبر، وانیل، مشک و گلسنگ
  • نت‌های اولیه: آب دریا، گیاهان سبز، رزماری، نعناع، گشنیز، ترکیب کالون و اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: گل یاسمن، شکوفه پرتقال، گل شمعدانی و چوب صندل
  • نت‌های پایانی: چوب سدر، مشک، خزه اوک‌موس، تنباکو و عنبر
  • نت‌های اولیه: پرتقال، لیمو، شکوفه پرتقال، گل یاسمن، نارنج و لیمو ترش
  • نت‌های میانی: جوز هندی، هلو، رزماری، گل رز، گل یاسمن، گل کیکلامن، فریزیا، ارکیده و نت های دریایی
  • نت‌های پایانی: چوب سدر، عنبر، نعناع هندی، مشک و گل سنگ
  • نت‌های اولیه :برگ درخت لیمو، نارنج، تمر هندی و لامی
  • نت‌های میانی :هل، فلفل سیاه، جوز هندی و گل بنفشه
  • نت‌های پایانی :مشک، عنبر، گیاه اوک موس و چوب درخت سرو
  • نت‌های اولیه: سیب سبز، لیمو و نعناع
  • نت‌های میانی: عنبر، گل شمعدانی و دانه تونکا
  • نت‌های پایانی: وانیل، چوب اطلس، خزه اوک موس، ویرجینیا و علف وتیمور

6) ادکلن ساواج دیور مردانه، عطر خنک مردانه برای آقایان جنتلمن!

عطر دیور سوج مردانه که در ایران به اشتباه دیور ساواج تلفظ می شود، جز بهترین عطرهای مردانه خنک است و رایحه بسیار خاص و جذابی دارد. نخستین بار در سال 2015 به بازار آمد و به دلیل استقبال خوبی که از آن به میان آمد، کمپانی دیور فرانسه نسخه های غلیظ‌تر آن یعنی ادوپرفیوم و پرفیوم را طراحی نمود. کمپین تبلیغاتی عطر ساواج دیور با حضور جانی دپ بازیگر مشهور هالیوودی باعث افزایش محبوبیت عطر دیور ساواج شد. همچنین هزاران عطر و ادکلن مردانه با رایحه‌های مختلف در بازار وجود دارد.

  • نت‌های اولیه:فلفل و ترنج
  • نت‌‌های میانی: شعمدانی، فلفل صورتی، لامی، اسطوخودوس، خس خس، فلفل سیچوان و نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: سدر، آمبرکسان و لابدانیوم

عطر جگوار کلاسیک بلو جز سری عطرهای خانواده جگوار کلاسیک است که در ایران شهرت زیادی دارد. ادکلن جگوار کلاسیک بلو در سال 2002 روانه بازار شد. جالب است بدانید که کمپانی جگوار در صنعت خودروسازی نیز فعالیت دارد و ورود این برند به بازار عطر و ادکلن‌ها باعث تعجب بسیاری از مردم شد؛ اما پس اط اطمینانی که به عطرهای این برند شد، توانست جواب انتقادات را داده و کیفیت خود را به اثبات رساند. جگوار آبی از عطرهای قیمت مناسب و خنک است که برای بهار و تابستان گزینه بسیار خوبی است.

  • نت‌های اولیه: پرتقال ماندارین، ریحان، اسطوخودوس، بادیان ستاره‌ای، توت بلوبری و نارنج
  • نت‌های میانی: زنجبیل، گل نیلوفر و شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک، صندل و صمغ بنزویین

8) عطر اسپلندور مشکی، ارزان ترین عطر خنک مردانه!

  • نت‌های اولیه: لیمو، نارنج و نت های سبز
  • نت‌های میانی:مگنولیا، گل فریزیا و زنبق دره
  • نت‌های پایانی:چوب درخت سرو، مشک سفید و عنبر

9) ادکلن دانهیل آبی – Dunhill Desire Blue

عطر دانهیل آبی توسط برند انگلستانی دانهیل در سال 2002 طراحی و به بازار عطر و ادکلن های مردانه وارد شد. جالب است بدانید که پس از گذشت حدود 20 سال هنوز هم از این عطر به عنوان پرطرفدارترین ساخته های دانهیل یاد می شود و همچنان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی ساده و در عین حال شیک دانهیل آبی باعث شده است تا محبوبیت این عطر برای آقایان ساده پسند نیز بیشتر شود. شما می توانید این عطر خنک مردانه را در تابستان و بهار مورد استفاده قرار دهید.

  • نت‌های اولیه : لیپی، نارنج، گل نیلوفر و پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی : اقاقیای برزیلی، پرتقال و نت های دریایی
  • نت‌های پایانی : مشک، دانه تونکا، بنزئیین و عنبر
  • نت‌های اولیه:لیمو، گریپ فروت، فلفل صورتی، نعناع و ترکیبات آلدهیدی
  • نت‌های میانی:جوز هندی، زنجبیل، ملون و یاسمن
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید, وتیور، سدر ، مشک، گل لادن و نعناع هندی

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با عطر خنک مردانه مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشید عطر مناسب خودتان را پیدا کرده باشید. شما می توانید تمامی عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی درین عطر خریداری نمایید. به نظر شما جای چه عطرهایی خنک مردانه ای در لیست بالا خالی است؟! نام آن ها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید در در بروزرسانیعطر خنک یا عطر سرد اصلاحی برای عطر هایی است که در آنها رایحه نارنج، هندوانه و لیمو و … بکار رفته است. در این مقاله شما را بیشتر با مفهوم عطر خنک آشنا می کنیم. همراه میهن لیدی باشید.

انواع عطر و ادکلن تلخ همیشه جزو پرطرفدارترین‌ها در دنیای شگفت‌انگیز و رویایی عطر و ادکلن بوده‌اند. در دهه‌های اخیر، تمایل خانم‌ها به استفاده از انواع عطر و ادکلن تلخ بیشتر شده است. برخی از خانم‌ها دوست دارند که در روزهای گرم سال هم از رایحه دل‌انگیز ادکلن‌های تلخ لذت ببرند اما گمان می‌کنند که این محصولات، همگی گرم و مناسب فصل‌های پاییز و زمستان هستند.

عطر خنک یا عطر سرد چیست؟

به عطرهایی که در آن‌ها رایحه نارنج، هندوانه و لیمو به کار رفته است عطرهای سرد می‌گویند. عطر سرد به عطري ميگويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم.

عطر خنک مخصوص چه افرادی است؟

افراد علاقه مند به رایحه های خنک از عزت نفس بالا و غروری بسیار برخوردارند. این افراد مدیریت و برنامه ریزی برای اهداف و خواسته هایشان دارند.

میزبانی خارق العاده برای دوستان خود هستند. این افراد حس برتری جویی نسبت به بقیه افراد دارند و هر چیز خوبی را برای خود میخواهند. اغلب به گونه ای رفتار میکنند که انگار مسأله ای مهم در ذهنشان است.

افرادی درون گرا که به سختی میتوانید احساسات و خواسته هایشان را متوجه شوید. افرادی بدبین، وسواسی و بسیار منظم هستند. افرادی که از عطرهای خنک استفاده می کنند هیچگاه وقت خود را برای مسائل بیهوده هدر نمی دهند. آنها هدفشان مشخص است و برای رسیدن به آن، برنامه ریزی کرده و اصولی پیش می روند.

در فصول گرم سال از چه عطری استفاده کنیم؟

همانطور که همه ما می‌دانیم تابستان به خاطر دماهای شدید و بالای محیط احساس گرما می کنیم و دمای بدنمان بالا می رود. در این زمان، بانوان عزیز ترجیح می دهند از یک عطر خنک زنانه و آرامش‌بخش و بادوام استفاده کنند. هر شخصی فرومون های مخصوص به خود را دارد که او را نسبت به دیگران متمایز می کند. همچنین ترکیب این فرومون ها با عطر باعث می شود هر فرد بوی مخصوص و متفاوتی داشته باشد.

فصل تابستان داشتن طراوات و شادابی را ایجاب می کند؛ عطری که رایحه دلچسبی را دارد به عنوان مظهری از عطری کامل تلقی می‌شود.  روغن های اسانس و عطرها هنوز بخش مهمی از زندگی روزمره مردم هستند و همان طور که مد از زمستان تا تابستان تغییر می کند عطر شما هم باید از زمانی به زمان دیگر تغییر کند.

اگر عطری بسیار قوی و گرم باشد، در تابستان قوی تر حس می شود. بنابراین رایحه های تابستانی در مقایسه با عطرهای زمستانی معمولا خنک‌تر و با طراوت هستند. در تابستان رایحه های موجود در عطر خنک زنانه از قبیل گل یاسمن، سنبل و مریم محبوب زنان اند. در این فصل باید از انتخاب رایحه هایی مانند وانیل که طبع گرم دارند خودداری کنید.

معمولا در تابستان، استفاده از رایحه هایی مانند دارچین، وانیل ، مشک، چوب صندل و مشابه این ها پیشنهاد نمی شود. این رایحه ها احساس گرمای بیشتری ایجاد می کنند و باعث نارضایتی فرد می شوند. رایحه های ملایم مرکبات، لیمو، پرتقال، گریپ فروت و گل ها و… نیز برای این فصل مناسب هستند و به علاقه مندان به این نوع رایحه ها پیشنهاد می شود.

عطر با رایحه سرد و خنک مخصوص چه زمانی است ؟

های سرد مناسب برای فصول گرم یا مناطق گرمسیر می باشند. عطر خنک مناسب برای چه مکانی است؟ غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده ميشوند عطرهاي سرد و ترش هستند.

بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل ميکنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا ميکنند. با استشمام عطرهاي خنک ياد مرکبات مي افتيد.

عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی نیز می‌شوند. لابد دیده‌اید كه در باشگاه‌های ورزشی، هوای داخل باشگاه را معمولا با رایحه‌های سرد و ترش مطبوع می‌كنند. عطرهایی با طعم گل‌های وحشی می‌توانند حس صمیمیت بیشتری به محیط القا كنند.

عطر زنانه برای تابستان چه عطری است؟

فصل تابستان علاوه بر زیبایی‌های وصف ناپذیرش ایرادی بزرگی نیز به همراه دارد! آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسا که تحملش کمابیش برای همه سخت و معمولا غیر قابل تحمل است.

صرف نظر از سیستم‌های خنک کننده و نوشیدنی‌های پر از یخ و خنک، داشتن یک عطر خنک نیز می‌تواند تاثیر زیادی در به زانو درآوردن گرما و لذت بردن از فصل تابستان داشته باشد و در خوب سپری کردن فصل تابستان کمک بزرگی به شما کند.

همانطور که مدل لباس، رنگ مو و آرایش ما در هر فصل با فصل دیگر متفاوت است، عطر و ادکلن هم از جمله مواردی است که باید با تغییر فصل تغییرش دهیم. مثلا اگر در فصل زمستان بیشتر از عطرهایی با رایحه گرم و شیرین استفاده می‌کنید، در فصل تابستان هم، بهتر است به دنبال رایحه‌های خنک‌تر باشید.

وقتی صحبت از عطرهای تابستانی می‌شود ذهن انسان ناخود آگاه متوجه رایحه‌هایی می‌شود که احساس خنکی و تازگی را تداعی می‌کنند.  از آنجایی که عطر و ادکلن همواره برای خانم‌ها بسیار با اهمیت است، معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان به عطری که می‌زنند توجه می‌کنند و با تغییر فصل و نزدیک شدن به فصل گرما و موضوع مهم تغییر عطر و ادکلن، بیشتر از آقایان به دنبال خرید ادکلن زنانه خنک برای تابستان هستند. اگر شما هم جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که برای خرید عطر و ادکلن از قبل برنامه ریزی می‌کنید، باید به این نکته توجه کنید که اواخر زمستان و شروع فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای خرید عطر و ادکلن خنک زنانه برای تابستان است.

شاید عنوان و ماندگار برای تابستان برای شما کمی عجیب به نظر برسد. اما برندهای معتبر عطر و ادکلن در سراسر دنیا، با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی همواره پیشنهادات و محصولات جدیدی را به بازار عطر و ادکلن ارائه می‌دهند.

عطر های خنک زنانه برای تابستان دارای یکسری ویژگی‌هایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به عطر خنک و در عین حال ملایم، عطری با بوی خوش نرگس و مریم، عطری با بوی میوه‌ها و استفاده از اسانس‌های ترکیبی برای تهیه عطر اشاره کرد.

معرفی عطر خنک مردانه

شنل بلو یک عطر خنک مردانه است که در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. این عطر چوبی معطر و خنک، خیلی سریع توانست نظر بسیاری از آقایان سخت‌پسند و شیک‌پوش در زمینه انتخاب ادکلن خنک مردانه را به خود جلب کند. در ، روایح منحصر به فرد، جدید و جذابی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شما نتوانید به سادگی از کنار این عطر مردانه با رایحه خنک و جادویی آن بگذرید.

آمیزه‌های چوبی، مرکباتی، گیاهی و ادویه‌ای که در این عطر در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند، بدون اغراق شگفتی بی‌نظیری را برای یک عطر کاملا شیک و برازنده خلق کرده‌اند. آقایان جوان و با سلیقه‌های خاص می‌توانند از این عطر، هم به صورت روزانه و هم در مناسبت‌های مختلف استفاده کنند و از جذابیت آن به خاطر پخش بوی مناسب و ماندگاری خوبش لذتش ببرند.

در این عطر خنک مردانه فرانسوی، روایحی مانند لیمو ترش، نعنا هندی،‌ نعنا، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ‌فروت، لابدانیوم، جوز و فلفل صورتی در کنار روایح چوبی خودنمایی می‌کنند تا با اولین اسپری آن، رویایی یک قرار عاشقانه در یک باغ خنک با رایحه‌های خنک و دل‌فریب برای‌تان تداعی شود.

مقاله پیشنهادی:

2- عطر خنک کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس مردانه با حجم ۱۲۰ و ۱۰۰ میلی لیتر و غلظت ادو پرفیوم و گروه بویایی مدیترانه ای میوه ای از ای است که به شدت بین آقایان محبوب می باشد و اکثرا آقایان دوست دارند که این عطر را امتحان کنند و آن را بین کالکشن عطر های خود داشته باشند.

ترکیبات کرید اونتوس شامل نت های زیر می باشد:

نت اولیه : سیب ، آناناس ، ترنج ، انگور سیاه

نت میانی : نعناع هندی ، توس ، گل یاس ، گل رز

نت پایه : گلسنگ ، عنبر ، وانیل ، مشک

این عطر جز عطرهای لوکس و‌ گران قیمت بوده که میتواند به راحتی حس خنکی رو به شما انتقال دهد.

3- عطر مردانه اینوکتوس پاکورابان

جزو ادکلن‌های خنک مردانه، جذاب، خوشبو و با پخش و ماندگاری بوی بالا برای روزهای گرم سال است. این عطر خنک مردانه و اسپانیایی در سال 2013 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی چوبی آبزی قرار گرفت. اینویکتوس، عطری مناسب برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان است که می‌خواهند استایل شیک تابستانی خود را به خوبی حفظ کنند و در عین حال، با عطر انتخابی‌شان باعث آزار دیگران نشوند.

در نت ابتدایی این عطر، رایحه دل‌انگیز و خنک آب دریا در کنار رایحه نارنگی ماندارین و گریپ‌فروت جای گرفته است. در نت میانی، رایحه یاس و برگ خشک برگ‌بو خودنمایی می‌کنند. رایحه پایانی هم از ترکیب کهربا، نعنا هندی، خزه درخت بلوط و چوب گایاک تشکیل می‌شود تا در نهایت، یک عطر مردانه با رایحه خنک و سبک را پیش روی شما بگذارد.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک عطر خنک مردانه یا یک ادکلن مردانه خنک چیست؟

اگر به دنبال خرید ادکلن های خنک مردانه هستید یا می‌خواهید یک عطر خنک مردانه و منحصر به فرد را برای این تابستان پیدا کنید، به‌خاطر داشته باشید که عطرهای حاوی آمیزه‌های گیاهی، مرکباتی، چوبی یا آبزی می‌توانند انتخاب‌های بهتری برای روزهای سرد سال باشند. عطرهایی که رایحه توت‌ها یا میوه‌های قرمز را هم در خود جای داده‌اند، خنکای دلپذیری دارند و برای تابستان، مناسب‌تر هستند.

1- جنیفر لوپز دسئو زنانه

کمپانی آمریکایی جنیفر لوپز، همیشه عطرهای موفق و پرطرفداری در بازار عطرهای زنانه داشته است. این کمپانی در سال 2008 و با معرفی دسئو به بازار، مدعی ارائه بهترین ادکلن تلخ و خنک زنانه شد و به سرعت هم توانست انتظار بسیاری از مخاطبان خاص‌پسند و شیک‌پوش خود را با کمک این عطر اغواکننده، برآورده کند.

دسئو زنانه در گروه عطرهای گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک عطر تلخ و خنک زنانه، گزینه مناسبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های تابستانی باشد.

تنوع روایح موجود در این ادکلن تلخ و خنک زنانه باعث می‌شود که شما بلافاصله پس از افشاندن آن روی پوست یا لباس‌تان، حس خوش قدم زدن در باغ‌های گل و میوه تابستانی و نوشیدن یک لیوان چای ذغالی در کنار رودخانه‌ای خنک را تجربه کنید. طرفداران ادکلن‌های زنانه خنک و تلخ که رایحه‌ای جنگلی و گیاهی دارند، می‌توانند این عطر را به عنوان عطر امضای خود در روزهای گرم سال در نظر بگیرند.

در عطر دسئوی زنانه، روایحی همچون ترنج، فریزیا، یوزو، چوب خیزران، گل ابریشم، شمعدانی، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، کهربا، نعنا هندی، خزه درخت بلوط، سدر و چوب صندل سفید، خودنمایی می‌کنند.

2- هوگو بوس وومن

هوگو بوس وومن یا همان بوس زنانه یک عطر تلخ و خنک زنانه و مناسب برای فصل تابستان است. این ادکلن زنانه سرد و تلخ، 21 سال پیش توسط کمپانی آلمانی خود به بازار عطرهای خنک زنانه معرفی شد. بوس زنانه از سوی برخی از خانم‌های جوان، شیک‌پوش و شاداب، به عنوان بهترین عطر زنانه خنک و تلخ معرفی می‌شود.

ادکلن خنک مردانه معروف | انواع عطر سرد

این عطر دلربا در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد و می‌تواند عطری مناسب برای استفاده روزانه یا استفاده در مراسم و مناسبت‌های دوستانه باشد. در نت ابتدایی این عطر شامه‌نواز از روایحی ملایم و لطیف مانند نارنگی ماندارین و انبه استفاده شده است.

در نت میانی، روایحی کاملا زنانه و شیک همچون فریزیا و برگ بنفشه در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. نت پایانی هم از ترکیب روایح شیکی مانند سدر و چوب صندل سفید تشکیل شده است تا هوگوبوس، یک عطر زنانه سرد و تلخ را برای شب‌ها و روزهای گرم تابستانی پیش روی شما بگذارد. اغلب آقایان به عطرها و رایحه‌های تند و تلخ علاقه دارند و به دنبال خرید ادکلن تلخ مردانه هستند. عطر تلخ مردانه را می‌توانید به آسانی شناسایی است

مقاله پیشنهادی:

ادکلن های تلخ و خنک زنانه، جزو محصولات پرفروش در لیست خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه هستند. این محصولات، معمولا روایحی مانند روایح چوبی، دودی، قهوه، نعنا، میخک، گل صد پر، دارچین، ادویه‌های تند، ریشه درختان و رایحه گیاهان مختلف را در خود جای داده‌اند. معمولا یک عطر تلخ و خنک زنانه، گزینه مناسبی برای استفاده در مهمانی‌های رسمی تا نیمه‌رسمی به حساب می‌آید و شما می‌توانید با کمک آن، وقار و خوش‌پوشی خود را به رخ دیگران بکشید.

سخن پایانی ایران پرفیومز

ما در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم که عطر خنک چه ویژگی هایی دارد. شما می توانید برای به وبسایت ما مراجعه کنید و با قیمت های مناسب عطر مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا