استان ها

وکیل متخصص امور ملکی در تهران

وکیل خوب ملکی تهران

در بسیاری از پرونده های حقوقی و دعاوی مربوط به املاک و مستغلات که ضرر و زیان زیادی به نفع افراد دارد ، شما باید با یک وکیل خوب ملک در تهران مشورت کنید.

نحوه اقامه دعوی در دعاوی مدنی به دلیل حساسیت بالای روند دادرسی بسیار مهم است. به همین دلیل ، اگر به دلیل بی تجربگی نمی خواهید دعوای قضایی مشکل ناخواسته ای داشته باشد ، لازم است شخص باتجربه دادخواست شما را تنظیم کند. به دلیل وجود قوانین مختلف در دعاوی مدنی ، این وکیل یک متخصص دعاوی مدنی است که می داند ماده 100 قانون شهرداری در کجا اعمال می شود و در کجا باید از ماده 64 قانون مالیات های مستقیم استفاده کند! او می داند چه زمانی استدلال ها و گفته های خود را بیان کند تا حقوق موکلش پایمال نشود!

بهترین و حرفه ای ترین وکیل ملکی در تهران

متأسفانه در چنین مواردی خریدار ملک قبل از دانستن حقیقت هزینه خرید خانه را پرداخت می کند و بعداً هنگام ثبت سند مالکیت با تخلفاتی روبرو می شود. . به عنوان یک خریدار املاک و مستغلات ، باید نکات مهم را هنگام خرید یک دفتر حقوقی در نظر بگیرید.

قبل از انجام معامله باید از کامل بودن عنوان ملک و کامل بودن سند اطمینان حاصل کنید. حتی بهتر است در صورت امکان سند داخلی را ببینید. با توجه به مشکلات و دشواری هایی که ممکن است هنگام خرید یک دفتر حقوقی برای شما پیش بیاید ، اولین توصیه ما این است که از معاملات املاک و مستغلات در قالب وکالت نامه اجتناب کرده و از طریق سند رسمی ملک را خریداری کنید.

با این حال ، اگر در شرایطی هستید که به هر دلیلی می خواهید یک دفتر حقوقی بخرید ، توصیه می شود در اسرع وقت با سندی که به نام خود تنظیم کرده اید نام ملک را بگذارید و بنابراین خیال خود را راحت کنید. این توصیه می شود زیرا حتی اگر دارای وکالت نامه املاک و مستغلات باشید ، اگر یکی از طرفین فوت کند ، دست شما به عنوان خریدار ملک محدود نمی شود و نمی توانید مالک املاکی که خریداری کرده اید باشید.

سوالی پیش می آید که در تهران به کدام وکیل ملکی مراجعه کنیم در پاسخ به این سوال مقاله ای در سایت خبری دنیای 77 منتشر شده که در گوشه ای از آن در زیر اشاره می گردد :

در بسیاری از موارد دیده شده است که تمام سرمایه زندگی وی از دست می رود. به منظور پیشگیری از چنین زیان هایی می توانید پیش از انجام هرگونه معامله مربوط به املاک تهران با وکلای رسمی دادگستری مشورت نمایید. وکلای رسمی دادگستری و متخصص در زمینه ملکی با بررسی دقیق اسناد و مدارک و همچنین مفاد قرارداد تنظیم شده از ایرادات و مشکلات حقوقی بعدی جلوگیری کرده به نحوی که حقوق قانونی شما تضییع نخواهد شد. پیش از انجام معامله یا هرگونه اقدام حقوقی در دعاوی ملکی مربوط به املاک تهران به کدام وکیل مراجعه کنیم؟

دعاوی مربوط به املاک تهران کدام است؟ به طور کلی دعاوی مربوط به املاک تهران میتواند مربوط به عین یا منفعت ملک باشد. دعاوی مربوط به عین دعاوی ناشی از قراردادهای ناقل مالکیت نظیر خرید و فروش از طریق بیع و صلح است، و دعاوی مربوط به منفعت اختلافات ناشی از قرارداد اجاره خواهد بود. تخلیه، خلع ید، رفع تصرف عدوانی و ممانعت از حق و مزاحمت ملکی، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی انتقال و غیره.

Richard E. Palumbo Jr.

در حوزه املاک و مستغلات یکی از وکلای برجسته که از تجربیات بالایی برخوردار است ریچارد پالومبو است.

PALUMBO LAW بصورت پرخاشگرانه و منطقی از حقوق قانونی صاحبان خانه ، سرمایه گذاران املاک و مستغلات ، صاحبان مشاغل و مشاغل دارای مسائل پیچیده حقوقی حمایت و حمایت می کند. وکلای ما بیش از 100 سال تجربه حقوقی ترکیبی دارند و خدمات حقوقی ما را در سراسر RI ، MA و CT ارائه می دهند.

شرکت ما نمایندگان مشتریانی است که دارای قانون شرکتی و تجاری هستند ، کمک های اولیه در مورد انتخاب و تشکیل نهاد تجاری ، حمایت از علامت تجاری یا قرارداد مجوز ، تنظیم قرارداد و کمک به خرید و فروش یک تجارت یا دارایی تجاری.

وکلای وصیت نامه ما با دلسوزی از طریق فرآیند تحت مدیریت دادگاه موسوم به مشروطیت یا اداره املاک با شما حرکت می کنند. دارایی متوفی بسته به اندازه و پیچیدگی املاک ، قوانین محلی و برنامه دادگاه موصوف اداره و توزیع می شود.

وکلای باتجربه املاک و مستغلات ما به مشتریان ما مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی املاک و مستغلات گسترده را در موارد زیر ارائه می دهد: معاملات فروش املاک و مستغلات ، تعطیلات ، قراردادهای ساخت و ساز ، اجاره ها و معاملات مالی مبتنی بر وام. ما همچنین در دسترس هستیم تا به مسایل املاک و مستغلات مسکونی و تجاری کمک کنیم: دفاع از فروش مالیات و دادخواست برای سلب حق بازخرید ، دعوی حقوقی و جبران خسارت ، مالکیت نامطلوب ، سلب مالکیت وام ، 1031 مبادلات مالیاتی بدون مالیات ، مجموعه های مشاغل و تصرفات دارایی و صاحبخانه اختلافات پنهان

PALUMBO LAW وكلا در مورد از دست دادن بیمه آتش سوزی ، آب و املاك شما هستند. ما بدون موفقیت هیچ هزینه ای ارائه نمی دهیم! ما سالها تجربه ادعاهای خسارت دارایی را داریم – انکار ، تأخیر یا کم پرداخت؟ ما هرگز نماینده شرکت بیمه دارایی فقط بیمه شده نیستیم. ما به طور منظم به صاحبان خانه و مشاغل ، صاحبان املاک و مستغلات ، املاک و مستغلات ، سرمایه گذاران ، مشاغل و تنظیم کنندگان عمومی در رابطه با مطالبات خسارت دارایی از شرکت های بیمه مربوط به ادعاهای بیمه رد شده کمک می کنیم. وقتی شرکت بیمه شما “نه” گفت با Palumbo تماس بگیرید!

دکمه بازگشت به بالا