نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

در این مقاله به صورت کامل و با ارائه تصاویر راهنما، نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ کیلویی را به همراه معنی کلمات روی لباسشویی ال جی، انواع تنظیمات برنامه شستشوی لباسشویی ال جی و… را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

طرز کار ماشین لباسشویی

پس از ، نوبت به استفاده از آن می‌رسد. ممکن است این کار ساده بنظر بیاید. اما بسیاری از افراد، نحوه کار با لباسشویی ال جی را به درستی نمی‌دانند یا فکر می کنند که روش آنها درست است!

عمدتا در انتخاب بهترین برنامه شستشوی ماشین لباسشویی برای شستن پتو، حوله، کفش و… دچار اشتباه شده و مثلا به لباس‌های حساس و ظریف خود با انتخاب برنامه نامناسب آسیب می‌زنند.

برخی نیز مراقبت از دستگاه را به خوبی نمی‌دانند و هرگونه اشتباهی اعم از قرار دادن البسه زیاد درون دستگاه، وزنه‌های سنگین روی لباسشویی و… را مرتکب شده و موجب بروز مشکل و خرابی لباسشویی خود می‌شوند.

روش کار با لباسشویی ال جی به این صورت است که:

توجه کنید که در بسیاری از مدل‌های لباسشویی، در اواسط فرآیند شستشو امکان توقف وجود ندارد. پس از شروع سیکل، باز کردن درب لباسشویی برای اضافه یا کم کردن لباس ممکن نیست و باز کردن محفظه جاپودری هم اشتباه است.

البته به تازگی در برخی از مدل های جدید لباسشویی ال جی، قابلیت توقف در اواسط کار و اضافه و کم کردن لباس‌های داخل دستگاه نیز افزوده شده است.

اگر برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی به درستی اجرا نمی‌شود یا دستگاه عملکرد صحیحی ندارد، توصیه می‌شود از یک تکنسین کمک بگیرید تا به سایر قطعات آسیب جدی وارد نشود.

انواع برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

در ادامه تمامی برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی، ظرفیت‌های 6، 7، 8، 9 و 10.5 کیلویی به همراه مشخصات و تنظیمات آن بیان شده است:

برنامه شستشو عملکرد
برنامه شستشوی پنبه‌ای (Cotton) برای لباس‌های رنگی سبک (پیراهن، لباس شب، پیژامه و…) و لباس‌های کتان سفید نسبتا کثیف (لباس زیر) – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۹۵ درجه)
برنامه شستشوی پنبه‌ای کم مصرف (Cotton Eco) مشابه با برنامه پنبه‌ای است که در برخی مدل‌ها cotton + نامگذاری شده است – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – با مصرف حداقل انرژی عملکرد شستشوی بهینه را ارائه می‌کند.
برنامه شستشوی ضد چروک (Easy Care) جنس لباس مناسب: پلی آمید، اکریلیک، پلی استر – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – این برنامه برای پیراهن‌های پرمصرف روزانه که نیازی به اتو ندارند مناسب است.
برنامه شستشوی ترکیبی (Mix) برای انواع لباس به جز لباس‌های خاص (ابریشمی/ ظریف، لباس ورزشی، لباس‌های تیره، پشمی، پر/ پرده‌ها) – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه)
برنامه شستشوی لباس کودک (Baby Care) برای لباس‌های کودک (نسبتا کثیف) – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۹۵ درجه) – حذف لکه‌های چربی و آبکشی بهتر برای اقلام بزرگ چون روکش لحاف، متکا و … .
برنامه شستشوی ضد حساسیت (Skin Care) برای لباس‌هایی که مستقیما با پوست در تماس هستند (مثل لباس زیر، حوله، دستمال، ملحفه، بالش و روکش متکا) – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – حذف موثر مواد شوینده از روی لباس.
برنامه شستشوی بهداشتی (Hygiene) برای لباس‌های پنبه‌ای، لباس زیر، روکش بالشت، روتختی و البسه کودک – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد – این برنامه البسه را در دمای بالا می‌شوید.
برنامه شستشوی پر Duvet در لباسشویی ال جی برای موارد داخل رختخواب (مثل پر، بالش، پتو و روکش مبلمان) کثیف – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – این برنامه برای موارد چون پتو، لحاف و … مناسب است.
برنامه شستشوی لباس ورزشی (Sports Wear) این برنامه مناسب لباس‌های ورزشی و کفش کتانی است – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه)
برنامه شستشوی ظریف (Delicate) این برنامه با اسم gentle care هم نامگذاری شده است – دمای مناسب: ۳۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – مناسب برای لباس‌های زیر، بلوز و لباس‌های ظریف.
برنامه شستشوی پشمی (Wool) برای البسه پشمی قابل شستشو با ماشین لباسشویی – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – حتما از مواد شوینده مخصوص البسه پشمی استفاده کنید.
برنامه شستشوی سریع ۳۰ دقیقه‌ای (Quick 30) برای البسه رنگی که نسبتا کثیف هستند – دمای مناسب: ۳۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه)
برنامه شستشوی شدید ۶۰ دقیقه‌ای (Intensive 60) برای لباس‌های پنبه‌ای و ترکیبی (برنامه ویژه ۶۰ دقیقه‌ای برای لباس‌های معمولی) – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – برای شستشوی خودکار با حداقل مصرف انرژی این برنامه توصیه می‌شود.
برنامه آبکشی + خشک کن (Rinse+Spin) برای البسه عادی قابل شستشو – قابل استفاده برای لباس‌هایی که فقط به آبکشی نیاز دارند.
برنامه شستشوی مستقیم کم حجم (Direct Wear) برای البسه مخلوط پنبه، لباس‌های پلی استر، بلوز – دمای مناسب: ۲۰ درجه سانتی گراد – حداکثر ۳ یا ۴ تکه لباس – این برنامه به صورت سریع و در عرض ۸۰ دقیقه برای تعداد کمی لباس نسبتا کثیف، فرآیند شستشو و خشک کن را اجرا می‌کند.
برنامه شستشوی لکه‌بری (Stain Care) برای لباس‌هایی با پارچه مخلوط پنبه و لباس‌های غیر ظریف – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (۳۰ درجه تا ۶۰ درجه) – این برنامه قابلیت پاک کردن لکه از جمله لکه نوشیدنی، قهوه، آبمیوه، خاک و … را دارد.
برنامه شستشوی بیصدا (Silent Wash) برای لباس‌های پنبه‌ای ترکیبی، پلی استر ترکیبی، بلوز و …– دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه)
برنامه شستشوی البسه مشکی (Dark Wash) برای البسه تیره رنگ پنبه‌ای یا ترکیبی – دمای مناسب: ۲۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – این برنامه مانعِ تغییر رنگ البسه می‌شود و برای لباس‌هایی که احتمال سفید شدن دارند مناسب است.
برنامه دانلود شده (Download Cycle) در صورتی که هیچ برنامه خاصی را دانلود نکرده باشید، این گزینه به صورت پیش‌فرض، روی برنامه آبکشی + خشک کن (Rinse+Spin) قرار دارد.
برنامه شستشوی موارد رختخواب (Bedding) این برنامه مشابه با برنامه پر یا Duvet در لباسشویی‌های ال جی است. در برخی مدل‌ها نیز با نام bedcover نامگذاری شده است – برای شستشوی روتختی، ملافه، رولحافی و … مناسب است.

معنی دکمه های ماشین لباسشویی ال جی

حال که کلیت طرز استفاده و برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی را توضیح دادیم، لازم است با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی نیز آشنا شده و کارکرد دکمه‌های آن را به خوبی بدانید تا بتوانید استفاده صحیح و کاملی از دستگاه داشته باشید.

به دلیل تشابه و یکسان بودن لغات و واژه‌های روی لباسشویی ال جی، استفاده از این آموزش برای تمامی مدل‌ها و ظرفیت‌های 6، 7، 8، 9 و 10.5 کیلویی امکان پذیر است.

1.دکمه پاور (Power) ماشین لباسشویی ال جی

با فشردن این کلید، ماشین لباسشویی روشن و خاموش می‌شود.

با فشار دادن دکمه شروع یا توقف، امکان آغاز سیکل شستشو یا متوقف کردن آن را دارید. در صورتی که عمل توقف انتخاب شده باشد یا در پایان سیکل شستشو باشید، به مدت ۱ الی ۲ دقیقه درب باز نخواهد شد.

برنامه‌های مختلف بر اساس نوع لباس‌ها وجود دارند که به کمک ولوم چرخشی قابل انتخاب هستند. با انتخاب هر یک از برنامه‌ها لامپ مربوط به آن روشن می‌شود.

5.تنظیمات دلخواه (Options)

با استفاده از این کلیدها، می‌توانید تنظیمات دلخواه را پس از انتخاب برنامه اصلی شستشو اعمال کنید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ال جی خود را به کاراباما بسپارید پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

تنظیمات برنامه خشک کن ماشین لباسشویی ال جی

  1. عادی یا نرمال: این گزینه را برای کاهش زمان و انرژی مصرفی هنگام سیکل خشک کردن لباس‌ها انتخاب کنید.
  2. آماده اتو: برای البسه کتان و پنبه‌ای که در انتهای سیکل آماده اتو باشند. (برای اینکه لباس‌ها آماده و به راحتی قابل اتو باشند، خشک کردن را در شرایط مرطوب اتمام می‌کند.)
  3. دمای پایین: برای پارچه‌های حساس و ظریف و الیاف مصنوعی است.
  4. نرمال بهینه: مشابه با برنامه خشک کن عادی با قابلیت مصرف انرژی کمتر.

برای انتخاب برنامه خشک کن لباسشویی ال جی، به این موارد نیز توجه داشته باشید:

معنای نشانه‌ ها یا علائم روی لباسشویی ال جی

  1. ولوم یا گردونه برنامه‌ها
  2. دکمه شروع/ مکث
  3. دکمه خشک کن یا چرخش
  4. دکمه انتخاب دما
  5. دکمه روشن/ خاموش
  6. دکمه آبکشی بهداشتی
  7. دکمه پیش شستشو یا خیس خوردن
  8. دکمه حداکثر توان
  9. دکمه ضد چروک
  10. دکمه‌های مربوط به قفل کودک
  11. دکمه‌های مربوط به شستشوی دیگ
  12. دکمه تاخیر زمانی

هنگام انتخاب برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی در این مدل، به موارد زیر توجه داشته باشید:

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی، نمونه سوم:

معنی نشانه‌ها یا علائم روی ماشین لباسشویی ال جی در نمایشگر این مدل:

هنگام انتخاب برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی در این مدل، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. این مدل از لباسشویی‌های ال جی دارای صفحه لمسی بوده و با لمس نمایشگر می‌توان هر یک از آنها را انتخاب کرد که در این صورت چراغ دکمه انتخاب شده روشن خواهد شد.
  2. برای شروع سیکل شستشو یا توقف موقت آن از دکمه Start/ Pause استفاده می‌شود. در حالت مکث، پس از گذشت ۴ دقیقه لباسشویی به صورت خودکار خاموش خواهد شد.
  3. برنامه شستشوی سریع یا Turbo Wash از تنظیمات اضافی این مدل لباسشویی‌های ال جی بوده که مشابه با برنامه Intensive 60 در مدل‌های دیگر است و البسه را در کمتر از یک ساعت می‌شوید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی:

  1. ولوم انتخاب برنامه ها
  2. دکمه شروع/ توقف
  3. دکمه خشک کن یا چرخش و تخلیه
  4. دکمه آبکشی بهداشتی
  5. دکمه عملکرد شستشوی قوی (حداکثر توان)
  6. دکمه آبکشی اضافی
  7. دکمه پیش شستشو یا خیس خوردن
  8. دکمه ضد چروک و چین خوردگی
  9. قفل کودک
  10. دکمه روشن/ خاموش
  11. دکمه تاخیر زمانی

عملکرد دکمه های لباسشویی ال جی

در بخش قبل با چهار نمونه از پنل‌های کنترلی ال جی آشنا شدیم و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی را بیان کردیم. در این قسمت آموزش عملکرد دکمه‌های لباسشویی ال جی را که در تمامی مدل‌ها یکسان‌اند، بیان شده است.

دکمه نوع عملکرد مراحل کار
دکمه تاخیر زمانی Delay با استفاده از این دکمه لباسشویی پس از مدت زمان معلومی، به صورت اتوماتیک شروع به کار کرده و شستشو را انجام دهد. دستگاه را روشن کرده و برنامه مورد نظر شستشو را انتخاب کنید. کلید تاخیر زمانی که با اسامی مختلفی چون Delay End، Time Delay، Delay یا صرفا شکل یک ساعت روی دستگاه مشخص شده را فشار داده و زمان مورد نظر را انتخاب کنید.
دکمه پیش شستشو (Pre Wash) اگر البسه خیلی کثیف باشند، استفاده از گزینه پیش شستشو یا خیس خوردن مناسب است. پس از روشن کردن دستگاه و انتخاب برنامه شستشو، دکمه پیش شستشو یا Pre Wash را فشار دهید.
دکمه ضد چین و چروک (Crease Care) برای جلوگیری از چین و چروک لباس‌ها پس از روشن کردن دستگاه و انتخاب برنامه شستشو، دکمه ضد چروک یا Crease Care را انتخاب کنید و دکمه شروع/ توقف را بفشارید.
دکمه شستشوی بهداشتی (Medic Rinse) برای پاکیزگی بیشتر در حالت آبکشی، از این قابلیت برای افزایش تاثیر تمیزی البسه در تمامی برنامه‌ها به جز Wool، Delicate، Sports Wear، Duvet، Quick 30 و Intensive 60 می‌توان استفاده کرد.
دکمه شستشو با حداکثر توان (Intensive) برای شستشوی البسه زیاد یا لباس‌هایی که خیلی کثیف هستند انتخاب این گزینه با توجه به برنامه انتخابی باعث افزایش مدت زمان شستشو می‌شود.
دکمه انتخاب دما (Temp) دکمه انتخاب دما، دمای فرآیندهای شستشو و خشک کن را برای برنامه انتخاب شده تعیین می‌کند. این دکمه را تا انتخاب دمای مناسب خود فشار دهید تا چراغ دمای مورد نظر روشن شود.
دکمه چرخش یا آبگیری (Spin) امکان تعیین دور چرخش لباسشویی برای برنامه‌های مختلف جهت آبگیری و خشک کردن با زدن کلید چرخش یا Spin به صورت مداوم، تا رسیدن به دور بر دقیقه مدنظر خود و سپس انتخاب دکمه شروع، می‌توانید آبگیری را تنظیم کنید.
دکمه آبکشی اضافی (+Rinse) به کمک این دکمه می‌توانید یک مرتبه مراحل آبکشی البسه را افزایش دهید. این دکمه را به مدت چند ثانیه فشار دهید تا مراحل آبکشی افزایش پیدا کند.
دکمه افزودن البسه (Add Item) اضافه کردن البسه جدید به لباسشویی وقتی ال ای دی روشن است، کلید افزودن لباس یا Add Item را فشار دهید. لباس‌ها را اضافه یا کم کنید و سپس دکمه شروع/ مکث را فشار دهید.
دکمه برنامه دلخواه (Favorite program) تنظیمات برنامه دلخواه خود را یکبار برای همیشه در دستگاه ذخیره کرده و برای دفعات بعدی به آن دسترسی داشته باشید. دستگاه را روشن کرده و یک برنامه را انتخاب کنید. تنظیمات اضافی و گزینه های دلخواه (نحوه شستشو، تعداد آبکشی، ضد چروک و…) را انتخاب کنید. کلید Favorite را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید.

دکمه های ترکیبی ماشین لباسشویی ال جی

برخی قابلیت‌های ماشین لباسشویی ال جی با فشار دادن یا نگه داشتن همزمان چند دکمه فعال می‌شود.

قفل کودک، تمامی دکمه‌های دستگاه به جز دکمه روشن/ خاموش را از کار می‌اندازد. حتی با خاموش شدن دستگاه و روشن شدن مجدد آن، قابلیت قفل کودک فعال است و تا غیر فعال نکردن آن به این حالت باقی خواهد ماند.

شستشوی دیگ، برنامه ویژه‌ای است که به کمک آن داخل دیگ لباسشویی را تمیز می‌کنید. در این برنامه به کمک میزان بیشتری از آب با دمای بالا و در سرعت چرخش بالا، تمامی نقاط داخلی دیگ لباسشویی تمیز می‌شوند.

مراحل کار:

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات تخصصی و فوری کاراباما امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته (7 صبح تا 12 شب)

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی معنای دکمه‌های ماشین لباسشویی و نحوه انتخاب برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی پرداختیم تا بتوانید به درستی از لباسشویی و قابلیت‌های متعدد آن استفاده کنید.

سوالات متداول

در صورتی که البسه خیلی کثیف باشند، استفاده از گزینه پیش شستشو یا خیس خوردن مناسب است. در این مواقع باید پودر شستشو نیز در محفظه جاپودری اضافه شود.

برای فعال یا غیر فعال کردن قفل کودک کلید یا کلیدهای مربوط به آن را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید. پس از فعال شدن، عبارت CL روی نمایشگر ظاهر می‌شود و هنگام غیر فعال شدن قفل کودک، زمان باقی مانده از شستشو نشان داده خواهد شد.

برای پاکیزگی بیشتر در حالت آبکشی، استفاده از گزیناگر با  آشنا باشید، به راحتی می توانید برنامه متناسبی را جهت شست و شو لباس ها انتخاب کنید. لباسشویی ال جی پیچیدگی های خاص خود را دارد. همین طور هر یک از دکمه های آن، کاربرد خاص و منحصر به فردی دارند که لازم است نحوه کار با تک تک آن ها را بدانید.

برای کارایی بهتر از این دستگاه، توصیه می کنیم حتما راهنمای فارسی استفاده از ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی را مطالعه کنید. اما اگر دفترچه راهنمای فارسی آن را در اختیار ندارید، نمایندگی به کمک تکنسین های خود، به طور کامل شیوه کار با این وسیله را در ادامه شرح داده است.

آموزش ایمنی کار با ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی

نکات زیر را پیش از این که کار با دستگاه لباسشویی ۸ کیلویی ال جی را آغاز کنید، مد نظر قرار دهید. رعایت آن ها ایمنی شما و دستگاه را در طول استفاده تضمین خواهند کرد:

راهنمای نصب ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی

برای این که کار با لباسشویی ۸ کیلویی ال جی را آغاز کنید، باید پیش از هر کاری نصب آن را به صورت اصولی و صحیح انجام دهید. در ادامه نکاتی که به نصب صحیح لباسشویی ۸ کیلویی ال جی کمک می کنند را درج کرده ایم:

نحوه شروع به کار با ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی

نکات و اصولی وجود دارند که برای شروع به کار و استفاده از لباسشویی ال جی آن ها را بدانید:

لباسشویی ال جی را خالی روشن کنید

پیش از این که اولین شست و شو لباس ها را به واسطه ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی انجام دهید، یک چرخه شست و شو انتخاب کنید. صبر نمایید تا دستگاه بدون هیچ البسه ای، این چرخه را به اتمام برساند. در این صورت آب باقی مانده از زمان ساخت، تخلیه می شود. ضمن این که باید از مواد شوینده مخصوص لباسشویی های درب از جلو استفاده کنید.

طبقه بندی لباس ها را فراموش نکنید

از اصول حائز اهمیتی که باید در زمان کار با ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی به آن توجه فراوانی داشته باشید، تفکیک لباس ها از نظر جنس پارچه، سطح کثیفی، رنگ و اندازه است.

استفاده از مواد شوینده برای شستن لباس ها

حتما بر اساس حجم لباس هایی که داخل دیگ لباسشویی ال جی ریخته اید، مقدار مناسبی از مواد شوینده داخل جا پودری بریزید. در صورت نیاز به استفاده از سفید کننده و یا نرم کننده، هر کدام باید در جایگاه خود ریخته شوند.

لباسشویی ال جی را روشن کنید

برای این که ماشین لباسشویی ال جی را روشن کنید، باید دکمه پاور (Power) را فشار دهید.

چرخه شست و شو را انتخاب کنید

با مکرر فشردن دکمه سلکتور و یا چرخاندن آن، چرخه شست و شو متناسب با لباس ها را انتخاب نمایید.

شروع به کار چرخه در لباسشویی ال جی

تمام شدن چرخه شست و شو

زمانی که چرخه شست و شو به اتمام می رسد، ملودی و صدایی شنیده می شود. با شنیدن این صدا، بلافاصله لباس ها را از دیگ لباسشویی ال جی خارج کنید تا چین و چروکی ایجاد نشود. پس از تخلیه لباس ها، حتما درب را باز بگذارید تا داخل دیگ خشک شود.

معرفی دکمه های پنل ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی

روی پنل لباسشویی ال جی دکمه های متعددی دیده می شود که کارایی آن ها به شرح زیر است:

برای روشن و خاموش کردن دستگاه باید دکمه power فشار داده شود.

تنظیمات، زمانی باقی مانده از چرخه شستشو، ارور ها و دیگر بر روی صفحه نمایش، نشان داده می شوند.

برای کار با ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی، با کمک تنظیمات، چرخه شست و شو مناسب را انتخاب کنید.

راهنمای برنامه های شستشو لباسشویی ال جی

برنامه های متعددی برای شستن پارچه ها و لباس های مختلفی در ماشسن لباسشویی ال جی تعبیه شده اند. هر یک از چرخه های ایجاد شده با نام و اسمی مشخص در دستگاه نشان داده شده اند:

راهنمای تعمیر لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی، هم چون سایر لوازم برقی خانگی دیگر، ممکن است دچار ایراداتی هم چون روشن نشدن، نشتی آب، صدا دادن، تخلیه نکردن، لرزش زیاد و خرابی های دیگری شود که شما مجبور به استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شوید.

بهترین اقدام برای برطرف کردن عیب و ایراد این دستگاه، تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران است. این نمایندگی شعب متعددی در مناطق مختلف پایتخت دارد. از این رو در کوتاه ترین زمان ممکن، خرابی ایجاد شده در عملکرد لباسشویی ال جی را با تکیه بر دانش تکنسین و متخصص خود برطرف خواهد کرد.

آی پی امداد، کلیه خدمات مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال جی را با ضمانتنامه و گارانتی ارائه می دهد. علاوه بر این، تعمیرکاران ماشین لباسشویی ال جی نیز در زمان تعویض قطعات معیوب، از نوع فابریک و اورجینال آن ها استفاده می کنند.

محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و فاکتور صادر شده، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی انجام می گیرد. هم چنین این مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران، خدمات مقرون به صرفه ای را جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های کاربران در نظر گرفته است.

پس از ثبت شدن درخواست کاربر، اطلاعات و مشخصات تکنسین مربوطه پیامک خواهد شد. تا هماهنگی های لازم به منظور مراجعه حضوری وی و ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل، انجام شود.

در واقع با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در محل، نیازی برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه و جا به جایی این دستگاه نبوده و حتی شرایط مشاهده مراحل عیب یابی لباسشویی ال جی از نزدیک برای شما فراهم خواهد شد.

 

 

خروج از نسخه موبایل