راهنمای خرید ماشین لباسشویی با هر نوع سلیقه ای

مقدمه ای بر راهنمای خرید ماشین لباسشویی

مطالعه ی راهنمای خرید ماشین لباسشویی قبل از خرید این محصول، یک امر ضروری به حساب می آید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهم در این زمینه را متوجه شوید. تولید ماشین لباسشویی، یک ایده ی بسیار کارآمد می باشد که باعث سهولت در انجام کار ها شده است. این محصول در ابعاد مختلف و با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود است. همچنین ویژگی های دیگری مانند برنامه های متنوع شستشو نیز این محصول را منحصر به فرد، می سازد.

یکی از محصولاتی که برای برای خرید از فروشگاه های معتبر و معروف همچون ایمالز، دیجیکالا، بامی تک و یا مجله زومیت که میتوانید در مورد لباسشویی بیشتر بدانید و برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه بامی تک مراجعه کنید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی از نظر میزان ظرفیت

در این بخش از راهنمای خرید ماشین لباسشویی، می خواهیم نگاهی به ظرفیت این محصول بیندازیم. بسته به تعداد افراد یک خانواده، ظرفیت ماشین های لباسشویی متغیر می باشد. وسایل بزرگ و حجیم نیز در انتخاب نوع ظرفیت ماشین لباسشویی، موثر می باشند. همانطور که پیشتر هم بیان کردیم، بسته به تعداد افراد، ظرفیت ماشین های لباسشویی به کیلوگرم تعیین می شود. وزن لباس ها و سنگین بودن آن ها، ارتباط مستقیمی با ظرفیت ماشین لباسشویی دارد.

به طور کلی راهنمای خرید ماشین لباسشویی در بخش ظرفیت، بدین گونه می باشد که در صورت جمعیت کم، از ظرفیت های پایین تر و در صورت داشتن جمعیت بیشتر، از ظرفیت های بیشتر استفاده گردد. اگر نگاهی به تصویر زیر بیندازید، به خوبی متوجه ابعاد گوناگون این موضوع خواهید شد. برای تعداد کم ( یک الی دو نفر ) از ظرفیت 5 الی 6 کیلوگرم استفاده می شود. برای خانواده های کوچک ( تا 3 نفر ) از ظرفیت 7 کیلوگرم استفاده می شود. در نهایت برای خانواده های بزرگتر ( تا 5 نفر ) از ظرفیت 10 کیلوگرم به بالا استفاده خواهد شد.

البته اگر دقت کرده باشید، در سمت راست تصویر، راهنما به صورت لباس بیان شده است. این راهنما نیز می تواند مفید باشد و از آن برای استفاده با حداکثر کارایی، بهره گرفته شود.

قیمت ماشین لباسشویی

مورد دوم در راهنمای خرید ماشین لباسشویی، قیمت محصول می باشد. بسیاری از افراد در نگاه اول، قیمت برایشان مهم ترین فاکتور می باشد. باید به این مورد توجه داشته باشیم که هزینه ی مواد اولیه ی ماشین لباسشویی گران تر، بیشتر می باشد.  البته کیفیت بالاتر نیز در ماشین لباسشویی گران تر، مشهود می باشد. محصولات گرانتر از برند های معتبر، معمولا دارای مشکلات کمتری می باشند. همینطور این محصولات دارای مصرف بهینه تر از آب و انرژی و مواد شوینده می باشند و عمر دستگاه را افزایش می دهند.

میزان فضای اشغال کننده توسط محصول

یکی از نکات بسیار مهم که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی آورده ایم، فضای اشغال کننده توسط این محصول می باشد. قبل از تهیه ی ماشین لباسشویی، باید مکان و مقدار فضایی که در دسترس دارید را تخمین بزنید و بر اساس آن، اقدام به خرید نمایید. معمولا افرادی که خانه های کوچک تری دارند، اقدام به خرید ماشین لباسشویی کوچکتری می نمایند. برخی از ماشین های لباسشویی، از طرف بالا درب دارد و این امر باعث کوچکتر شدن محصول می شود.

حتما در هنگام خرید ماشین لباسشویی، ابعاد آن را با ابعاد مورد نظر خود مقایسه نمایید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی از نظر نوع

ماشین های لباسشویی، از نظر تکنولوژی شستشوی لباس ها، به دو دسته ی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می شوند. در ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک، بخش شستشو و خشک کن مجزا از یکدیگر می باشند. برای همین باید پس از شستشو، به وسیله ی دست آن را درون بخش خشک کن قرار داد. عملکرد ساده، تعمیرات ساده و مصرف کمتر انرژی، از جمله ویژگی های این نوع از ماشین لباسشویی می باشد.

در طرف دیگر، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را داریم که شستشوی لباس ها را آسان تر نموده است. این نوع از ماشین های لباسشویی، فضای کمتری را استفاده می کنند. همچنین حالت های مختلفی برای شستشو دارند و امکان استفاده هنگام خروج از منزل نیز فراهم است. به همین منظور، افراد برای خرید، می توانند مطابق با راهنمای خرید ماشین لباسشویی، نوع آن را تعیین نمایند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی از نظر نوع قرارگیری درب

بخش دیگری از راهنمای خرید ماشین لباسشویی، نوع قرارگیری درب آن ها می باشد. به طور کلی مزایا و معایب این دو نوع را در بخش زیر آورده ایم:

درب از بالا:

– قیمت کمتر

– زمان شستشوی کمتری دارند و انعطاف پذیری آن ها بیشتر است.

– دارای ویژگی افزودن لباس در حین شستشو می باشد.

– قدرت شستشوی آن ها کمتر است.

درب از جلو:

– دارای برنامه های متعددی برای شستشو می باشند.

– امکان خشک کردن لباس ها را دارا می باشند.

– دارای اندازه ی مناسب تر و مصرف انرژی کارآمدتر می باشند.

– دارای قابلیت شستشوی بهینه می باشند.

نمایی از ماشین لباسشویی با درب جلو و درب بالا

ویژگی ها و برنامه های شستشو

همواره در خرید هر محصول، داشتن آپشن بیشتر، مزیت محسوب می شود. در راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی نیز این امر تحقق می یابد. ویژگی هایی همچون Addwash ، Miele ، TwinDos از جمله ویژگی هایی می باشد که به تازگی ماشین های لباسشویی سامسونگ به آن ها مجهز شده اند. در زیر، به برخی از جذاب ترین ویژگی های ماشین های لباسشویی اشاره شده است:

– قابلیت شستشو با تاخیر

بوسیله ی این ویژگی، فرد قادر خواهد بود در زمان مناسب، اقدام به شستشو نماید. به عنوان مثال هنگامی که پیک مصرف برق می باشد، شستشو آغاز نشود.

– کنترل دما

این ویژگی هنگامی نیاز می شود که برای شستشوی نوعی لباس، به آب گرم یا آب سرد نیاز باشد. ماشین لباسشویی هوشمند دارای این ویژگی می باشد و به صورت خودکار، دما را تنظیم می نماید.

– منطق فازی

بوسیله ی این ویژگی، ماشین لباسشویی به صورت خودکار میزان کثیفی را پیش بینی می نماید. پس از این پیش بینی، مقدار لازم از مواد شوینده و آب را ترکیب می نماید تا لباس ها، کاملا پاکیزه شوند.

– شستشوی سریع

بوسیله ی این قابلیت، اگر فرد نیاز فوری به لباس خود داشته باشد، برنامه ی شستشوی سریع ترتیب داده می شود تا علاوه بر پاکیزگی، در مصرف زمان نیز صرفه جویی شود.

– صفحه نمایش دیجیتال

به وسیله ی صفحه نمایش دیجیتال، فرد به راحتی قادر به کنترل فرامین خود و شرایط کنونی ماشین لباسشویی می باشد.

سایر موارد

علاوه بر موارد فوق که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی گنجانده شده است، موارد دیگری نیز وجود دارد که به خرید بهتر، کمک می نمایند. جنس بدنه، نوع چرخش ماشین لباسشویی،  مقدار مصرف انرژی، نوع برند، خدمات پس از فروش، از جمله این ویژگی ها می باشد.

در انتها امیدواریم از خواندن این مقاله، رضایت کامل را داشته باشید و این محتوا توانسته باشد در افزایش معلومات شما، قدمی بردارد.

https://www.lowes.com/n/buying-guide/washing-machine-buying-guide

خروج از نسخه موبایل