عمومیکسب و کار برتر

نحوه استفاده از اسپری تاخیری ویگا 50000

بین 30 تا 40 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود دچار انزال زودرس می شوند. انزال زودرس می تواند مشکلات زیادی را در روابط بین زوجین ایجاد کند و تداوم زندگی زناشویی را تهدید کند. اگر مشکل زود انزالی مداوم باشد نیاز به درمان جدی زیر نظر روانشناس و روانپزشک دارد. اما انزال زودرس را می توان با استفاده از محصولاتی مانند اسپری تاخیری به خوبی کنترل کرد. اسپری تاخیری محصولی است که افراد می توانند بیشتر در رابطه جنسی از آن استفاده کنند که رضایت زن و خود مرد را به همراه خواهد داشت. با ما همراه باشید تا بدانید اسپری تاخیری چیست و چگونه از اسپری تاخیری استفاده کنیم.

اسپری آهسته چیست؟

اسپری تاخیری ویگا حساسیت و بی حسی را در حساس ترین نواحی آلت تناسلی کاهش می دهند و در نتیجه انزال را به تاخیر می اندازند. بنزوکائین یا لیدوکائین در اسپری های تاخیری استفاده می شود. این ترکیبات باعث آرامش و طولانی شدن رابطه جنسی می شوند. اسپری های تاخیری گاهی اوقات اسپری لیدوکائین نامیده می شوند. همچنین می توانید یک اسپری تاخیری را به صورت آنلاین و بدون نیاز به تجویز پزشک از داروخانه خریداری کنید. قیمت اسپری تاخیری بسیار مناسب است و همه افراد به راحتی می توانند آن را خریداری کنند.

آیا اسپری تاخیری واقعا کار می کند؟

آره؛ اسپری های تاخیری بسیار موثر هستند. یک مطالعه در سال 2016 بر روی مردان مبتلا به انزال زودرس نشان می دهد که استفاده از تاخیر برای تاخیر در انزال می تواند بسیار موثر باشد و منجر به تجربه جنسی بهتر بین شرکای جنسی شود.

در سال 2020، مطالعه دیگری نتایج مطالعه قبلی را تایید کرد. مطالعات نشان می دهد که اسپری تاخیری به مردان کمک می کند تا 65 درصد بیشتر در زندگی جنسی دوام بیاورند و 3 تا 4 دقیقه بیشتر دوام بیاورند و انزال را به تاخیر بیندازند. اما تاثیر اسپری تاخیری در افراد مختلف متفاوت است و نمی توان با قطعیت مشخص کرد که آیا این محصول برای همه آقایان چند دقیقه انزال را به تاخیر می اندازد یا خیر. شما چاره ای ندارید جز اینکه آن را امتحان کنید.

نحوه عملکرد اسپری تاخیری

سمپاشی تاخیری چگونه کار می کند؟ اسپری های تاخیری فروشگاه زوجیم حاوی داروهای بی حس کننده مانند لیدوکائین و بنزوکائین هستند و با مسدود کردن گیرنده درد در آلت تناسلی، ناحیه را بی حس می کند. وقتی آلت تناسلی کمتر تحریک می شود، انزال به تاخیر می افتد و مشکل انزال زودرس حل می شود.

ماده بی حس کننده موجود در اسپری تاخیری از طریق پوست ناحیه تناسلی جذب می شود. حدود 10-15 دقیقه قبل از رابطه جنسی، برای اثربخشی باید از اسپری تاخیری استفاده شود. اسپری های تاخیری دارای دوز کنترل شده و بیهوشی قوی هستند که بدون تاثیر منفی بر لذت نعوظ، انزال را به تاخیر می اندازد.

نوع اسپری تاخیری

2 نوع آئروسل با رهش تاخیری مورد تایید FDA وجود دارد:

بر پایه لیدوکائین

بر پایه بنزوکائین

اسپری های مبتنی بر لیدوکائین حاوی 10 تا 11 میلی گرم لیدوکائین و اسپری های بر پایه بنزوکائین با رهش تاخیری حاوی 7.5 درصد بنزوکائین غلیظ هستند. اما هر نوع اسپری تاخیری همین تاثیر را دارد. وقتی مردان از نظر جنسی هیجان زده می شوند، اعصاب به مغز سیگنال می دهند تا آلت تناسلی را تحریک کند. لیدوکائین و بنزوکائین از ورود سدیم به انتهای عصبی آلت تناسلی جلوگیری می کنند. در این حالت بیهوشی ایجاد می شود و اسپری تاخیری شروع به کار می کند.

استفاده دیرهنگام اسپری

اسپری تاخیری چیست؟ کاربرد اصلی اسپری تاخیری درمان زود انزالی است. انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان است. این اختلال می تواند باعث نارضایتی جنسی در روابط شود. اسپری تاخیری آلت تناسلی را بی حس می کند و در نتیجه انزال را به تاخیر می اندازد. کاربرد اسپری تاخیری را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

تاخیر در انزال (و پیشگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی)

مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید

افزایش لذت جنسی

چنگال قدیمی کیست؟

اسپری ضد پیری برای مردانی که مشکل زود انزالی دارند مناسب است. این محصول برای خانم ها مناسب نیست. این اسپری با تاخیر در انزال باعث بهبود روابط جنسی بین زوجین می شود. همچنین می توانید از اسپری تاخیری برای طولانی شدن رابطه جنسی استفاده کنید. اسپری تاخیری بر عملکرد نعوظ تاثیر نمی گذارد.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

ما برای شما توضیح دادیم که اسپری تاخیری چیست. حالا چطور می‌توانیم از آن استفاده کنیم؟ نحوه استفاده از اسپری لیدوکائین برای مردان:

بطری محصول را به خوبی تکان دهید.

نازل اسپری را نزدیک آلت تناسلی نگه دارید.

اسپری را در فاصله 30 سانتی متری از آلت تناسلی نگه دارید و آن را بمالید. اگر محصول را در فاصله کم و بیش نزدیک ببرید، ممکن است آنطور که می‌توانست مؤثر نباشد.

محصول را روی آلت تناسلی اسپری کنید.

محصول را زیر پوست سر و در امتداد موها بمالید و با حرکات دایره ای مالش دهید تا به خوبی جذب شود.

15 دقیقه صبر کنید.مثل هر اسپری خود محرک، اسپری تاخیری هم زمان می برد تا عمل کند.

پس از تاثیر اسپری تاخیری، شروع به رابطه جنسی کنید.

آلت تناسلی را بعد از رابطه جنسی خوب بشویید.

همانطور که می بینید استفاده از اسپری تاخیری بسیار ساده است.

مزایا و معایب سمپاشی تاخیری چیست؟

در این قسمت به مزایا و معایب سمپاشی تاخیری می پردازیم: برای خرید قرص تاخیری با ما تماس بگیرید.

فواید تاخیر در انزال

از مزایای سمپاشی تاخیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درمان زود انزالی در مردان

مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید

مضرات سمپاشی دیرهنگام

مضرات سمپاشی آهسته قابل ذکر نیست و نه خطرناک است. گاهی اوقات عوارض جانبی خفیفی مانند سوزش، خارش یا قرمزی پوست ممکن است در برخی از مردان مشاهده شود. علاوه بر این، اگر بیش از مقدار توصیه شده از اسپری تاخیری استفاده کنید، می تواند باعث تورم بیش از حد آلت تناسلی شود و نعوظ را دشوار کند و لذت جنسی را کاهش دهد. در صورت مشاهده عوارض جانبی، باید استفاده از اسپری تاخیری را متوقف کنید.

اسپری تاخیری در کجا استفاده می شود؟

حالا می دانید اسپری تاخیری چیست. همچنین نحوه استفاده از اسپری تاخیری در اینجا آمده است:

اسپری تاخیری باید تقریبا 10 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی استفاده شود. این زمان توسط منابع مختلف بین 5 تا 20 دقیقه عنوان شده است. شاید پس از چند بار استفاده، بهتر از هر کس دیگری متوجه شوید که بهتر است از اسپری تاخیری چند دقیقه قبل از رابطه جنسی استفاده کنید.

اسپری سوسپانسیون را حدود 20 تا 30 سانتی متر از داخل نگه دارید و سپس اسپری کنید.

دارو باید به آرامی در ناحیه کلاه و زیر اندام تناسلی تزریق شود.

باید حداقل 3 بار اسپری شود. پس از همه، این دارو را می توان 10 بار اسپری کرد.

قبل از رابطه جنسی باید 10 تا 20 دقیقه صبر کنید.

بهتر است بعد از رابطه جنسی ادرار کنید.

دکمه بازگشت به بالا