کسب و کار برتر

معرفی 5 عطر دیوانه کننده مردانه و زنانه

معرفی 5 عطر دیوانه کننده مردانه و زنانه

سبک زندگی این روز ها بدین گونه است که بسیاری از مردان و زنان از عطر و ادکلن استفاده میکنند. دلیل محبوبیت عطرهای بدون بو برای زنان و مردان رایحه مطبوع و ملایم آنهاست. این عطرها نه بوی خیلی سنگینی مانند ادکلن های مردانه دارند و نه بوی شیرینی مانند عطرهای زنانه می دهند. جالب است بدانید که از ساختارهای معطری مانند چوب و میوه در این عطرها برای رسیدن به بهترین تعادل استفاده شده است. هیچ یک از این دو رایحه با عطرهای زنانه یا مردانه ارتباط خاصی ندارند. با کارمادیو همراه باشید.

1- عطر Barakkat Rouge 540 Fragrance Word

قیمت این محصول در زمان نگارش 399000 درام می باشد. حجم این عطر 100 میلی لیتر است.نت های ابتدایی این عطر گرم از بادام تلخ و زعفران، نت میانی گل یاس و چوب سدر و نت های پایه صمغ حباب، نت های چوبی و مشک تشکیل شده است. این عطر پرفروش دارای رایحه ای گرم و شرقی می باشد. ساختار معطر این عطر از گیاهان معطر، گل، لاستیک، خاک و خاک، چوب و ادویه تشکیل شده است.

معرفی 5 عطر دیوانه کننده مردانه و زنانه
معرفی 5 عطر دیوانه کننده مردانه و زنانه

2- مدل های عطر و ادکلن Formissk کاملا متفاوت است

قیمت این عطر پرطرفدار ۱۱۹ هزار تومان است. حجم این عطر 30 میلی لیتر می باشد. این عطر پرفروش شامل نت های ابتدایی نعناع و سیب سبز، نت میانی گشنیز، ریحان و انبه و نت های پایه نعناع هندی و چوب کشمیر است. رایحه این عطر گلی و خوراکی است. همچنین ساختار رایحه این عطر فوق العاده چوبی است. البته لازم به ذکر است که عطرهایی با طرح اصلی نسبت به عطرهای اورجینال رایحه و ماندگاری کمتری دارند.

3- ادکلن Eclat modell Formisk

قیمت این عطر 109 هزار تومان می باشد. حجم این عطر 30 میلی لیتر می باشد. نت های ابتدایی این عطر شکوفه هلو، نت میانی آن یاس شیروانی، گل صد تومانی صورتی و گل استرلیتزیا و نت پایه آن عنبر، چوب سدر و چای است. رایحه این عطر گلی و خوراکی است و خاصیت ملایم و شیرینی دارد. رایحه این عطر گل و چای است.

4- آب عطر، عطر ورد، مدل Fabulous Life

قیمت این محصول 450 هزار و 500 تومان می باشد. حجم این عطر 80 میلی لیتر می باشد. نت های ابتدایی این عطر گرم شامل اسطوخودوس و کنجد، نت میانی شامل بادام تلخ، وانیل و پوست زنبق و نت های پایه شامل پوست بادام زمینی، بادام هندی، چوب سفید و بنفشه است. این عطر خوشبو و شیرین و مناسب فصل زمستان سال است. ماهیت معطر این عطر بی نظیر چرم وانیلی، گل، صمغ و چوب است.

5- کادر کاپیتان بلک کولون فرمیسک

این عطر پرفروش 140000 تن قیمت دارد. ظرفیت این عطر 30 میلی لیتر می باشد. نت آغازین تنباکوی ویژه Captain Black، نت میانی شکلات و نت آخر از گیاهان جنگلی است. این شکل از عطر بوی گل های خوراکی می دهد. ساختار رایحه این عطر شامل شکلات، چوب و گیاهان معطر است.

دکمه بازگشت به بالا