عمومی

مزایا و کاربردهای توری مش

توری مش چه کاربردهایی دارد ؟

توری مش از سیم فولادی گالوانیزه ساخته شده است . توری مش جوش داده شده به صورت یک صفحه سیم فلزی است که از سیم استیل کم کربن یا سیم استیل ساخته شده است. در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است. این محصول در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، حمل و نقل ، باغبانی و تهیه مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سیم های متقاطع معمولاً از طریق جوش یا بافندگی به هم وصل می شوند.سیم مورد استفاده معمولاً با کشیدن تدریجی فلز در یک سری از قالبهای گرد تا رسیدن به قطر مورد نظر ساخته می شود.

توری مشبه عبارت دیگر توری مش بافته شده از مفتول است. بافت آن به وسیله متصل شدن سیم های از جنس فولاد به شکل های موازی بر هم تنیده می شوند. نقاط اتصال سیم های عمودی و افقی با استفاده از جوش نقطه ای به یکدیگر محکم می شوند.

توری مشبک مجموعه ای از رشته های به هم تنیده فلز آهن و یا میلگرد می باشد. کاربرد اصلی توری مشبک برای بنای ساختمان های نسبتا بزرگ جهت اجرای عملیات سازه مانند کف، سقف و نصب اجزا کامپوزیت بوده و استفاده زیادی دارد.  جنس اصلی این توری آهن است که معمولا در دو سوی یک ورقه از جنس فوم مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین و مهم ترین سازه در ساختمان سازی بتن و توری مش هست . توری مش نیز به  2 نوع ساده و آجدار نیز تولید میشود . ما در این مقاله قصد داریم تا کاربرد های مش ساده و مراحل تولید آن را به شما توضیح دهیم . ابتدا به مراحل تولید این محصول نیز میپردازیم. مش های ساده از کلاف های 6.5 نیز تولید میشود.اول از همه کلاف ها را کش میدهند تا پوسته آن ها نیز بریزد و سپس توسط دستگاه به شاخه های 6 متری و 2 متری نیز تبدیل میشوند و سپس این شاخه ها به صورت طولی و عرضی به صورت مربع روی هم قرار میگرند و سپس نقطه نقطه نیز جوش داده میشوند. توری مش ها به 2 صورت مفتول گالواینزه و ساده نیز تولید میشود که گالوانیزه آن نیز در برابر تغیرات آب و هوا و رطوبت نیز دوام و طول عمر بالایی نیز دارد.

توری مش نیز به صورت یک صفحه سیم فلزی هست که از  سیم استیل نیز ساخته میشود. توری مش زمانی که جوش داده میشود شبیه به یک پازل یا یک صفحه شطرنج نیز میشود.توری مش زمانی که به صورت نقطه نقطه نیز جوش داده میشود آن موقع به آن توری جوشی نیز میگویند که در واقع همان توری مش هست که در بازار به آن اسم معروف هست .

مزایای توری مش:

lace-welded

توری مش نیز مزایایی دارد که در ادامه به بررسی آن ها نیز میپردازیم .

1 – به لحاظ قیمتی که دارد از لنظر اقتصادی به صرف هست و هزینه های ساختمانی و خرید مصالح به این صورت نیز کاهش میابد.

2 –  به دلیل اینکه به صورت نقطه ای جوش داده میشود مقاومت زیادی در برابر وزن دارد و این یکی از مزیت های مهم این محصول هست

3 – به هیچ عنوان نیز پاره نمیشود به دلیل استحکام زیاد

4 – زنگ نمیزند چون از مفتول گالواینزه گرم نیز تولید میشود

5 –  حمل آن راحت هست و دیگر نگرانی بابت جابجایی وجود ندارد

6 – قیمت ها آن نیز به صرفه هست

7 – از این محصول برای نگهداری از حیواناتی که جثه برزگی نیز دارند استفاده میشود و چون مربع های بزرگی دارد  هوا راحت نیز رد و بدل نیز میشود

این 7 مورد قسمتی از مزایا توری مش بود در ادامه کاربرد های این محصول را نام میبریم.

کاربردهای توری مش:

lace-welded

1 – برای ساختمان سازی ( انواع دیوارها و قطعات پیش ساخته شده کامپوزیت

2 – در فونداسیون های بتوین نیلینگ و انواع پی ها نیز کاربرد دارد

3 – برای ساخت تونل ها نیز استفاده میشود مانند تونل مترو ها یا تونل های جاده ای

4 – برای ساخت کانال های آب رسانی

5 – ساخت سد های بتونی

6 – برای کف سالن ها کف استخر و اتوبان هم نیز کاربرد دارد

7 – در حصارکشی هم میتوان از توری مش استفاده کرد

اکنون شما مزایا و کاربرد های توری مش را نیز میدانید و با خیال راحت میتوانید محصول خود را انتخاب کنید .

قیمت توری مش :  :https://hesarnovinalmas.com/product/mesh/

دکمه بازگشت به بالا