کسب و کار برتر

شورت بکلس – backless زنانه چیست؟

شورت بکلس – backless زنانه چیست؟

آیا در مورد شورت بدون پشت چیزی شنیده اید؟ این مدل شورت مناسب کسانی است که می خواهند برای همسرشان جذابیت بیشتری داشته باشند; تفاوت این شورت با لامبادا چیست؟ انواع و کاربرد آنها را اینجا بخوانید.

شورت بکلس چیست؟

شورت بدون سگک در مدل های مختلفی تولید می شود به عنوان مثال در مدل های باندی و توری تولید می شود که از نمونه های پرطرفدار شلوارک بدون سگک می باشد و در بین خانم ها و دختر خانم ها بسیار پرطرفدار است. شورت بدون سگک همان شورت

لامبادا است. در نوع طراحی و … تفاوتی ندارند. در ادامه با بوفالو مگ همراه باشید تا به بررسی شلوارک بدون پشتی بپردازیم.

آشنایی کامل با شورت بی پشت

برای اینکه در زندگی زناشویی برای همسرتان جذابیت بیشتری داشته باشید. بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید شلوارک بدون پشت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ به یاد داشته باشید که همسرتان باید زیباترین جذابیت ها را در بدن شما ببیند. استفاده از انواع لباس زیر و شورت جذاب که اندام شما را به بهترین شکل به او نشان می دهد; یکی از بهترین راه ها برای جا دادن خود در قلب شوهرتان. بسیاری از زنان از پوشیدن جدیدترین شورت های مد خجالت می کشند. در حالی که این نوع شورت ها دقیقا برای ایجاد رابطه ای عمیق و گرم بین زن و شوهر طراحی و تولید می شوند.

کاربرد شورت های بکلس

برای خرید شورت بدون پشت ابتدا ببینید آیا استفاده از آن برای شما مناسب است؟ اگر شما یک زن مجرد هستید؛ شاید این شورت برای شما مناسب نباشد. اما مراقب باشید بعد از ازدواج این شورت در زندگی مشترک شما کاربرد زیادی داشته باشد و باید با پوشیدن آن برای همسرتان آشنا باشید.

  • شب عروسی
  • دوران ازدواج
  • شب سالگرد ازدواج
  • شب ولنتاین
  • تولد همسرت
  • سفرهای عاشقانه
  • ماه عسل

جنس شورت بکلس

برای خرید شورت بکلس علاوه بر انتخاب یک سایت معتبر به عنوان فروشگاه اینترنتی لباس زیر زنانه مانند dadli store و aliexpress باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید؛ شورت‌هایی که برای شما ایجاد حساسیت کنند؛ تنگ باشند؛ مدل پارچه آن را دوست نداشته باشید؛ هیچ‌وقت به تن شما خوب نمی‌نشینند؛ باید بتوانید در لباس زیر خود، بهترین حس را داشته باشید؛ به این ترتیب می‌توانید بهترین رابطه را با همسرتان برقرار کنید و به هم خیلی نزدیک‌تر شوید. انواع جنس شورت بکلس عبارت‌اند از:

  • ساتن
  • کتان
  • پلی‌استر
  • نایلون
  • گیپور
  • تور
  • استرج
شورت بکلس - backless زنانه چیست؟
شورت بکلس – backless زنانه چیست؟

انواع شورت  بکلس

شورت لامبادا در مدل های مختلفی تولید می شود و طرح های متنوعی دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

شورت بند دار لامبادا

این مدل شورت لامبادا اغلب در ناحیه کمر دارای کش می باشد و مانند تصویر زیر ران و باسن را نمی پوشاند و مستقیماً ناحیه تناسلی را می پوشاند.

شورت زهی لامبادا

شورت های زهی لامبادا در دو مدل زهی جی/سی طراحی شده اند و مدل طراحی آنها به گونه ای است که اغلب از پارچه های توری در آن استفاده می شود تا تحریک پذیری بیشتری داشته باشند و ثانیاً این مدل شورت لامبادا اینگونه نیست. هر گونه پوششی در ناحیه ران و باسن داشته باشد و این باعث می شود که اطراف دستگاه تناسلی بیرون زده و به طور کامل پوشیده نشود.

شورت فاق باز لامبادا

شورت فاق باز فقط برای لباس شب استفاده می شود، اما می توان از آن بر اساس سلیقه در کاربردهای دیگر استفاده کرد.

شورت لامبادا یا سگک فاق باز اندام تناسلی را نمی پوشاند و فقط برای جذابیت و زیبایی پوشیده می شود، شورت فاق باز فقط دارای چند بند و پارچه در قسمت ران است که برای پوشاندن طراحی نشده اند و همانطور که گفته شد برای زیبایی هستند.

تفاوت شورت Backless و Lambada

شاید فکر کنید که شورت بدون بک همان شورت لامبادا است. با این حال، شورت های بدون پشت بسیاری از باسن را می پوشانند، گویی پشت بدن در قاب، شورت بدون پشت است. در عوض، شورت لامبادا فقط یک بند کمر دارد. قسمت مثلثی شکل جلوی بدن و نواری که در خط باسن قرار می گیرد. این دو نوع شورت برای موقعیت های مختلف پوشیده می شوند. شورت لامبادا مخصوص لباس زیر نازک است تا خط شورت مشخص نباشد اما شورت بدون پشت برای لحظات صمیمی با شوهر استفاده می شود.

چه جنسی از شورت بکلس برای کدام بدن مناسب است؟

برای خرید شورت بدون پشت باید به این توجه کنید که کدام یک از این تیپ ها مناسب اندام شما یا شرایط زندگی زناشویی شماست. مثلاً اگر شلوارک نخی میخرید و خیلی لاغر هستید اما کمی اضافه وزن دارید. به نظر نمی رسد که زیر شکم شما روی خط کمر شلوارک بدون پشت آویزان باشد. اگر وزن شما زیاد است؛ شما باید انواع خاصی از این شورت را انتخاب کنید. همچنین، اگر بدن شما بیش از حد لاغر است. شورت بدون پشت برای شما مناسب نیست.

شورت بدون پشت برای اندام کامل: اگر بدن شما پر است; ما پیشنهاد می کنیم؛ شورت بخرید که پارچه آن ظریف و ساده باشد. آنها تور ندارند. با این حال، آنها تزئینات عمودی روی باسن دارند. به این ترتیب اندام شما خیلی بزرگ و چاق نشان داده نمی شود و شکل جذابی به خود می گیرد. از طرفی نباید شورت هایی را که دارای تزیینات توری و پاپیونی زیادی روی کمر است بخرید; به این ترتیب بدن شما ظرافت خود را از دست می دهد.

شورت بدون پشت برای اندام باریک: برخی از افراد هستند که لاغر هستند اما باسن آنها نسبت به کل اندام کوچک نیست. گروه دیگری هم هستند که باسنشان خیلی کوچک است. به این افراد توصیه می کنیم هنگام خرید شلوارک بدون پشتی به سراغ مدل هایی بروند که با انواع توری، تزئینات پارچه ای و زیور آلات حجیم زیاد پشتشان را زیباتر و جذاب تر می کند.

نتیجه

در بالا به تفصیل توضیح دادیم که شورت بدون پشت چیست؟ چگونه بهترین مدل را برای هر تیپ بدنی انتخاب کنیم. اگر شما هم میخواهید یک زندگی مشترک پرشور داشته باشید؛ خرید این نوع لباس زیر جذاب را به شما توصیه می کنیم. اگر می خواهید زیباترین مدل های این نوع لباس زیر را ببینید; پیشنهاد می کنیم از فروشگاه اینترنتی لباس زیر دیدن کنید. مشاهده تمام مدل های جدید; با توجه به رهنمود هایی که در بالا گفتیم؛ بهترین استایل را برای خود انتخاب کنید و نتیجه را در زندگی مشترک خود ببینید.

دکمه بازگشت به بالا