عمومیکسب و کار برتر

روش رگلاژ پنجره دو جداره وین تک؟

تنظیم دو بعدی پنجره به معنای تنظیم صحیح لولاها، اتصالات و شیشه های پنجره است. خبر خوب این است که عموما تمامی درب ها و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیومی قابل تعمیر هستند. در این مقاله سعی کرده ایم در آموزش تصویری حل برخی از مشکلات پنجره دوجداره مثلا افتادن شیشه دوجداره را آموزش دهیم. قانون پنجره های دوجداره چیست؟ با ما بمان.

تنظیم پنجره دو جداره یک حالت است

برای این، ابتدا باید درب لولای در و پنجره تک حالته را باز کنید، سپس با کلید آلن یا پیچ گوشتی پوشش را شل کرده و حرکت دهید. برای تنظیم باید لولای بازشو پنجره تک حالته را در محور افقی و عمودی حرکت دهیم. با چرخاندن پیچ در جهت عقربه های ساعت، اهرم به سمت بالا حرکت می کند. همچنین اگر آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید، پایین می آید. هر دو جهت افقی و عمودی به صورت موازی تنظیم می شوند تا به موقعیت مناسب دهانه برسند. در صورت لزوم باید از لولاهای کنترل شده استفاده کرد. علاوه بر تنظیمات ساده؛ لولاهای قابل تنظیم می توانند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کنند و نقش مهمی در عایق کاری پنجره های تک کیس ایفا می کنند.

تنظیم پنجره های دو جداره

پنجره های دوجداره upvc را می توان با استفاده از لولاهای پایینی، لولاهای اهرمی و لولاهای بالایی تنظیم کرد. لولای پایینی می تواند قابلیت جابجایی لولاها را با استفاده از دو پیچ با سوراخ های شش گوش فراهم کند. اما لولای بالایی روی لولا پیچی ندارد و پیچ این قسمت در بازوی لولا و قسمت بالایی لولای بازشو نمایان است. برای تنظیم، ابتدا درپوش لولای پایینی را بیرون بکشید تا پیچ های سر شش گوش ظاهر شوند. از پیچ عمودی برای بالا و پایین بردن اهرم و از پیچ دیگر برای حرکت به چپ و راست استفاده می شود.

چیدمان پنجره کشویی دو جداره

در یک پنجره کشویی دوبل، حرکت ارسی به چپ و راست تقسیم می شود، نه چرخش، مانند پنجره قاب. پروفیل دوجداره کشویی دارای ریل هایی است که به وسیله غلتک به صورت افقی باز و بسته می شود. در واقع غلتک های پنجره کشویی دو نوع هستند، نوع “تک ریلی” و نوع “دو ریلی” و در قوانین تفاوت هایی وجود دارد. برای تنظیم شیشه دوجداره کشویی ابتدا باید لولاهای دوجداره را باز کنید. پیچ عمودی سوراخ را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. پیچ دوم سمت پنجره را به موازات پیچ عمودی روی پنجره حرکت دهید.

قوانین پنجره های دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره های UPVC نسبت به پنجره های آلومینیومی دوام کمتری دارند. و علت آن استفاده نادرست از پنجره ها، اشتباه در نصب اول و وقوع بلایای طبیعی و … می باشد.

در و پنجره های دوجداره آلومینیومی معمولاً مانند درب و پنجره یو پی وی سی نصب می شوند، اما نیاز به تجربه بیشتری دارد. زیرا ساخت سخت افزار آلومینیومی در و پنجره دارای پیچیدگی استثنایی بوده و با تجربه و دانش حاصل می شود. شیشه های آلومینیومی در مقایسه با نصب پنجره های یو پی وی سی کار بسیار دشواری است و به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد.

ارائه پنجره دوجداره UPVC

مهمترین نقش درب و پنجره دوجداره عایق بودن در برابر گرما و سرما و آلودگی صوتی و تصفیه پنجره های دوجداره می باشد. تعمیر پنجره یو پی وی سی می تواند کیفیت و جلوه اصلی پنجره ها را بازگرداند تا این پنجره ها بتوانند در صرفه جویی انرژی ساختمان ها نقش داشته باشند. پنجره معمولاً از نقاط مختلف به صورت زیر چیده می شود:

تنظیم اتصالات پنجره

تا زمانی که لیوان

تنظیم اتصالات

اسپانیل‌ها و لولاها نقش مهمی در بحث نظارتی پنجره‌های دوجداره دارند و نصاب‌ها باید از سالم بودن این دو جداره اطمینان حاصل کنند یا در غیر این صورت تعمیر یا تعویض شوند.

ابتدا باید درپوش را برداریم، چون پنجره را باز می کنیم، سپس با استفاده از پیچ گوشتی یا آچار، درپوش را شل کرده و حرکت می دهیم. در دو مرحله عمودی و افقی منظم سازی را انجام می دهیم

1. تنظیم افقی لولا باز

برای تنظیم افقی دیوار درب یا پنجره دوجداره باید به صورت افقی و عمودی حرکت داد. برای حرکت در محور افقی، پیچ تنظیم افقی را با آچار حدی 5 میلی متری باز و بسته می کنیم. با باز و بسته شدن پیچ، لولای درب یا پنجره پی وی سی به صورت افقی حرکت می کند. پیچ را حرکت می دهیم تا ناهمواری از بین برود و دهانه لولا را در جهت افقی می بندیم.

2. لولای بازشو عمودی

برای تنظیم عمودی ابتدا روکش لولایی در و پنجره دوجداره را باز می کنیم. سپس با استفاده از کلید آلن پیچ را می چرخانیم، پیچ را در جهت عقربه های ساعت می چرخانیم، اهرم کلید به سمت بالا حرکت می کند و اگر در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد، به سمت پایین حرکت می کند.

نکته مهم: تنظیم جهت افقی و عمودی را به صورت موازی انجام می دهیم تا لولای باز شدن پنجره به حالت باز و بسته شدن درست و صحیح برسد.

تعمیر شیشه پنجره

یکی از مهم ترین قسمت های یک یونیت دوجداره شیشه آن است که در مسائل نظارتی نیز تاثیر بسزایی دارد. مجری پنجره با استفاده از شیشه مخصوص زیر شیشه شیشه را در موقعیت مورد نظر قرار می دهد و وزن پنجره در تمام قسمت های پنجره توزیع و تقویت می شود.

پنجره سیتی خدمات تعمیر پنجره دوجداره را ارائه می دهد

خدمات ارائه شده توسط ویترین شهری با توجه به تجربه پرسنل این مجموعه در کمترین زمان ممکن انجام می شود. کلیه خدمات تعمیر و اصلاح پنجره به دلیل استفاده از سخت افزار با کیفیت و دقت در فرآیند اصلاح شامل گارانتی و ضمانت کیفیت می باشد.

طراحی شده توسط شهر پنجره.

نصب و راه اندازی:

ساخته شده است

ترتیب

Ersatz

تعمیر و تنظیم درب و پنجره upvc شامل:

تعویض اقلام شکسته و آسیب دیده

تعویض درب و پنجره upvc

برای تعمیر پنجره ها پنجره بازشو اضافه کنید و همچنین جهت پنجره را تغییر دهید

تنظیم پنجره دوجداره و تنظیم تمامی قطعات آن

رفع مشکلات هنگام باز و بسته کردن پنجره های دوبل

عایق کاری و آب بندی دور پنجره دوجداره

تعویض و تعمیر قفل و دستگیره پنجره

لاستیک های اطراف در و پنجره تعویض شده است

تعویض و تعمیر لولا

تعمیر تعویض پنجره upvc اسپانیولت

برش درب و پنجره های فولادی، چوبی، آلومینیومی و جایگزینی آنها با درب و پنجره های جدید

در…

تعمیر پنجره upvc حرفه ای است که مهارت و تجربه حرف اول را می زند. کسانی که در این زمینه فاقد تخصص هستند، بدون شک تنها بر مشکلات و افزایش هزینه های تعمیرات و تنظیمات می افزایند. تمامی اجزای پنجره های دوجداره باید به درستی تنظیم شده و در صورت عدم امکان تعمیر، تعویض شوند تا عملکرد 100% آنها بازگردد.

تنظیم درب و پنجره ها، تعمیر عیوب، تنظیم لولاها و دستگیره ها باعث تسهیل باز و بسته شدن در و پنجره، تعمیر مکانیزم پنجره ها و ارائه اقداماتی برای جلوگیری از باز و بسته شدن نادرست درها و پنجره ها، حرکت دادن لولاها می شود. نصب و تعویض پنجره ها. دمونتاژ و نصب لولاها و درب و پنجره های آسیب دیده برش و تعویض درب و پنجره های استیل چوبی آلومینیومی قدیمی آب بندی درب و پنجره های مخصوص.

بازشو پنجره دوجداره در مازندران

روغن کاری بازشو شامل تنظیم و تعمیر لوازم جانبی، جابجایی لولاها، نصب و تعویض لولاهای شکسته و تنظیم پنجره های دوجداره می باشد.

عایق کاری پنجره دوجداره در مازندران

عایق بندی IGU شامل آب بندی ویژه درب و پنجره، رفع مشکلات صوتی پنجره های ساختمان، آب بندی و عایق رطوبتی درب و پنجره ساختمان و … می باشد.

چه زمانی ویندوز نیاز به تعمیر دارد؟

ویندوز باید دو بار در حین نصب و بعد از نصب پیکربندی شود.

راه اندازی در حین نصب

در عوض، پس از نصب، ویندوز به دلایل زیر توسط نصاب بررسی و تعمیر می شود:

بین قاب باز و ثابت برای ورود و خروج هوا و صدا نباید فاصله ای وجود داشته باشد.

باز شدن پنجره باید نرم و راحت باز شود.

بین قاب پنجره و دیوار نباید فاصله ای وجود داشته باشد.

شیشه پنجره واقعا نیاز به تعمیر دارد.

بعد از نصب تغییر دهید

اگر پنجره توسط افراد مجرب نصب شده باشد. تا حد زیادی نیاز به تعمیر و نگهداری پس از نصب را کاهش می دهد. البته بعد از مدتی استفاده در برخی موارد برای ترمیم خرابی پنجره دوجداره باید تعمیر شود تا به خوبی کار کند و مانند روزهای اول کاملا بسته شود. اما اگر در حین نصب، پنجره به درستی و توسط افراد مجرب و حرفه ای نصب نشده باشد، در مدت زمان کوتاهی گاهی دیده شده است که باید بعد از یک ماه نصب (یا به اصطلاح پیچکاری) تعمیر شود. )!

هنگام تنظیم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در فرآیند ساخت پنجره های دوجداره نباید بین لولای بازشو و چارچوب فاصله وجود داشته باشد و در صورت باقی ماندن باید لولای پنجره را تنظیم کرد. و در صورت وجود فاصله بین پنجره و دیوار در حین نصب باید با فوم و چسب مخصوص آب بندی شود.

نصب پنجره های دوجداره توسط کارشناسان نیاز به تنظیمات آتی را به حداقل می رساند. و این نشان دهنده اهمیت نصب پنجره های دوجداره است، تیم نصب پنجره در شهر متشکل از مجرب ترین و مجرب ترین افراد می باشد.

نصب پنجره های دوجداره upvc می تواند مشکلاتی از جمله؛ ریزش بازشو، سختی باز و بسته شدن پنجره، عدم حرکت عادی دستگیره، فاصله بین قلاب بازشو و چهارچوب، مشکل در تعویض جاده باز و عملکرد نامناسب آن.

مزایای پنجره های دوجداره

سطح کیفی پنجره را به حالت اولیه برگردانید

رفع کامل عیوب عایق

عملکرد مناسب پنجره ها و یراق آلات UPVC

نصب پنجره های یو پی وی سی چقدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای تغییر پنجره به سه عامل اصلی بستگی دارد. مساوی با:

نوع پنجره برای سفارشی سازی

ابعاد و ارتفاع

متخصص تعمیر و نگهداری

شاید در نگاه اول پنجره دو جداره چندان دشوار نباشد. اما وقتی از دید سازنده، سازنده و نصاب به آن نگاه می کنیم، اطلاعاتی دارد که باید در نصب آن استفاده شود. پیشنهاد میکنیم با تولید کنندگان پنجره دوجداره در کرج تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا