دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری

به گزارش شفاف ، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ایالات متحده مقاله جدیدی را با اشاره به دستورالعمل های تمیز کردن و ضد عفونی روزانه تجهیزات و سطوح منتشر کرده است: در بیشتر محیط ها و شرایطی که قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا مشخص نیست ، تمیز کردن با آب و صابون یک ضد عفونی کننده کافی است اسپری از.

طبق گفته این مرکز ، تمیز کردن معمول با صابون یا مواد شوینده حداقل یک بار در روز می تواند میزان ویروس موجود در سطح را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین در مدارس و خانه هایی که در 24 ساعت گذشته Covid-19 مورد سو or ظن یا تایید قرار گرفته است ، ضد عفونی توصیه می شود.

این راهنما آخرین توصیه های متخصصان بهداشت و پزشکی را نشان می دهد که خطر انتقال یا عفونت ویروس تنفسی از طریق سطوح کمتر از تماس مستقیم با فرد آلوده و ترشح یا ترشح مجاری هوایی از هوا است.

به دنبال یافته های جدید ، متخصصان تأكید می كنند كه رایج ترین راه شیوع ویروس كرونا انتقال راه های هوایی است و مهمترین راه كنترل آن استفاده از ماسك و حفظ فاصله جسمی است.

طبق ABC News ، متخصصان می گویند استفاده مناسب از ماسک ، شستن دست و پیروی از دستورالعمل های متخصصان بهداشت می تواند به کاهش خطر انتقال از سطح کمک کند. علت اصلی بیماری Covid-19 تماس شخصی نزدیک با فرد آلوده است.

متخصصان این مرکز قبلاً تأیید کرده بودند که شیوع بیماری Covid-19 از طریق سطح بسیار کمتر از آنچه در ابتدای اپیدمی تصور می شد ، است.

طبق گفته این مرکز ، خطر انتقال بیماری به سطوح در مقایسه با تماس مستقیم ، ترشح فرد آلوده یا انتقال هوازی بسیار کم است. مطالعات نشان می دهد خطر انتقال بیماری در سطوح آلوده کمتر از 10000 است.

خروج از نسخه موبایل