شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس جهش‌یافته و زنگ خطر خیز جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه شناسایی موارد ویروس جهش یافته انگلیس در کشور می تواند نشانه جدی هشدار شیوع جدید بیماری باشد ، گفت: در صورت بروز همه گیری جدید ، بیماری بسیار شدیدتر از گذشته خواهد بود.

به گزارش مجله لوکس ، دکتر سیما سادات لاری گفت: “ایجاد یک روند صعودی در جدول موارد بستری روزانه در هر استان و شناسایی موارد ویروس جهش یافته انگلیس در کشور می تواند به عنوان زنگ خطر جدی برای شیوع ویروس جدید شناخته شود. بیماری همه گیر.

وی افزود: با توجه به افزایش توانایی انتقال در نوع جهش یافته ویروس ، پروتکل های بهداشتی باید با جدیت بیشتری دنبال شوند و از حضور در اجتماعات بیش از گذشته خودداری شود. در صورت بروز همه گیری جدید ، بیماری بسیار شدیدتر از قبل خواهد شد.

وی افزود: تعداد آزمایش های آزمایشگاه کرونا امروز از 10 میلیون آزمایش عبور کرده است. با تقدیر و تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر همکاران آزمایشگاهی که به همراه سایر همکاران بهداشتی در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند ، امیدواریم بتوانیم مسئولیت اجتماعی خود را در امر مشاوره بهداشت ادامه داده و تقویت کنیم ، از تلاش های شما قدردانی می کنیم. از این عزیزان

پیام تمام شد

خروج از نسخه موبایل