عمومیکسب و کار برتر

خرید دوره تعمیرات موبایل

رشد چشمگیر استفاده از تلفن‌های همراه و کاربردهای گوشی موبایل، شما میتوانید با آموزش تعمیرات گوشی موبایل که به یکی از فرصت‌های شغلی مناسب تبدیل کرده است یا بگیرید. آموزش تعمیر تلفن همراه یک مهارت فنی و تخصصی است که می‌تواند موقعیت‌های شغلی خوبی را در اختیار افراد قرار دهد.اکنون این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان تعمیرات موبایل را آموزش دید و وارد بازار کار شد؟

شما برای یادگیری تعمیر موبایل نیازمند شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات تلفن همراه و کسب این مهارت به صورت تخصصی هستید. برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت شرکت در این دوره تخصصی باید اطمینان پیدا کنید که تخصصی‌ترین سرفصل‌های سخت افزاری تعمیر موبایل در این دوره به شما آموزش داده می‌شود چون بعضی از آموزشگاه‌ها صرفا تعمیرات عمومی موبایل در حد سرویس و عیب‌یابی‌های اولیه را آموزش می‌دهند. حتی بعضی از این آموزشگاه‌ها، هزینه‌های زیادی را در غالب دوره فوق تخصصی تعمیر موبایل یا VIP نیز دریافت می‌کنند و کارآموز پس از پایان این دوره‌ها تصور می‌کند که مهارت‌های بسیاری کسب کرده است، اما در هنگام ورود به بازار کار، به کمبود مهارت و دانش خود پی می‌برد. پس خیلی مهم است که شما با افزایش دانش و تحقیق بیشتر جایی را انتخاب کنید که زمان و هزینه خود را بیهوده هدر ندهید.

در مجتمع آموزشی پل، اموزش 0 تا 100 تعمیرات موبایل ارائه می‌شود و به همین دلیل دانش و مهارت کارآموزان بسیار بالا خواهد بود و برای ورود به بازار کار در ایران یا خارج از کشور کاملا آماده خواهند شد. دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل به صورت تضمینی با بهترین سرفصل‌ها و مجهزترین کارگاه‌ها برای علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می‌شود.

Purchase of mobile repair course

مجتمع آموزشی پل، بنیان‌گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران می‌باشد و با بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای، کارنامه درخشانی در آموزش نیروهای متخصص داشته است و به پشتوانه اعتماد مردم توانسته‌ است بیش از 5836 تعمیرکار موبایل (متخصص) و 342 مربی درجه 1 آموزشگاه تعمیرات موبایل را در سراسر ایران تربیت کند. مجتمع آموزشی پل به عنوان مؤلف کتاب «آموزش تعمیرات موبایل با طعم پرتقال» در سراسر ایران شناخته می‌شود. این کتاب یکی از بهترین منابع در زمینه تعمیر تلفن‌های همراه در سال‌های گذشته محسوب می‌شد. همچنین هیئت علمی مجتمع آموزشی پل در واحد تحقیق و توسعه این مرکز، اختراع اولین دستگاه عیب‌یاب تلفن همراه در دنیا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ما یادگیری مهارت تعمیر موبایل را برای شما آسان و دلنشین می‌کنیم. می‌توانید نظرات بعضی از کارآموزان که دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل را به اتمام رسانده‌اند، مشاهده کنید. پشتیبانی رایگان، کلاس‌های رایگان و دسترسی به ویدئوهای کمک آموزشی و معرفی به بازار کار، از سایر ویژگی‌های آموزشگاه تعمیرات موبایل پل می‌باشد.

به خاطر داشته باشید تنها آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران که علاوه بر مدرک بین‌المللی فنی حرفه ای، مدرک دانشگاهی (پودمانی) تعمیرات موبایل مورد تایید وزارت علوم را در پایان دوره اموزش تعمیرات موبایل به کاراموزان اهدا می‌کند، مجتمع آموزشی پل است. شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی یاد  گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل تا زمان یادگیری شما ادامه خواهد داشت و در صورت نقص یا عدم یادگیری دوره به صورت رایگان برای شما تجدید خواهد شد. دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل از 3 بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

  • آموزش تعمیرات تخصصی سخت افزاری موبایل
  • آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل
  • آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد

هزینه دوره آموزش تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی پل با درک شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه، دوره‌ی تخصصی تعمیرات موبایل را با هزینه منصفانه برای شما آماده کرده است که هزینه دوره تعمیرات موبایل با توجه به سرفصل‌ها، آموزش‌ها، کارگاه‌های مجهز، اساتید و مربیان مجرب و سایر خدمات ارائه شده کاملا معقول است. پرداخت هزینه برای کلاس های تعمیرات موبایل نوعی سرمایه‌گذاری است که با توجه به مهارت‌های کسب شده، می‌تواند ورود شما به بازار کار تعمیرات موبایل و کسب درآمد را تضمین کند.

هزینه دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع پل به سه بخش آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزار، آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری و همچنین آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد تقسیم می‌شود که شما می‌توانید با 2،835،000 تومان از تخفیف ویژه طرح قرمز  تا پایان 15 آبان 1402 بهره مند شوید و هر سه دوره را با شهریه فقط 6،650.000 تومان شرکت کنید هزینه هر بخش به صورت مجزا و در نهایت مجموع سه بخش باهم به شرح زیر می‌باشد:

  • هزینه آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزاری موبایل: 6،750،000 تومان
  • هزینه آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل: 1،200،000 تومان
  • هزینه آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد: 1،500،000 تومان

مجموع هزینه‌های صفر تا صد دوره آموزش تعمیرات موبایل، مبلغ 9،450،000 تومان است که مجتمع آموزشی پل با اعمال تخفیف ویژه 30 درصدی ویزه طرح قرمز، این مبلغ را به 6،650،000 تومان رسانده تا همه علاقه‌مندان بتوانند در این دوره تخصصی شرکت نمایند و بیشترین بهره را ببرند و وارد بازار کار حرفه‌ای شوند.در صورتی که هزینه دوره تعمیرات موبایل حضوری برای شما عزیزان سنگین می باشد، می توانید در دوره با هزینه کمتر شرکت نمایید و متخصص این حوزه شوید.

مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی پل، آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد و به صورت کامل را به دو روش عادی و فشرده ارائه می‌کند. با شرکت در هریک از این دوره‌ها شما تمامی مباحث تخصصی تعمیرات موبایل را یاد خواهید گرفت:

  • دوره عادی تعمیر موبایل : 23 جلسه  3 ساعته در طی 2 ماه (هفته‌ای ۳ جلسه) و جمعا 69 ساعت
  • دوره فشرده تعمیر موبایل : 23 جلسه 3 ساعته در طی ۱ ماه (کلاس‌ها همه روزهای هفته به غیر از جمعه و ایام تعطیل) و جمعا 69 ساعت

در واقع شما می‌توانید با توجه به برنامه زندگی خود و میزان مشغله‌های دیگر، یکی از انواع دوره‌ها را انتخاب کنید. معمولا افرادی که به شغل دیگری مشغول بوده یا دانشجو هستند، دوره‌های عادی را ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر کسانی که زمان آزاد بیشتری داشته و یا علاقه‌مند به یادگیری سریع‌تر و دریافت مدرک تعمیرات موبایل هستند، به شرکت در دوره فشرده علاقه بیشتری دارند. اگر در اموزشگاه دیگری در دوره تعمیرات موبایل شرکت کرده‌اید و رضایت کامل نداشته اید و یا تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی به شما اموزش نداده‌اند نگران نباشد ما درکنار شما هسیم. شما می‌توانید در دوره جامع تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ وجهی شرکت کنید و شهریه خود را در صورت رضایت کامل بعد از پایان دوره و یا بعد از شروع کسب کار خود پرداخت نمایید. ما در این وضعیت اقتصادی شرایط شما را درک می‌کنیم و با تمام توان دوست داریم خدمت گذار شما باشیم. برای تکمیل درخواست خود جهت شرکت در دوره به صورت رایگان اینجا کلیک کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیرات تخصصی گوشی به صورت کاملا عملی

یکی از نگرانی‌های کارآموزان پیش از شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات تلفن همراه، دانش موردنیاز اولیه و سطح دانش ارائه شده در حین دوره است. در واقع کارآموزان تصور می‌کنند که ممکن است در ابتدای دوره نیازمند مهارت خاصی بوده و یا در پایان دوره، دانش کافی را کسب نکرده باشند. شرکت در دوره‌های ارائه شده توسط مرکز آموزش تعمیرات موبایل پل، به هیچ پیش نیاز اولیه‌‌ای احتیاج ندارد و در این دوره از سطح پایه و مقدماتی تعمیرات موبایل تا سطح تخصصی و پیشرفته به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

این دوره آموزشی از صفر تا صد تعمیرات موبایل را ارائه می‌دهد. در پایان دوره، دانش شما در سطح یک تعمیرکار حرفه‌ای است که توانایی عیب‌یابی و رفع مشکلات تخصصی روی برد موبایل را دارد. در واقع در این دوره کلیه شرایط و امکانات برای کسب مهارت در زمینه تعمیرات حرفه‌ای موبایل فراهم شده است و مابقی کار به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد! اگر برای کسب مهارت و دانش تلاش کنید، در پایان دوره مدرک شما تنها یک مدرک مناسب برای قاب دیوار نخواهد بود! در واقع این دانش، کلید ورود شما به بازار کار حرفه‌ای تعمیرات موبایل در سطح تخصصی و کسب درآمدهای بالا است. پس تلاش و کوشش را فراموش نکنید.

صفر تا صد آموزش سخت افزاری تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین رشته های خدماتی حوزه الکترونیک  است و بازار کار بسیار خوبی در تمام نقاط دنیا دارد. یکی از مشکلات و آسیب‌های انواع گوشی موبایل، مشکلات سخت افزاری است. تعمیرکار موبایل به کسی گفته نمی‌شود که فقط قادر است صفحه نمایش گوشی یا تاچ شکسته یا سوکت شارژ آن را تعویض کند، بلکه تعمیرکار متخصص موبایل باید توانایی عیب‌یابی بردهای الکترونیکی چند لایه  موبایل  و تعویض آی سی های بسیار کوچک و حساس روی برد های گوشی را داشته باشد.

تعمیر کار موبایل باید تخصص لازم جهت عیب‌یابی و تعمیر گوشی‌های خاموش را داشته و بتواند تعمیرات نرم افزاری گوشی‌های موبایل را نیز انجام دهد. لذا این امر نیازمند آموزش از پایه تا سطح بسیار حرفه ای می‌باشد که شامل نقشه خوانی، عیب‌یابی برد تلفن همراه و رفع مشکلاتی مانند عدم آنتن دهی، تخلیه سریع شارژ، روشن نشدن مدار و سیم کشی روی بردهای موبایل و مواردی از این دست می‌باشد. یک متخصص تعمیرات موبایل علاوه بر تعمیر موبایل توانایی تعمیر تبلت و ساعت‌های هوشمند و سایر دیوایس‌های الکترونیکی را نیز خواهد داشت.

این نکته قابل ذکر است که یادگیری تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل نیازمند هیج پیش نیاز یا دانش فنی نیست و از الکترونیک پایه تعمیرات موبایل تا مباحث بسیار تخصصی به کارآموران در دوره آموزش داده می‌شود. در این دروه ترفندهای تجربی در تعمیر انواع برندهای موبایل که حاصل تجربه تعمیرات موفق هزاران گوشی می‌باشد، به عنوان هدیه‌ای ارزشمند به کاراموزان داده می‌شود. قابل ذکر است ترفندهای تعمیراتی به روز  می‌توانند برای یک تعمیرکار را چندین درصد در طول ماه تغییر دهد. تعمیرکار موبایل به کسی اطلاق می‌شود که علاوه بر دانش و مهارت فنی، در انجام کار به دلیل حساسیت شغلی، اخلاق مدار و امانت دار مشتری باشد.

صفر تا صد آموزش نرم افزاری تعمیرات موبایل

علاوه بر مشکلات سخت افزاری، یکی دیگر از خرابی‌های موبایل مربوط به مشکلات نرم افزاری است. این مشکلات ممکن است در اثر اختلالات ویروسی، آپدیت نرم افزار روی گوشی، در اثر ضربه، استفاده از فایل‌های غیر استاندارد و یا با گ سیستمی ایجاد شود. لذا یک تعمیرکار موبایل که بیشتر تخصص سخت‌افزاری دارد باید تا حدودی با مباحث نرم افزاری تعمیرات موبایل نیز آشنا باشد و بتواند ایرادات اولیه نرم افزاری گوشی را شناسایی و تعمیر کند. تمام این مباحث در این  دوره به کارآموزان آموزش داده می‌شود و کارآموزان در زمینه عیب‌یابی و رفع مشکلات نرم افزاری انواع گوشی‌های سامسونگ، آیفون، شیائومی، هواوی و… مهارت کسب می‌کنند.

اما مشکلات نرم افزاری تخصصی‌تر همچون فلش کردن گوشی، پروگرام مجدد آی سی ها، ارتقاء ظرفیت هارد و غیره در تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز وجود دارد که اگر علاقه‌مند به تعمیرات نرم افزاری موبایل به صورت تخصصی هستید، می‌توانید در نیز شرکت کنید.

دکمه بازگشت به بالا