عمومیکسب و کار برتر

توضیحات کامل و جامع درباره نحوه استفاده از اسپری دوفاز

طریقه و روش استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده ناک nak

بعد از حمام وقتی موها هنوز نم دارند از اسپری دو فاز روی موها استفاده نمایید. بطری را تکان داده و روی موهایتان اسپری نمایید. می توانید بعد از آن از سشوار یا اتو مو برای حالت دادن به موهای خود استفاده نمایید. این اسپری را روی موی خشک هم می توان استفاده نمود. موها را مرطوب کرده و نرم کننده دو فاز را روی آن اسپری نمایید و به آن حالت دهید. اسپری مو دو فاز با ایجاد لایه ای حفاظتی روی مو مانع از رسیدن مستقیم حرارت به مو شده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند. این اسپری برای موهای مجعد و فر بسیار مناسب می باشد و باعث می شود موها بعد از حمام وز نشوند.

اسپری دو فاز برای موهای مجعد بسیار کاربردی بوده و زیبایی خاصی به آن می بخشد. موهای فر با استفاده از اسپری دو فاز از هم باز نشده و موج های زیبایی خواهند داشت. اسپری نرم کننده دو فاز ضمن محافظت از موی شما در برابر حرارت و باز شدن گره های آن، باعث تغذیه و آب رسانی به موها می شود. این اسپری بدون چرب کردن مو و سنگینی آن باعث زیبایی و درخشش مو شده و علاوه بر حفاظت آن باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

اسپری دوفاز مو چیست؟

اگر به موهایتان رسیدگی نکنید، شاهد ضعیف شدن و ریزش آن‌ها خواهید شد. اسپری دوفاز مو یکی از محصولات مراقبت از مو است که در دو فاز سیلیکون و آب فرموله شده است، از این رو به آن اسپری دو فاز می‌گویند. اگر به ظاهر اسپری دوفاز مو دقت کنید به آسانی متوجه می‌شوید که شامل دو ترکیب اصلی است. اسپری دوفاز موها را چرب و روغنی نمی‌کند بلکه به آن‌ها حالت ابریشمی و نرمی می‌بخش. سعی کنید با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین اسپری دوفاز مو را تهیه کنید.

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

در این قسمت می‌خواهیم طرز استفاده از اسپری دوفاز مو را توضیح دهیم.

همان‌طور که در قسمت اسپری دوفاز مو چیست؟ ذکر کردیم، اسپری دوفاز مو از دو ترکیب آب و سیلیکون تشکیل شده است، بنابراین قبل از استفاده از اسپری بایستی آن را به خوبی تکان دهید تا هر دو فاز با یکدیگر ترکیب شوند. از اسپری دوفاز مو می‌توانید برای موهای مرطوب و یا موهای خشک استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید به موهای خود حالت دهید، سعی کنید بعد از حمام موهای خود را مقداری با حوله خشک کنید تا کاملاً خیس نباشد و با همان حالت نمدار، اسپری دو فاز را استفاده کنید.

برای آنکه به موهای خود حالت دهید، باید محصول را به ساقه مو اسپری کرده و سپس موهای خود را شانه کنید. هنگام اسپری کردن دقت کنید که مواد روی چشم‌ها، صورت و زخم شما پاشیده نشود. بعد از اسپری محصول به موهایتان، در صورتی که قصد سشوار کشیدن و یا اتو مو را دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که بعد از استفاده از اسپری مو نیازی به آبکشی موها نیست.

فواید اسپری دوفاز مو چیست؟

در این قسمت قصد داریم فواید اسپری دوفاز مو را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین اسپری دوفاز مو را خریداری کنید. ناگفته نماند که برای خرید اسپری دوفاز می‌توانید به سایت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر مراجعه کنید و بعد از بررسی محصولات بیوتی سنتر، بهترین اسپری دوفاز مو را انتخاب و خریداری کنید. مزایا و فواید اسپری دوفاز مو شامل موارد زیر است:

  • مانع از کاهش رطوبت مو
  • مراقبت از مو توسط لایه محافظ در برابر ابزارهای حرارتی
  • ایجاد نرمی و لطافت موها و همچنین درخشندگی آن‌ها
  • مانع از چرب شدن و الکتریسیته شدن موها
  • حالت‌دهی آسان به موها
  • از اسپری دوفاز برای موهای فر و دیگر انواع مو نیز می‌توان استفاده کرد
  • قابل استفاده برای موهای خشک و موهای خیس
  • کمک به حجم‌دهی موها

در صورتی که پاسخ سوالات خود را در خصوص اسپری دو فاز چیست؟ و اسپری دوفاز مو چیست؟ دریافتید، و طرز استفاده از اسپری مو را یاد گرفتید، بایستی با اسپری دو فاز کراتینه و اسپری دوفاز آرگان نیز آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر و بررسی محصولات بیوتی سنتر، اسپری مورد نظر خود را انتخاب نمایید؛ همچنین ممکن است نام اسپری سه فاز را نیز شنیده باشید که در قسمت آخر مقاله به این سوال که اسپری سه‌فاز مو چیست؟ نیز پاسخ خواهیم داد.

روش مصرف اسپری آبرسان روزانه مو نلی :

با فاصله ۲۵ سانتیمتر از مو اسپری شود. جهت اسپری آن برای پوشش حداکثری موها باشد. از پاشیدن آن به چشم ها جلوگیری شود.

مزیت های اسپری آبی نلی :

  • قابل استفاده برای سشوار کشیدن و استفاده از سایر صاف کننده ها
  • مناسب انواع مو
  • رطوبت رسان عمقی ساقه مو
  • محافظت از تارهای مو و افزایش مقاومت آنها
  • نرم کننده و آبرسانی مو
  • ترمیم موهای صدمه دیده
  • قابل استفاده قبل از براشینگ
  • مناسب برای اصلاح راحت
  • ایجاد لطافت و نرمی
  • بدون ایجاد چربی
وضیحات و نحوه مصرف:

فرمولاسیون این لوسیون به نحوی طراحی شده است که به شما کمک میکند هم چربی موهایتان را کنترل کنید و هم این که موهایتان را تقویت نمایید. شیوه عملکرد لوسیون دوفاز وینا به این صورت است که به کوتیکول موهایتان نفوذ میکند و با داشتن عصاره فلفل باعث افزایش رشد و تغذیه فولیکول‌های مو خواهد شد. همچنین این لوسیون باعث نرم و لطیف شدن موهایتان میشود و بدین ترتیب از بد حالت شدن موها جلوگیری میکند.

اسپری دو فاز برای موهای فر | اسپری دوفاز سریتا

روش مصرف:

این لوسیون را بر روی موهای تمیز اسپری نمایید و سپس به کمک دستانتان به آرامی موها را ماساژ دهید و سپس موهایتان را به فرم دلخواهتان حالت دهید.

نحوه مراقبت از موهای چرب:

زیبایی و درخشندگی طبیعی موها تاثیر زیادی در ظاهر افراد دارد، اما کسانی که موهایی چرب دارند نسب به دیگران موهایشان زودتر چرب میشود و تنها چند ساعت بعد از شستشوی موها دوباره موها ظاهری ناخوشایند به خود میگیرند، به شکلی که فرم موها حالت کثیف و روغنی دارد. این موضوع بر روی اعتماد به نفس افراد جهت حضور در جامعه تاثیر گذار است. اگر شما هم چنین دغدغه ای دارید پیشنهاد میکنیم تا علاوه بر استفاده از اسپری دو فاز اصل دوفاز مو وینا مدل T3 روش های زیر را نیز به کار بگیرید:

نحوه شستشوی موها:

این تصور که هر چه موهای چرب را بیشتر شستشو دهید، چربی آن ها گرفته میشود کاملا غلط است. با شستشوی بیش از حد موها شما تنها باعث تحریک پوست سرتان میشوید و همین دلیلی میشود تا چربی بیشتری تولید شود و حتی نسبت به قبل موها زودتر چرب شود. برای پیشگیری از این اتفاق کافیست تا تنها یک بار در روز موهایتان را شستشو دهید.

آب داغ:

یکی دیگر از مواردی که در هنگام شستشوی موها خیلی ها به آن اهمیت نمیدهند استفاده از آب خیلی گرم است. اگر شما جهت شستن موهایتان از آب داغ استفاده کنید باعث تحریک پوست سر و تولید چربی بیش از حد و غیر طبیعی بر روی موهایتان میشوید. در صورتی که اگر از آب خنک استفاده کنید نه تنها آسیبی متوجه موهایتان نمیشود، بلکه کوتیکول موها بسته میشود و باعث کاهش چربی بیش از حد موها خواهد شد.

خشک شدن موها:

پس از این که موهایتان را شستشو دادید اجازه دهید که آب موها به طور کامل توسط یک حوله نرم گرفته شود. برای حالت دادن موها نیز سعی کنید از باد داغ سشوار استفاده نکنید تا حرارت پوست سر را برای تولید چربی تحریک نکند. در کنار رعایت کردن موارد ذکر شده میتوانید وضعیت موهای خودتان را بهبود دهید و از لوسیون دوفاز وینا مناسب موهای چرب برای کنترل چربی موهایتان استفاده کنید تا همیشه موهایی سالم و با طراوت داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا