عمومیکسب و کار برتر

بهترین کلوپ های تفریحی کیش

با استفاده از می توانید به راحتی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. با ورود به سایت بوکینگ، فیلترهای زیادی در دسترس شما خواهد بود که با استفاده از آنها قادرید به آسانی و تنها با داشتن نام هتل، بازه قیمتی، فاصله از دریا و … شرایط مورد نظر را خود را اعمال نمایید. علاوه بر این می توانید برای راحتی بیشتر در نوار ابزار این سایت به جستجو بپردازید. با ورود به می توانید به سهولت کشور مقصد، تاریخ ورود و خروج و مدت اقامت خود را مشخص کنید. علاوه بر این می توانید تعداد اتاق های که برای اقامت نیاز دارید در قسمت مربوطه وارد نمایید. سایت همچنین تصاویر مربوط به هتل و اتاق ها را از نماهای متفاوت در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از روی تصاویر پیش زمینه ذهنی در مورد مکان رزرو خود داشته باشند. یکی از مزیت های این است که کمترین نرخ را برای رزرو هتل با شرایط مورد نظر شما تضمین می کند. شما می توانید به آسانی و با استفاده از کارت های آسان کارت مشخصات مورد نظر را در سایت وارد کنید و از پرداختی ایمن لذت ببرید. از دیگر مزیت های این سایت اینست که اطلاعات کاملی از هتل و شرایط جغرافیایی و فرهنگی محوطه هتل به شما ارائه می دهد. شما می توانید با ثبت نام در سایت وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات مختلف سایت Orbitz.com استفاده کنید. با ورود به سایت امکان رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو ماشین را خواهید داشت. در حقیقت اوربیتز سایتی چند کاره است که تمام نیازهای شما را برای رزرو هتل مطابق با آنچه شما درخواست دارید فراهم می کند. شما می توانید هزینه پرداخت هتل را از طریق کارت های اعتباری آسان کارت پرداخت کنید. این سایت یک سایت مسافرتی آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شده است و دارای سهام در بورس اوراق بهادار لندن است. این سایت تا سال 2000 دارای 500000 کاربر منظم بود و پیشنهادات مختلفی از جمله سفر، هدیه و سرگرمی به کاربران ارائه می دهد. امکان کاربری آسان، بسته های تشویقی و ویژه و بسته های مناسبتی و به فراخور زمان از جمله خدمات ارائه شده در این سایت است. در سایت هستل بوکر سالانه 2 میلیون رزرو ثبت می شود و این نشان از ترافیک بالای این سایت و استقبال مسافران و گردشگران از اقصی نقاط جهان است. دفتر این سایت در لندن مستقر است. نقش این سایت به گونه ای است که مسافران کمتر برای رزرو سفر خود تلفن را برداشته و به آژانس های مسافرتی زنگ می زنند. همچنین تا سال 2003 ، هستل بوکر 20000 ملک مورد اجاره در اختیار داشته است. جزیره زیبای کیش دارای سواحلی زیبا، آب هایی زلال و آبزیانی متنوع و سایت های غواصی منحصر به فرد است. این جزیره به عنوان مقصد گردشگری کشور عزیزمان ایران بوده و کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی کیش پذیرای گردشگران می باشند.

غواصی در کیش یکی دیگر از تفریحات آبی جزیره محسوب می شود که از نظر هزینه کمی گران می باشد.

این جزیره با دارا بودن ۲۳ کلوپ غواصی و تفریحات دریایی به عنوان خاستگاه کشور محسوب می گردد. در این کلوپ ها خدماتی از قبیل غواصی تفریحی و آموزشی، پاراسل، فلای برد، جت اسکی، شاتل، بانانا، اسکوتر زیر آبی، پدل برد، پدال برد، بایک برد، اسکی روی آب و ماهیگیری ارائه می گردد. هر ساله زیادی به منظور استفاده از تفریحات آبی و دریایی به جزیره زیبای کیش مسافرت می نمایند.

کلوپ های دریایی کیش – لیست بهترین کلوپ ها با آدرس و امکانات | رسپینا

رتبه بندی کلوپ های کیش

کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی کیش از نظر تنوع خدمات، کیفیت تجهیزات و امکانات موجود پس از راستی آزمایی رتبه بندی شده اند. این کلوپ ها از 2 تا 5 ستاره با مدیریت نظارت بر خدمات گردشگری سازمان آزاد کیش امتیازدهی شده اند.

هدف اصلی این طرح ایجاد فضایی مناسب و رقابتی سالم بین کلوپ ها جهت ارتقای کیفیت خدمات و جذب مشتری بیشتر و تاثیر گذاری در بازار فروش بوده است.

بهترین تفریحات کیش را می‌توان بانجی جامپینگ، تونل باد، پارک سافاری، تم پارک سنتر، پارک برفی، تله‌کابین، دوچرخه‌سواری یا استفاده از پارک‌های ساحلی و همین‌طور انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی و غواصی یا تفریحاتی از قبیل شرکت در کنسرت و پاساژگردی دانست

کلوپ های با درجه ۴ و ۵ خدمات ویژه ای برای گروه های خاص مخاطبان و خانواده ها ارائه می کنند. به این کلوپ ها امتیازات ویژه ای از سوی معاونت گردشگری برای مشارکت در رویدادها و برنامه های جشنواره تابستانی اعطا خواهد شد.

جدول کلوپهای غواصی و تفریحات آبی کیش

ردیف نام کلوپ تعداد ستاره مکان
1 مارین دریا تابان 5 ساحل اسکله مارینا کیش
2 ناتیلوس 5 ساحل اسکله تفریحی پشت هتل شایان
3 مرکز غواصی 5 ساحل سیمرغ کیش
4 آتلانتیس 5 ساحل سیمرغ کیش
5 سی من 4 ساحل دامون کیش
6 پدیده 4 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
7 سیشل 4 ساحل سیمرغ کیش
8 ترنج 4 ساحل هتل ترنج کیش
9 نگین فارس 4 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
10 شایان 4 ساحل سیمرغ کیش
11 مارینا مرجان 4 ساحل مرجان کیش
12 کشتی یونانی 3 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
13 اسکوبا 3 ساحل مرجان کیش
14 پردیس 3 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
15 آکواریوس 3 ساحل دامون کیش
16 کاپ 3 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
17 دنیای زیرآب 3 ساحل سیمرغ کیش
18 فلای برد 3 ساحل سیمرغ کیش
19 ساحل 3 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
20 غواصی هتل داریوش 3 ساحل هتل داریوش کیش
21 دلفین 3 ساحل اسکله پشت مسجد امیر
22 باراکودا 3 ساحل مرجان کیش
23 داریوش دامون 2 ساحل دامون کیش
24 مرجان 2 ساحل مرجان کیش
  1. ساعت کاری کلوپ های غواصی چه زمانی است؟

گردشگران همه روزه می توانند جهت استفاده از تفریحات دریایی از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب به کلوپ های فعال در سطح جزیره مراجعه نمایند.

  1. بلیط تفریحات کیش را از کجا میشه خرید؟

بهترین راه تهیه بلیط حضور در کلوپ و یا خرید از باجه های گردشگری معتبر می باشد.

شرکت در دوره های آموزش غواصی مقدماتی یا حرفه‌ای این قدرت را به شما می‌دهد که با خیال راحت اقیانوس و همه موجودات زیر آب را کشف کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا