برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام با گوشی

تا همین چند وقت پیش اینستاگرام در اپلیکیشن خود گزینه پاک کردن دائمی اکانت نداشت و شما مجبور بودید برای دیلیت اکانت وارد سایت خود اینستاگرام شوید و از طریق وب این کار را انجام دهید. در مدت کوتاهی پس از خرید فالوور فیک ، ممکن است حساب شما به دلیل فعالیت‌های مشکوک مسدود شود و از دسترس خارج شود . اما الان خیلی راحت از طریق تنظیمات خود اینستا می‌توانیداکانت خود را دی اکتیو یا برای همیشه پاک کنید.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

برای دیلیت اکانت موقت اکانت اینستا یا همان «دی اکتیو کردن» باید همان مراحل بالا را از اول انجام دهید تا برسید به مرحله هفتم. در این مرحله از شما می‌پرسد که می‌خواهید دی اکتیو کنید یا کامل اکانتتان را دیلیلت کنید؟ شما گزینه deactive account  را بزنید و اکاننتان را به صورت موقت غیرفعال کنید. درست در همین لحظه که به دنبال پاک کردن اکانت اینستاگرامت هستی، میلیون‌ها آدم دارند، میلیاردها تومان از همین اپلیکیشن پول در می‌آورند.

اگر تو هم می‌خواهی که بلاگر شوی یا اگر که صاحب کسب‌وکاری و می‌خواهی از پیج اینستاگرامت درآمد داشته باشی، حتماً به صفحه «آموزش کسب درآمد از اینستاگرام» برو و فقط سرفصل‌‌های آن را بررسی کن. خودت متوجه می‌شوی که قرار است در 25 ساعت، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین راهکارهای کسب در آمد از اینستاگرام را یاد بگیری. دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق وب . اگر بخواهید از طریق وبسایت اینستاگرام اکانت خود را به صورت موقت حذف کنید یا به اصطلاح آن را دی‌اَکتیو کنید، باید اول با مرورگر دسکتاپ یا موبایل‌تان وارد خود سایت Instagram شوید. بعد از آن‌که وارد حساب اینستاگرام خود شدید، مراحل زیر را دنبال کنید.

اگر پسووردتان را فراموش کرده‌اید هم اصلاً نگران نباشید. هر مشکلی، یک راه حلی دارد. برای دیلیت اکانت اینستاگرام با مرورگر موبایل یا مرورگر کامپیوتر خود، ابتدا باید به سایت Instagram بروید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید. با وارد کردن نام‌کاربری، اینستاگرام خودش اکانت شما را پیدا کرده و یک لینک برای‌تان ارسال می‌کند تا از طریق آن رمز خود را عوض کنید. (این لینک را گاهی sms می‌زند و گاهی ایمیل می‌فرستد . سپس مانند مرحله دوم در تصویر، وارد لینک شوید و رمز خود را تغییر دهید.

رمز شما باید حداقل 6 حرف باشد و باید آن را در قسمت New password وارد کنید، سپس باید رمز جدیدتان را در قسمت بعدی تکرار کنید و در آخر روی دکمه Reset Password  کلیک کنید. با این کار می‌توانید حساب کاربری حذف‌شده‌ی خود را دوباره برگردانید. امیدواریم مقاله‌ای که خواندید، برایتان مفید بوده باشد. اگر درباره‌ی دی‌اکتیو‌کردن اینستاگرام یا بستن موقت اکانت خود سؤالی دارید یا به مشکل برخورده‌اید، آن را با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید. همچنین، پیشنهاد میکنیم مقاله‌ی جامع آموزش اینستاگرام را مطالعه کنید. آیا برگرداندن اکانت اینستاگرام سخت است؟ خیر با دانستن راهکارهای زیر برگرداندن پیج اینستاگرام آسان است.

ربات بازگردانی پیج اینستاگرام چیست؟ ممکن است برای شما هم فراموشی رمز اکانت اینستاگرام پیش آمده باشد. در این شرایط بسیاری از افراد ناامید می شوند و ترجیح می دهند یک اکانت جدید بسازند. اما ترجیح من، نصب اینستاگرام قبلی خودم است. اگر سؤالات زیر برای شما پیس آمده، این آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام تا انتها بخوانید. این که حساب اینستاگرام ما مورد فعالیت های مشکوک قرار بگیرد یا هک شود چیزی طبیعی است. می دانیم هیچ کس دوست ندارد این اتفاق تلخ را تجربه کند اما نگران نباشید؛ چون ما در این مطلب راه هایی را به شما آموزش داده ایم که به بازیابی اکانت اینستاگرام تان کمک می کنند.

همچنین در صورتی که حسابی دارید که آن  را غیرفعال کرده اید با نکات آموزش برگرداندن پیج دی اکتیوشده اینستاگرام می توانید دوباره آن را فعال کنید. برای این آموزش «برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام» همراه ما در این مقاله از سایت همکاری در فروش دایان افیلیت باشید. در انتهای این مقاله قادر به برگرداندن اکانت اینستاگرام خواهد بود. برای برگرداندن پیج اینستا چند راهکار اصلی وجود دارد که می خواهیم در ادامه در مورد تک تک آن ها صحبت کنیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب را با دقت بخوانید. راه های زیادی برای بازیابی اکانت اینستاگرام یا همان «برگرداندن اکانت اینستاگرام» وجود دارد؛

تماس با پشتیبانی اینستاگرام یکی از ترفندهاست؛ اما بسیار سخت و چالش برانگیز است. می توانید با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود حسابتان را بازگردانی کنید اما بازیابی رمز عبور به وسیله خود اپلیکیشن یا وب سایت اینستاگرام هم جوابگو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آنالیز پیج اینستاگرام  همچنین قوانین اینستاگرام بهترین منبع وب سایت معتبر دایان افیلیت است ؛ در این منبع می توانید بهترین اطلاعات را درباره انواع روش های کسب درآمد در فضای مجازی و سیاست های آن مطالعه کنید و برای راه اندازی و رونق کسب و کار خود ایده بگیرید. اما در ادامه به شما راهکارهای بازگرداندن اکانت اینستاگرام را خواهیم گفت.

در عصر رسانه‌های دیجیتال، استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به شدت افزایش یافته و داده‌های ارزشمندی در آن ردوبدل می‌شود؛ اما گاهی حساب کاربری ما در این شبکه از دسترس خارج شده یا به وسیله خودمان حذف می‌شود که ممکن است بعد از آن، به دنبال راهی برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام خود بگردیم. در این مقاله هدف ما آن است که روش‌های مختلف بازیابی حساب اینستاگرام را به شما آموزش دهیم تا در صورتی که خود اکانت‌تان را حذف کردید یا به دلایلی حساب کاربری‌تان از دسترس خارج شد، بتوانید با انجام اقداماتی شانس برگرداندن اینستاگرام خود را امتحان کنید.

هر حساب کاربری در اینستاگرام می‌تواند سالیان سال به فعالیت خود ادامه دهد و اینستاگرام هیچ محدودیتی برای آن قائل نمی‌شود؛ اما اگر اکانت شما به مدت دو سال غیرفعال باشد، به صورت خودکار حذف می‌شود. غیرفعال بودن حساب شما نیز به معنای عدم ورود به سیستم، لایک کردن یا ارسال نظر است. در چند خط باید به طور کامل مشکل خود را توضیح بدهید و علت از دست رفتن پیجتان را در صورتی که می دانید به آنها اعلام کنید. اگر هم علت را نمی دانید، می توانید در ایمیل درخواست تجدید نظر اینستاگرام علت را بپرسید.

نقض قوانین اینستاگرام : اینستاگرام نیز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی قوانین و مقررات خاص خود را دارد که در صورت عدم رعایت آنان حساب شما از دسترس خارج شده و باید به دنبال برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام خود باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که خط قرمزهای اینستاگرام پیچیده نبوده و شما کافی است با محتواهایتان، کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداده، نفرت‌پراکنی نکرده، فعالیت‌های غیرقانونی انجام نداده و تصاویر برهنه منتشر نکنید. یکی از راهکارهایی که می توانید برای برگرداندن پیج اینستا خود درنظر بگیرید، ارسال ایمیل درخواست تجدید نظر اینستاگرام است.

خروج از نسخه موبایل