رفع مشکل بروز رسانی (آپدیت اینستاگرام)

آموزش حل مشکل عدم آپدیت اینستاگرام

اخیراً گزارش‌هایی از کاربران مختلف مبنی بر آپدیت نشدن آپدیت‌های اینستاگرام و مشکل به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از روش‌های مختلف منتشرشده است؛ بنابراین اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده‌اید و هنوز نتوانسته‌اید تصمیمات متفاوتی بگیرید، در ادامه این گزارش از قسمت فناوری‌های مرطوب قصد داریم شمارا با راه‌هایی برای حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

دیجی فالوور

1- مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید

گاهی اوقات ممکن است اتصال اینترنت شما به دلایل مختلف کار نکند. این بدان معناست که باوجوداینکه اینترنت شما روشن است، اما برای شما در عموم فایده‌ای ندارد زیرا نمی‌تواند حتی ساده‌ترین برنامه‌های آنلاین را به‌روز کند؛ بنابراین توصیه ما به شما این است که یکی دو دقیقه گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید و بعد از ۲ دقیقه دیگر دیتا گوشی را روشن کنید. همچنین اگر مشکل شما برطرف نشد، توصیه می‌شود یک‌بار گوشی خود را ریستارت کنید. درنهایت اگر بازهم مشکل شما با راه‌حل‌های ذکرشده حل نشد با اپراتور سیم‌کارت خود تماس بگیرید.

2- اینستاگرام را از برنامه‌های در حال اجرا حذف کنید

اینستاگرام و هر اپلیکیشنی که روی گوشی شما نصب می‌شود زمانی که گوشی شما برای مدت طولانی باز است، به‌اصطلاح کش می‌شود. هنگامی‌که یک برنامه تلفن شمارا در حافظه پنهان ذخیره می‌کند، زمانی که می‌خواهید دوباره وارد سیستم شوید می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. به‌عنوان‌مثال هر بار که وارد آن می‌شوید، شارژ مجدد نکنید و … بنابراین توصیه ما در این زمینه این است که تمامی برنامه‌های در حال اجرا را ببندید. سپس دوباره اینستاگرام را آپدیت کنید.

3- گوشی را ریستارت کنید

اگر دو روش بالا که روش‌های عملی هستند را انجام داده‌اید اما نمی‌توانید نتیجه خوبی بگیرید، توصیه می‌شود ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را به‌طور کامل ببندید و سپس گوشی را ریستارت کنید. پس از راه‌اندازی مجدد گوشی، اجازه دهید گوشی کاملاً شارژ شود و درنهایت دیتای گوشی را روشن کنید و وارد اپلیکیشن گوگل پلی شوید و اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت کنید.

4- اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید

اگر با اتخاذ تصمیمات بالا هنوز نتوانسته‌اید اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت کنید، اکنون توصیه ما این است که اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید. پس از حذف نصب اپلیکیشن اینستاگرام، وارد گوگل پلی شوید و از آموزش زیر برای آپدیت این اپلیکیشن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که قبل از حذف این برنامه ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید وازنام کاربری و رمز عبور خود مطمئن شوید زیرا با حذف برنامه تمامی اطلاعات شما پاک می‌شود و باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به یاد داشته باشید دوباره وارد شوید.

خرید فالووور اینستاگرام

آموزش نصب اینستاگرام روی گوشی

برای نصب اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون نیازی به انجام کار شخصی نیست زیرا نحوه نصب اینستاگرام روی این دو سیستم‌عامل بسیار ساده و آسان است. به‌طورکلی اینستاگرام و همچنین سایر اپلیکیشن هایی که امروزه مورداستفاده عموم مردم قرار می‌گیرد برای دو سیستم‌عامل اندروید و آیفون عرضه‌شده است و شما می‌توانید به‌راحتی نسخه موردنظر خود را بر روی گوشی موردنظر خود نصب کنید.

در سمت راست تصویر صفحه دانلود اپلیکیشن اینستاگرام در اپ استور و در سمت چپ صفحه دانلود اپلیکیشن اینستاگرام در گوگل پلی استور قرار دارد؛ بنابراین با انتخاب گزینه Install می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

خروج از نسخه موبایل