کسب و کار برتر

بررسی قلم نوری XP-Pen Deco 01 V2 برای تدریس و طراحی

آیا شما فردی هستید که از قلم نوری استفاده می کند؟ شاید شما احساس می کنید که یک لپ تاپ آنقدر بزرگ است که نمی توانید آن را حمل کنید؟ سعی کنید از تبلت برای طراحی استفاده کنید اما نیاز شما را برآورده نکرده است ؟  نگران نباشید ! قلم نوری XP-Pen یک تبلت گسترده ارائه کرده است. صفحه نمایش Deco 01 V2 بزرگ است و فناوری آن به سادگی شگفت انگیز است! میخواهی بیشتر بدانی؟ بررسی XP Pen Deco 01 V2 را بررسی کنید.

بررسی XP-Pen Deco 01 V2: تبلتی گرافیکی برای همه

من چند ماه است که از قلم نوری xp pen deco 01 v2 استفاده می کنم. تا الان از عملکردش کاملا راضی بودم. تا به امروز، چند نفر از من در مورد تجربه من با تبلت پرسیده اند. قلم نوری XP-Pen Deco 01 V2 برای تدریس و طراحی مناسب بوده و من مطمئن هستم که شما می خواهید بدانید که دقیقاً برای چی باید این قلم نوری رو خریداری کنیم، درست است؟ با کمتر از 80 دلار، می توانید یک تبلت، قلم نوری و ArtRage Lite تهیه کنید! این به نظر من یک معامله خوب است.

تبلت

من شخصاً طرفدار اکثر قرص های طراحی نیستم. یکی از نگرانی های من اندازه صفحه نمایش است. با این حال، با تعجب متوجه شدم که صفحه نمایش تبلت XP-Pen Deco 01 V2 10 در 6.25 اینچ است. و ضخامت آن فقط 8 میلی متر است.

قلم

قبل از اینکه ادامه دهم، می خواهم یک واقعیت کوچک در مورد خودم به اشتراک بگذارم. من می توانستم بیشترین زمان را در یک فروشگاه ثابت بگذرانم. چرا؟ البته برای انتخاب بهترین خودکار یا مداد. سایه، صافی و ضخامت خطوط برای من مهم است.

با این حال، من هیچ مشکلی با قلم (قلم) XP-Pen Deco 01 V2 ندارم. تحویل قلم روان است. حتی از 60 درجه اثر براش شیب پشتیبانی می کند! خطوط و سکته ها طبیعی به نظر می رسند. همچنین گزینه ای برای اضافه کردن سایه وجود دارد! با تمام این ویژگی ها، من انگیزه زیادی برای تبدیل طرح های خود به طراحی دیجیتال دارم.

قابل حمل

قلم نوری Deco 01 V2

قلم نوری Deco 01 V2 تنها 8 میلی متر ضخامت دارد، سبک تر و قابل حمل تر است. برای لحظه ای الهام گرفتن آن را در پشت کوله پشتی خود قرار دهید.

نرم افزار

به هر حال، اگر به طراحی گرافیکی علاقه دارید، XP-Pen Deco 01 V2 راهی برای رفتن است. علاوه بر این، شما حتی یک نرم افزار رایگان XP-Pen Deco 01 V2 دریافت می کنید! چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد، درست است؟

اگر تعجب می کنید، نرم افزار ArtRage Lite است. این یک برنامه نقاشی رسانه هنری است.

این یک نرم افزار هنری مقدماتی است که می تواند برای هنرمندان مشتاق دیجیتال ارزش ایجاد کند. برخی از افراد از من پرسیده‌اند، “آیا ArtRage Lite، برای XP-Pen Deco 01 V2 Chromebook سازگار است”؟ متاسفانه نه. فقط با سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است.

فرآیند راه اندازی

در ادامه، نقطه ضعف Deco 01 V2 این است که تبلت “Plug and Play” نیست. اما در کمال تعجب، روند راه اندازی به راحتی قابل پیگیری بود. کل فرآیند راه اندازی XP-Pen Deco 01 V2 من زمان قابل قبولی را به خود اختصاص داد.

اساساً من فقط باید تبلت را با کابل USB به رایانه خود وصل کنم. سپس، مجبور شدم درایور صحیح (مک / ویندوز) را دانلود و نصب کنم. به همین سادگی!

اوه، ممکن است بخواهید کتابچه راهنمای XP-Pen Deco 01 V2 را نیز بررسی کنید. این یک سند مفصل در مورد تبلت و قلم است. این ویژگی ها و “نحوه های” دستگاه را پوشش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا