عمومیکسب و کار برتر

انواع چادر خودرو برای خودرو های مختلف کدامند؟

چادر خودرو یکی از اساسی ترین چیزهایی است که پس از خرید خودرو قطعا به آن نیاز خواهید داشت. این دستگاه برای محافظت از بدنه خودرو به طور موثر عمل می کند و می تواند تشخیص دهد که آیا می خواهید رنگ خودروی شما بیشتر از حد معمول دوام بیاورد، فراموش نکنید که از فروشگاه خودرو استفاده کنید.

با توجه به اهمیت این موضوع اطلاعات کامل و کاملی در این خصوص دریافت خواهید کرد. اگر علاقه مند به اطلاع از آگهی بهترین نوع چادر خودرو برای خودرو در ایران و سایر کشورها هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

به زبان ساده، موتورخانه مانند یک پارکینگ سیار عمل می کند. کاربرد و اهمیت درگاه خودرو زمانی آشکار می شود که خودرو در محیطی باز و بدون گاراژ یا در فضایی بسته که مستقیماً در معرض باد و باران و انواع برخوردهای فیزیکی با خودرو قرار دارد، پارک شود. دستگاه..

اگر کاپوت خودرو به صورت استاندارد دوخته شده باشد و به درستی روی خودرو نصب شود، از خودروی شما در برابر آسیب هایی مانند باران اسیدی، خط و خش و تراشه رنگ ناشی از نور خورشید و حیوانات و بسیاری موارد دیگر محافظت می کند. پیشگیری از ختم زودرس

البته یادتان باشد که خوب است از بهترین چادر ماشین متناسب با فصل استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی انواع چادر ماشین می پردازیم:

چادر چهار فصل

در طول ماه بسیاری از رانندگان در تابستان از چادر ماشین سبک و در فصل سرما از چادر ماشین ضخیم استفاده می کنند، بنابراین هزینه آن برای آنها بسیار بالاست. چندین شرکت از جمله برند بهنیکان تولید چادر خودروهای چهارفصل را آغاز کرده اند. با جستجوی عبارت (چادر ماشین بهنیکان) در گوگل می توانید این نوع چادر را پیدا کنید.

یکی از ویژگی های کلیدی این چادر خودرو این است که ضخیم نبودن آن برای جلوگیری از جریان هوا و خفگی خودرو در هوای گرم و نازک نبودن آن در هنگام گرما است. بازگشت.

چادر ماشین ضد آب

این چترها دارای یک لایه ضد آب هستند که باعث می شود در فصول بارندگی به راحتی خودرو خود را در فضای باز پارک کنید و دیگر نگران ورود آب به سطح بدنه خودرو نباشید. . در واقع باید به این نکته توجه داشت که سقف خودروهای برند بهنیکان دارای خواص متفاوتی هستند که به صورت ویژه برای عایق رطوبتی طراحی شده اند.

قیمت چادر ماشین

چادرهای خودرو با توجه به مواد به کار رفته در آن ها مثلا روکش زیپ دار یا پی وی سی و نوع دوخت با هم تفاوت دارند و با این حساب نمی توان قیمت چادر موتوری را در مکان ثابت گفت. پرداخت. یعنی و با توجه به نوع چادر و قیمت چادر ماشین نیز متفاوت است. بله، قیمت گواهینامه خودرو در مدل استاندارد از 340 هزار تومان تا 1 میلیون است.

ارائه بهترین چادرهای خودرو برای خودروهای خارجی و ایرانی

برای هر مشتری بسته به سلیقه یا نیاز، بهترین چادر ماشین تعریف خاص خود را دارد. بنابراین نمی توان گفت ظاهر خودرویی که این ظاهر را دارد، ظاهر خوبی است و ظاهری که این ظاهر را دارد، ظاهر خوبی از خودرو نیست.

با این حال، ویژگی های زیادی مانند مقاومت در برابر آفتاب، مقاومت در برابر آب و زیپ قوی وجود دارد که هر چادر خوبی باید داشته باشد.

اما در این بین، موارد زیر بهترین انواع چادر برای اکثر وسایل نقلیه هستند:

چادر کوله پشتی

یکی از بهترین انواع چادر مسافرتی چادر کوله پشتی است که سبک، انعطاف پذیر و در عین حال دارای محافظ داخلی برای جلوگیری از آسیب و تجمع کثیفی می باشد.

یک چادر سریع

موتورخانه ای سریع مناسب برای نوجوانان و به خصوص خودروهای اسپرت. باید ظاهری مطابق با ساختار خودرو داشته باشد. یک سری روکش برای این منظور یکی خاکستری یا یکی مشکی ضمن حفظ زیبایی خودرو در برابر کثیفی، با قفل درها نیز موجود است. ، کاربر بدون نیاز به برداشتن چادر به فضای داخلی خودرو دسترسی دارد.

چادر سمند

بستگی به سلیقه صاحب ماشین داره سازندگان مختلف از جمله بهنیکان مدل های زیادی را برای این وسیله نقلیه ارائه می کنند که یکی از پرفروش ترین آن ها قایق ضد آب سمند است. برای خرید انواع مدل چادر خودرو سمند می توانید به سایت بهنیکان مراجعه کنید.

چادر رانا و رانا پلاس

رانا و رانا پلاس که خودروی شهری محسوب می شود، به دلیل اینکه سال هاست در بازار خودرو ایران مورد تقاضا بوده، توسط نمایندگی های مختلف خودرو تولید می شود.

چادر دنا

خودروی دانا به ظاهر قوی و زیبای خود معروف است، از آنجایی که قیمت آن نسبت به سایر خودروهای ذکر شده بیشتر است، باید به سراغ چادری با کیفیت بهتر و محافظت بیشتر بروید. به همین دلیل، ما چادری را توصیه می کنیم که از بیرون ضد آب و از داخل نرم باشد و در عین حال از شما در برابر آسیب های فیزیکی محافظت کند.

چادر برای ماشین های خارجی

امروزه انواع خودروهای خارجی از چین، روسیه، کره جنوبی و… وارد ایران شده است و بسیاری از دارندگان این خودروها به سختی چادری برای خودروی خود پیدا می کنند، زیرا خودروهای آنها کمیاب است.

اما بهنیکان انواع چادر برای تمامی خودروها در داخل و خارج از ایران تولید می کند و بهنیکان این امکان را به شما داده است که برای هر خودرو چادر خود را سفارش دهید.

بهنیکان یکی از خودروسازان مطرح است که چندین سال پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و با تنوع و کیفیتی که به مصرف کنندگان ارائه می دهد محبوب و قابل اعتماد بوده است. این تولیدی سعی کرد با استفاده از بهترین مواد موجود برای تولید چادر خودرو و توجه فراوان به درزهای اطراف چادر خودرو و سایر جزئیات، محصولی مناسب تولید کند.

دکمه بازگشت به بالا