اجتماعیعمومیکسب و کار برتر

از عوارض کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از روش های رایجی است که امروزه خانم ها برای زیباتر شدن دست های خود از آن استفاده می کنند. خانم ها به دلایل مختلفی به کاشت ناخن روی می آورند، برخی فقط برای زیبایی و برخی برای پنهان کردن مشکلات ناخن های خود که فاقد رنگ و رویه جذاب هستند. آنها کار میکنند. از آنجایی که کاشت ناخن مصنوعی منجر به اکسیژن رسانی ناکافی به بافت زیر ناخن می شود، می تواند عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد. با مجله پارت نیوز همراه باشید.

عوارض کاشت ناخن چیست؟

زیبایی دست ها و ناخن ها برای خانم ها و دختران جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می توانند کارهایی مانند ناخن انجام دهند، اما اگر عواقب آن را بدانید، نمی توانید کاشت ناخن را برای بهتر شدن دستان خود انجام دهید. زیبا..

عوارض کاشت ناخن مصنوعی

تغییر رنگ ناخن

التهاب ناحیه ناخن

عفونت های قارچی

تماس با اگزما

ناخن های نرم

ناخن ها می ترکند و می ترکند

اگر برای ناخن های خود مشکل دارید، توصیه می کنیم به جای کاشت ناخن، برای مد و زیبایی و سلامت ناخن های خود به متخصص پوست مراجعه کنید. در اینجا چند توصیه برای زیبا و سالم نگه داشتن ناخن های خود آورده شده است.

– اگر با ابزار کثیف کار می کنید، باید سریعا ناخن های خود را تمیز کنید

– ناخن ها را در دو جهت سوهان نکنید زیرا شکننده می شوند

– غذاهای سرشار از سیلیکون و گوگرد بخورید

– مصرف روزانه بیوتین بسیار مفید است

– نوشیدن آب باعث استحکام ناخن ها می شود

اگر تصمیم به انجام کاشت ناخن دارید باید این کار را به فردی که دارای گواهینامه کاشت ناخن است بسپارید هر 3 ماه یکبار اجازه دهید ناخن های شما استراحت کند تا از عوارض و مضرات کاشت ناخن جلوگیری شود.

دکمه بازگشت به بالا