عمومیکسب و کار برتر

اجاره خودرو سوزوکی در دبی

شرکت خودروسازی سوزوکی یکی دیگر از برندهایی است که از کشور ژاپن برخیزیده و توانسته محصولاتی پرآوازه در سراسر جهان تولید و به فروش برساند. محصولات این شرکت از نظر فروش در جهان جایگاه نهم و در کشور ژاپن جایگاه سوم را به خود اختصاص داده‌اند. این محبوبیت و علاقه در کشور امارات و شهر دبی نیز دیده می‌شود، زیرا اجاره خودرو سوزوکی در دبی یکی از رکوردارترین خودروها است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر حاشیه خلیج فارس را دارید و می‌خواهید برای راحتی بیشتر در سفر ماشین سوزوکی رنت کنید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت سوزوکی

این شرکت مانند بسیاری از شرکت‌ها نامش را از موسس خود آقای سوزوکی گرفته است. این شرکت از سال 1909 به عنوان کارخانه ریسندگی فعالیت خود را آغاز کرد. پس از مدتی اولین ماشین ریسندگی در این کارخانه ساخته و به کشورهای مختلف فرستاده شد. پس از موفقیت در این امر، آقای سوزوکی خواست محصولات مجموعه خود را ارتقا داده و محصولا متنوعی به لیست تولیدات خود اضافه کند. یکی از وسیله‌های کاربردی و پرفروشی که توسط این مجموعه تولید و به سرتاسر جهان ارسال می‌شود، موتور سیکلت است. پس از موفقیت چشمگیری که در این حوزه کسب کرده، اقدام به تولید اولین خودرو خود کرد. خودروهای تولید شده توسط این مجموعه همانند دیگر محصولاتش مورد استقبال قرار گرفتند. امروزه محصولات این مجموعه در سراسر جهان به فروش می‌رسد؛ حتی در داخل کشور ایران نمایندگی‌های محصولات و قطعات شرکت سوزوکی فعالیت می‌کنند.
خودورهای این مجموعه تنها ظاهر شیک و دلربایی ندارند، بلکه کیفیت قطعات و طراحی آن‌ها نیز به گونه‌ای است که هر شخص را شیفته خود می‌کند. خودروهای شرکت سوزوکی جز خودروهای لوکس به شمار می‌آیند و افراد زیادی مشتاق اجاره خودرو سوزوکی در دبی هستند. مدل خودروهای این شرکت متنوع بوده و به تمامی سلایق و بودجه‌ها توجه شده است، بنابراین شما می‌توانید به راحتی ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید.

حتما بخوانید : قیمت روزانه اجاره خودرو در دبی

لوگوی شرکت سوزوکی

این شرکت لوگوی ساده ولی در عین حال جذابی دارد. شرکت سوزوکی از اولین حرف نام خود یعنی S برای آرم خودروهای خود استفاده کرده است. برخلاف سایر شرکت‌ها، سوزوکی از شروع فعالیت خود تاکنون تغییرات اساسی در لوگوی خود ایجاد نکرده است. تنها تفاوت‌هایی که در این آرم دیده می‌شود، تغییراتی در رنگ و مکان قرارگیری آن‌ بر روی خودرو هاست.

سخن پایانی

در این مقاله با یکی از بهترین خودروهای آسیایی یعنی شرکت سوزوکی آشنا شدید و دلیل محبوبیت این خودروهسوزوکی بالنو، یک خودرو خانوادگی و در عین حال اسپورت است که توجه جوانان را نیز جلب کرده است. سوزوکی بالنو یک خودرو ساب‌کامپکت از کمپانی سوزوکی ساخت کشور هند است که یک گزینه مناسب برای سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری شما محسوب می‌شود. این خودرو در سعادت رنت به شما عزیزانی که مسافر شهر دبی هستید، تنها به صورت بدون راننده اجاره داده می‌شود. یکی از مناسب‌ترین آپشن‌های این خودرو، صندوق عقب بزرگ آن است. فضای بار مناسب همراه با فضای کابین جادار آن می‌تواند گشت و گذار در دبی را برای شما راحت‌تر کند. با ما باشید تا شرایط لازم برای و لیستی از قیمت‌های اجاره این خودرو در سال 1402 و هر موضوعی که برای اجاره خودروی بالنو در دبی نیاز هست بدانید را با یکدیگر مرور کنیم.

چه مدارکی برای اجاره سوزوکی بالنو در دبی نیاز است؟

برای اجاره خودروی سوزوکی و هر خودروی اجاره‌ای دیگر از سعادت رنت ارائه  الزامی است. سوزوکی بالنو در دبی فقط به صورت بدون راننده اجاره داده می‌شود. در اینجا لیست مشخصی از این مدارک لازم آورده شده که با کمک آن‌ها برای رنت سوزوکی بالنو اقدام می‌کنید.

مدارک لازم اجاره سوزوکی بالنو برای کسانی که ساکن دبی هستند

  1. داشتن گواهینامه رانندگی امارات.
  2. داشتن یک نسخه کپی از کارت اقامت امارات.
  3. داشتن پاسپورت امارات.
  4. داشتن ویزای امارات.
  5. پرداخت هزینه دیپوزیت (ودیعه نقدی ضمانت).

مدارک لازم اجاره سوزوکی بالنو برای افرادی که مقیم دبی نیستند

  1. داشتن یک نسخه کپی از گواهینامه بین‌المللی.
  2. داشتن یک نسخه کپی از کارت اقامت امارات.
  3. داشتن پاسپورت امارات.
  4. داشتن ویزای امارات.
  5. پرداخت هزینه دیپوزیت (ودیعه نقدی ضمانت).

مدارک لازم برای اجاره خودروی سوزوکی بالنو در دبی برای توریست‌های کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا، اسپانیا و

  1. داشتن گواهینامه ملی همان کشور (نیاز به ارائه گواهی نامه بین المللی نیست.)
  2. داشتن ویزای امارات.
  3. داشتن پاسپورت امارات.
  4. پرداخت هزینه دیپوزیت (ودیعه نقدی ضمانت.)

قرارداد اجاره خودرو به صورت رسمی بسته می‌شود و شامل 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده است و در دو نسخه نوشته می‌شود و در آن اطلاعات راننده، مشخصات خودرو، تجهیزات اضافه، بیمه، ساعت و محل تحویل و عودت خودرو مشخص شده است.

مشخصات فنی سوزوکی بالنو

در جدول زیر مشخصات فنی خودروی سوزوکی بالنو نوشته شده است.

کشور سازنده هندوستان
تعداد سرنشین 5 نفر
تعداد ایربگ دارای ایربگ‌های جلو و پرده‌ای
ظرفیت صندوق 308 لیتر
تجهیزات ایمنی ترمز ABS و سیستم تعلیق
ظرفیت سوخت 3.7 لیتر در هر کیلومتر فضای شهر

انواع بیمه سوزوکی بالنو در دبی

شرایط بیمه خودروها برای شرکت‌های مختلف اجاره خودرو مختلف است. در زمان رزرو خودرو هر چه بیمه بهتری انتخاب کنید مسئولیت مالی شما در تصادفات کمتر خواهد شد. در نتیجه در هنگام تصادف هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید. بهترین نوع بیمه خودروهای اجاره‌ای، بیمه کامل یا (LDW) بین‌المللی است. اما در همه تصادفات اگر خودرو روزهای زیادی در تعمیرگاه متوقف شود، این هزینه بر عهده شما خواهد بود چون بیمه این‌گونه هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد. سعادت رنت فقط دو نوع بیمه دارد که به شرح زیر است و شما با انتخاب بیمه کامل می‌توانید تعهد مالی خود را در خسارت‌های احتمالی به وجود آمده کاهش دهید.

بیمه پایه

حداقل نوع بیمه و تعهد مالی را پوشش می‌دهد. این بیمه به صورت پیش‌فرض بر تمامی خودروها وجود دارد و حتما باید در نظر داشته باشید که در بیمه پایه مسئولیت مالی تمامی خسارات برعهده اجاره‌کننده است:

  1. امداد جاده ای گسترده (ERA)
  2. تعهد ایمنی سعادت رنت (SSP)
  3. پوشش کامل سرقت
  4. بیمه شخص ثالث (ALI)
  5. هزینه‌ی خواب ماشین برعهده‌ی مشتری است.

بیمه کامل:

کامل ترین نوع بیمه بین المللی (LDW) خودروهای اجاره ای که تمامی پوشش ها را شامل می‌شود و مسئولیت مالی شما را تا سقف دیپوزیت شما کاهش می‌دهد. با انتخاب این بیمه شما جدیدترین مدل خودرو سعادت رنت را دریافت خواهید کرد. پوشش این نوع بیمه مخصوص خودروهای اجاره ای است و کاملاً متفاوت با بیمه‌های شخص ثالث و بیمه بدنه است:

اجاره سوزوکی بالنو در دبی | ارزان‌ترین قیمت اجاره سوزوکی بالنو در دبی با رزرو کاملاً آنلاین

  1. امداد جاده ای گسترده (ERA)
  2. تعهد ایمنی سعادت رنت (SSP)
  3. پوشش کامل سرقت
  4. بیمه شخص ثالث (ALI)
  5. حداقل معافیت افت قیمت
  6. بیمه بدنه و حداقل مسئولیت (LDW)
  7. هزینه‌ی خواب ماشین برعهده‌ی مشتری است.

جدول مقایسه‌ای قیمت‌ اجاره سوزوکی بالنو و هزینه‌های دیپوزیت‌ها

برای راحت‌تر انتخاب کردن میان خودروهای اجاره‌ای در دبی، جدولی از رنج قیمت‌های چندین خودروی مشابه سوزوکی بالنو تهیه شده است که خوب است مطالعه کنید.

نوع خودرو هزینه اجاره از 2 تا 6 روز هزینه اجاره از 7 تا 20 روز هزینه اجاره بیش از 20 روز هزینه دیپوزیت
سوزوکی بالنو 83 – 183 درهم 80 – 180 درهم 75 – 175 درهم 1000 درهم
نیسان سانی 79 – 179 درهم 77 – 177 درهم 70 – 170 درهم 1000 درهم
سوزوکی سیاز 105 – 205 درهم 95 – 195 درهم 85 – 185 درهم 1200 درهم

رزرو آنلاین سوزوکی بالنو در دبی

می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت سعادت رنت رزرو آنلاین سوزوکی بالنو را انجام دهید. پس از ارسال مدارک لازم که قبلا ذکر شده، می‌توانید رزرو خود را تکمیل کنید. تیم ما ظرف 2 ساعت پاسخ خواهد داد. اگر سوالات بیشتری در مورد مدارک مورد نیاز برای اجاره سوزوکی بالنو در دبی دارید، کارشناسان ما از طریق واتس اپ برای مشاوره در دسترس هستند. با اجاره آنلاین در سعادت رنت، می‌توانید ماشینی را که می‌خواهید به راحتی رزرو کنید.

در کجا می‌توانم سوزوکی بالنو را تحویل بگیرم؟

ما در سعادت رنت برای رفاه اجاره‌کنندگان، را علاوه بر  سوزوکی بالنو را در نقاط مختلفی از شهر دبی از جمله:

  • ترمینال‌های 1 و 2 و 3 دبی
  • پالم جمیرا
  • منطقه دیره
  • دبی‌مال

و … به شما تحویل خواهیم داد. اگر مکان مورد نظر شما در لیست نوشته شده نبود، می‌توانید با مراجعه به کارشناسان فروش سعادت رنت از طریق شماره واتس‌اپ، سوزوکی بالنو خود را در هر مکانی که در نظر دارید تحویل بگیرید.

مقایسه سوزوکی بالنو و سوزوکی سیاز

سعادت رنت هم سوزوکی بالنو را در مجموعه خود دارد و هم شما قادر به از مجموعه ما هستید. باتوجه به اینکه هردو خودرو از یک برند هستند و همین طور یکسان بودن حدودی قیمت آن‌ها، تصمیم به مقایسه کلی هردوی خودروها برای انتخاب بهتر شما عزیزان گرفتیم.

ویژگی‌های سوزوکی بالنو

  • داشتن فضای باز و ضندوق جادار آن به شما رانندگی راحتی را اعطا می‌کند.
  • ظاهر لوکسی دارد اما قیمت اقتصادی آن باعث محبوبیت آن در سعادت رنت شده است.
  • مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و نصف مصرف سوخت سوزوکی سیاز است.
  • برای سفرهای تجاری کاملاً مناسب است.

ویژگی‌های سوزوکی سیاز

  • با مصرف سوخت 6 لیتر در هر 100 کیلومتر، آلایندگی نسبتاً پایینی دارد اما از سوزوکی بالنو پایین‌تر قرار می‌گیرد.
  • نسبت به سوزوکی بالنو کوچک‌تر است و فضای کمی را اشغال می‌کند.
  • ظاهر ساده‌تری به نسبت سوزوکی بالنو دارد.
  • تجهیزات ایمنی بالاتری نسبت به بالنو دارد.
  • برای سفرهای کاری و یا دونفره مناسب است.

سوزوکی بالنو بهتر است یا سوزوکی سیاز؟

هردو خودرو از اقتصادی‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای اجاره‌ای در سعادت رنت هستند. سوزوکی سیاز با توجه به ایمنی و استحکام بیشتری که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است و مصرف سوخت بالاتری هم دارد. سوزوکی بالنو که در دسته کم‌مصرف‌ترین خودروهای مجموعه ما قرار دارد، با قیمتی پایین‌تر از سوزوکی سیاز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به فضای باز و جابه‌جایی وسایل در حین سفر خود احتیاج دارید، سوزوکی بالنو انتخاب بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما خواهد بود.

مرجع : udrive.ae

سوالات متداول

1- چگونه می‌توانم سوزوکی بالنو را در دبی اجاره کنم؟

با مراجعه به سایت سعادت رنت می‌توانید به صورت آنلاین، مدارک موردنیاز را بارگذاری کرده و خودروی مدنظر خود را رنت کنید.

2- آیا اجاره سوزوکی بالنو مشمول بیمه می‌شود؟

بله تمامی خودروهای اجاره‌ای در شرکت سعادت رنت مشمول بیمه پایه و کامل می‌شوند. شما برای دریافت بیمه کامل یا LDW باید هزینه‌ای مجزا پرداخت کنید.

3- حداقل سن برای اجاره خودروی سوزوکی بالنو در دبی چقدر است؟

شما باید حداقل 19 سال تمام را برای اجاره خودروی سوزوکی بالنو در دبی داشته باشید.

4- آیا می‌توانم خودروی سوزوکی بالنو را برای مدت زمان محدودی مثلاً یک‌روز اجاره کنم؟

بله شما می‌توانید سوزوکی بالنو را برای مدت‌زمان‌های محدود به صورت ساعتی، یا روزانه و بیشتر اجاره کنید.

ا را نیز فهمیدید. شما می‌توانید برای اجاره خودرو سوزوکی در دبی به سایت کارا پلاس مراجعه کنید. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده و شما قادر خواهید بود محصول دلخواه و مورد علاقه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. کارا پلاس یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید به کمک آن سفری خاطره انگیز در دبی تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجاره و پرداخت ودیعه با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید. همچنین می‌توانید سوالات و نقاط ابهام خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا