عمومی

آموزش مانیکور ناخن در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن تهران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در مبحث کاشت ناخن و یا طراحی ناخن موارد زیادی مطرح می شوند که یکی از آنها مانیکور می باشد. مانیکور کردن ناخن نیاز به آموزش دارد و این آموزش ها از صفر تا صد و مبتدی تا پیشرفته و به طور کامل در برترین آموزشگاه طراحی و کاشت ناخن تهران یعنی آموزشگاه لی لی آموزش داده می شوند.

پیشنهاد می کنیم با مجله لوکس با معرفی مانیکور ناخن همراه باشید.

مانیکور ناخن چیست؟

مانیکور تکنیکی در زیبایی ناخن هاست که با کمک آن می توانید با حذف بخش ها و گوشت های اضافی ناخن آن ها را ترمیم نمایید. در واقع مانیکور ناخن مجموعه ای فعالیت هاست که باعث زیبایی ناخن خواهد شد. از جمله می توان به سوهان کشی و یا برق انداختن بر روی ناخن (پولیش ناخن) نام برد. این تکنیک باعث می شود ناخن های شما تمیزتر، براق تر و کشیده تر و در نتیجه بسیار زیباتر به نظر برسد.

هزینه و قیمت مانیکور ناخن

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از شرایط ، هزینه و قیمت خدمات مانیکور ناخن در تهران لطفاً با مدیریت آموزشگاه کاشت ناخن در تهران (فاطمه حبشی) 09120311317 تماس بگیرید (اطلاعات بیشتر را از اینجا بخوانید).

آموزش مانیکور ناخن در تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی مانیکور ناخن در تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا