کالای خواب از کجا بخریم؟

برای داشتن خوابی آرام باید در انتخاب و خرید اجزای کالای خواب شامل بالش، کاور تشک، پتو و لحاف دقت کافی داشت. چرا که کالای خواب به‌طور مستقیم با بدن در تماس است و تاثیر بسیار زیادی در رضایت یا نارضایتی از خواب شبانه دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تحرک افراد کم شده و آسیب‌های ستون فقرات مخصوصا در بزرگسالان بیشتر شده، استفاده از کالای خواب مرغوب با متریال با کیفیت و پوشش مناسب ستون فقرات تاثیر مستقیم بر خواب و سلامت بدن داشته و موجب پیشگیری از کمر درد و گردن درد می‌شود.Where to buy sleep products?

در مطالب قبلی به طور کامل در مورد و ویژگی‌های آن‌ها صحبت شد. در این مطلب از یزد نساج به معرفی برندهای معروف کالای خواب، پرده آماده ایرانی و خارجی، جواب این سوال که کالای خواب از کجا بخریم و تمام مواردی که در خرید کالای خواب باید در نظر داشت پرداخته شده است. با ما همراه باشید…

نکاتی که در خرید کالای خواب باید به آن‌ها توجه کرد

برای حفظ سلامتی، قبل از آسیب دیدن باید از سلامت بدن مراقبت کرد. برای خرید کالای خواب با کیفیت آن‌هایی را انتخاب کنید که استانداردهای طبی در آن رعایت شده، به اصالت کالا اطمینان داشته و از پارچه‌های با کیفیت و مناسب تهیه شده باشند. به ابعاد کالا هم توجه کنید تا با ویژگی‌های جسمانی شما مطابق باشد.استاندارد های طبی؛ یکی از مهم‌ترین دلایل اختلال خواب، درست قرار نگرفتن گردن روی بالش یا پوشش ندادن ستون فقرات و دیگر اندام‌های بدن توسط تشک است. در نتیجه قبل از خرید کالای خواب باید از استاندارد بودن آن مطمئن شد.

اصالت کالا؛ تمام محصولات خصوصا کالاهای خواب وارداتی دارای کد محصول به نام آرت نامبر هستند که با وارد کردن این کد در گوگل، مشخصات، ویژگی‌ها و شرکت تولیدکننده کالا نمایش داده می‌شود.جنس پارچه‌؛ جنس پارچه‌‌های که در تولید کالای خواب استفاده شده بسیار با اهمیت است چراکه به‌طور مستقیم با بدن در تماس است. پارچه کالای خواب باید مرغوب و دارای خاصیت ضد آلرژی باشند.

اجزای کالای خواب

اجزای کالای خواب شامل سرویس روتختی، تشک، بالش، لحاف یا پتو است که باید برای خرید کالای خواب به جزییات به‌کار رفته در آن‌ها توجه داشت.

روتختی شیک چی بخرم؟

و کالای خوابی باید بخریم که از پارچه‌هایی تولید شده باشند که روی آن‌ها احساس راحتی کنیم. ساتن، پنبه و پلی کتان از بهترین انواع پارچه برای روتختی است. برای خرید روتختی شیک باید به سبک و نوع چیدمان اتاق خواب توجه کرد. جنس‌ روتختی مناسب باید زود لک نشود، به دمای لباس‌شویی حساس نباشد، رنگش نرود و درصد الیاف مصنوعی پارچه‌ آن زیاد نباشد.

روتختی سنگ دوزی شده:

روتختی سنگ‌دوزی شده بسیار شیک و زیباست اما اگر محدویت بودجه ندارید و یک روتختی دم‌دستی هم می‌توانید بخرید، این مدل را انتخاب کنید، چراکه استفاده مداوم از این روتختی‌ به مرور سنگ‌‌دوزی‌های آن را خراب می‌کند. روتختی‌ سنگ دوزی از پارچه‌های ابریشمی و ساتن تهیه شده‌، قیمت بالایی داشته و هزینه زیادی برای خشک‌شویی نیاز دارد.

روتختی کتان یا ساتن:

برای استفاده روزمره، روتختی‌هایی با پارچه کتان مناسب‌تر است چراکه به‌راحتی شسته می‌شود و نگهداری آن هزینه پایین‌تری دارد اما روتختی‌های‌ ساتن به سادگی لک شده، نگهداری از آن و شستشوی آن مشکل‌تر است.

بهترین مارک تشک خارجی و ایرانی

تاچ و رویال از معروف‌ترین و بهترین مارک‌های تشک‌ خارجی و ایرانی هستند. ایرانی بعضی با پارچه‌های ایرانی و برخی با پارچه‌های ترک و چینی دوخته می‌شوند. برای خرید تشک تخت دقت بالایی داشته و هزینه بیشتری در نظر بگیرید چراکه کیفیت آن تاثیر مستقیم بر سلامتی بدن دارد. میزان طبی بودن تشک را باید بر اساس میزان هزینه و نیازتان انتخاب کنید. تشک‌هایی که توسط برندهای معروف و مطرح دنیا تولید می‌شود برای سلامتی بدن‌ بهتر است اما با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها باید از گزینه‌‌های موجود در بازار تشک تهیه کرد.

پتو بهتر است یا لحاف

در گذشته که نساجی پیشرفت نکرده، خانه‌ها به سختی گرم می‌شد و زمین هم گرم نشده بود، از لحاف‌های گرم، ضخیم و سنگین استفاده می‌شد اما امروزه با انواع پتوهای سبک و نرم می‌توان به‌راحتی خوابید، و نیازی به لحاف‌های سنگین و جاگیر نیست.

چه بالشی بخرم؟

یکی از مهم‌ترین‌ها در خرید کالای خواب بالش است. بالش مانند تشک در سلامتی بسیار تاثیر دارد. برندهای معروف کالای خواب تنوع زیادی در نوع بالش دارند و علاوه بر نوع پر و ویسکوز به شکل طبی نیز تولید می‌شوند. بالش مناسب باید محافظ گردن باشد و رویه آن به‌راحتی شسته شود. بالش پر سبک است، استحکام خوبی دارد و از سر و گردن به‌خوبی پیشتیبانی می‌کند.

کالای خواب از کجا بخریم؟ در گذشته‌ای نزدیک در ایران اغلب کالاهای خواب شامل ست روتختی، تشک، ملافه، پتو و بالش از برندهای معروف خارجی چون تاچ، ‌ازدیلک یا سارو خریداری می‌شد. اما با توجه به اینکه امروز قیمت این برندها بسیار بالا رفته و افراد کمتری توانایی خرید این برندها را دارند، برندهای ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برندهای معروف کالای خواب ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی قیمت پایین‌تری دارند که البته با طرح‌های به‌روز و متریال با کیفیت تولید می‌شوند. در این بخش به بررسی برندهای معروف کالای خواب ایرانی و خارجی و پاسخ این سوال که کالای خواب از کجا بخریم، می‌پردازیم؛

ویژگی های بهترین فروشگاه برای خرید کالای خواب مناسب

خرید اینترنتی کالای خواب؛ اقدامی چالش برانگیز، اما کاربردی!
این روزها پیدا کردن یک فروشگاه حضوری برای خرید کالای خواب کار چندان آسانی نیست. به خصوص با دغدغه و مشغله های زندگی که مردم دارند، شاید خرید اینترنتی کالای خواب یک اقدام اصولی تر و بهتری باشد. اگر می خواهید کالای خواب مناسب را از یک فروشگاه بخرید، ما به شما فروشگاه های اینترنتی را توصیه می کنیم.

خرید اینترنتی انواع کالای خواب مزایای خاص خودش را دارد. اولین و مهم ترین مزیت آن این است که می توانید در هر زمانی به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. محدودیت زمان یا مکان برای شما وجود ندارد. حتی اگر در یک روستا یا شهری باشید که به فروشگاه های مختلف دسترسی ندارید، می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید. همچنین، با خرید اینترنتی می توانید مقایسه بهتری برای انواع محصولات داشته باشید. جنس، قیمت، مدل، رنگ و طرح کالای خواب را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین محصول را انتخاب نمایید.

خرید اینترنتی کالای خواب مناسب به شما این امکان را می دهد تا تنوع بالایی از محصولات را با هم مقایسه کنید، بدون اینکه نگران زمان و یا مکان باشید. بهترین کالای خواب با قیمت مناسب در این فروشگاه ها به فروش می روند. به شرطی که بتواند بهترین فروشگاه را برای خرید این محصولات انتخاب کنید. مورن کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی است که در حوزه فروش انواع کالای خواب فعالیت می کند. می توانید هر تشک خوشخواب، انواع بالشت و یا روتختی را از این فروشگاه تهیه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد ویژگی های بهترین فروشگاه برای خرید کالای خواب مناسب میتوانید کلیک کنید buy textiles. اگر قصد خرید تشک خوشخواب، بالش، روتختی و یا هر نوع کالای خواب دیگری را دارید، یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید و هر نوع وسیله ای که می خواهید را از آن فروشگاه تهیه کنید.

دکمه بازگشت به بالا